تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
دادستان تهران درباره اعتراضات مردم:

کسانی که امنیت را به هم بریزند با برخورد سخت دستگاه قضایی روبرو خواهد شد

علی صالحی دادستان تهران با اشاره به اعتراضات پس از فوت مهسا امینی گفته کسانی که به اموال مردم خسارت وارد می‌کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

رویداد۲۴ علی صالحی دادستان تهران پس از دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر نظارت و بررسی دقیق و مستمر، شب گذشته از بازداشتگاه‌هایی که معترضان اخیر در آن‌ها نگهداری می‌شوند، بازدید کرد.

دادستان تهران ضمن تقدیر از قضات حاضر در محل از نیروهای انتظامی و امنیتی و فراجا که این روزها برای برقراری آرامش تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند، اظهار کرد: اولویت ما آرامش و امنیت مردم است و کسانی که بخواهند این دستاورد بزرگ را به هم بریزند با برخورد سخت و قاطع دستگاه قضایی رو به رو خواهد شد.

وی افزود: شیوه پیگیری حقوق اجتماعی و فردی از روش‌های قانونی و مسالمت آمیز می‌گذرد و اینکه گروهی بخواهند، به بیت المال زیان برسانند و امنیت مردم را سلب کنند و اعتماد مردم به نیروهای حافظ آرامش کشور را خدشه دار کنند، بدانند که در این زمینه ذره‌ای با آن‌ها مماشات نخواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: فارس: دادستانی باید از طریق پلیس اینترپل علی کریمی را تحت تعقیب قرار دهد/ اتهام او افساد فی‌الارض است


صالحی اضافه کرد: کسانی که به اموال مردم یا بیت المال مسلمین به هر نحوی و به هر میزانی خسارت وارد می‌کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و علاوه بر آن ملزم به پرداخت خسارت و جرائم قانونی خواهند بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
1
7
کشتن یک فرد بخاطر دو تا تار مو احیاناً رگ غیرتتون رو نزد بالا ؟ ان شاء الله برای دخترت و خواهرت پیش بیاد
121
|
Poland
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
1
5
کسانی که به اموال مردم یا بیت المال مسلمین به هر نحوی و به هر میزانی خسارت وارد می‌کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند
امیدوارم این برخوردتان با اختشاشگران شامل اقازادگان نور چشم انقلاب هم شود که به دستبردهای عظیم دست میزنند.انها هم ارامش فکری و روانی را بر هم میزنند و اختلال در امور اقتصادی انجام میدهند.آن اقازادگان عیاش خارج نشین را عرض میکنم.
ناشناس
|
Turkey
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
1
0
باسلام وتشکرازشمالطف ومحبتتان مستدام محضرریاست محترم عدالت ودادایران بفرمایین در مورد رای ۱۵۵۳دیوان عدالت اداری ومعطل ماندن آن درسازمان برنامه وبودجه ودورسر گرداندن عده ای ازایثارگران وجانبازان وبسبجیان مشمول رای مذکور اقدام وپیگیری لازم رامبذول بفرمایند باسپاس
نظرات شما
پیشخوان