تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

سردار فدوی: میانگین سنی بسیاری از دستگیرشدگان ۱۵ سال است/ معترضان به بازی های رایانه ای و فضای مجازی اعتیاد دارند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: برخی از این نوجوان‌ها و جوان‌های دستگیر شده در اعترافات خود از کلید واژه‌های مشترکی، چون شبیه‌سازی اغتشاشات خیابانی به بازی‌های رایانه‌ای و همچنین اعتیاد و وابستگی شدید به فضای مجازی سخن می‌گویند.

سردار فدوی: میانگین سنی بسیاری از دستگیرشدگان ۱۵ سال است/ معترضان به بازی های رایانه ای و فضای مجازی اعتیاد دارند

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه مسیر خنثی سازی گام به گام تحریم‌ها را پیش گرفتیم، گفت: وقتی جبهه آمریکا در پوشش حوادث و رویداد‌ها به ما حمله می‌کند؛ بیانگر دو چیز مهم است، یا این جبهه در معرض شکست بزرگی قرار گرفته و یا اینکه انقلاب اسلامی در معرض یک پیروزی بزرگ و مهم است.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین پاسداشت چهل و یکمین سالروز حماسه شکست حصر آبادان و عقب راندن دشمن متجاوز در عملیات غرور آفرین ثامن الائمه (ع) که در مجتمع کوثر ولایت تهران برگزار شد، گفت: بیش از ۴۴ سال است که انقلاب اسلامی با انواع دسیسه‌های سازماندهی شده از جمله ایجاد غائله‌های قومی و مرزی، کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم، محاصره اقتصادی، جنگ روانی و رسانه‌ای و فرهنگی، مورد هجمه همه جانبه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همه زور و پول و برنامه ریزی آمریکا و اذناب و مزدوران او به میدان مقابله با انقلاب اسلامی سرازیر شده است. اما، غافل از آن که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت و اراده الهی نیست و اراده خدا به پیروزی انقلاب اسلامی و شکست و ناکامی دشمنان آن تعلق گرفته است.

وی افزود:، اما با وجود همه این حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها برای به زانو درآوردن مردم و متوقف کردن انقلاب اسلامی، خواست خدا، پیروزی این ملت و انقلاب آنان و شکست دشمنان بود. از فردای پیروزی انقلاب و فروریختن پایه‌های نظام شاهنشاهی به عنوان یکی از ستون‌های سلطه آمریکا بر ایران، دسیسه و اقدام برای از بین بردن این انقلاب آغاز شد.

جانشین فرماندهی کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز تحریم اقتصادی علیه ملت ایران عمری چهل و چند ساله پیدا کرده است و این به موازات انجام کودتا‌های مختلف، راه اندازی غائله‌های گوناگون قومی و مرزی، جنگ تحمیلی، جنگ رسانه‌ای و فرهنگی از همان ابتدا تا به امروز دنبال شده است. وقتی جبهه آمریکا در پوشش حوادث و رویداد‌ها به ما حمله می‌کند؛ بیانگر دو چیز مهم است، یا این جبهه در معرض شکست بزرگی قرار گرفته و یا اینکه انقلاب اسلامی در معرض یک پیروزی بزرگ و مهم است.


بیشتر بخوانید: کسی که ۳۰ سال قانع نشده، چطور با یک جلسه گشت ارشاد قانع می‌شود؟/ آستانه صبر مردم پایین آمده است


وی ادامه داد: رخ نمایی پیامد‌های جنگ اوکراین، شاهدی برای درک بزرگی و عظمت انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی همه جانبه و چهل و چند سال تحریم و محاصره اقتصادی ظالمانه و جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان است. هنوز یک سال از وقوع جنگ اوکراین نگذشته است که کشور‌های درگیر در آن از جمله کشور‌های غربی و اروپایی متاثر از تحریم‌های روسیه در انرژی و غذا به چنان فلاکتی افتاده اند که در نوع خودش بی سابقه است.

وی ادامه داد: راز این که چرا انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال فشار و جنگ و تحریم و جنگ رسانه‌ای و فرهنگی همچنان قدرتمندتر از هر زمان دیگری به راه خود ادامه می‌دهد، در توجه به قواعد و سنت‌های الهی، انجام تکلیف و ایستادگی و مجاهدت، نهفته است.

سردار فدوی به حوادث اخیر سازماندهی شده برای ایجاد آشوب و اغتشاش در همان مسیر دشمنی‌های چهل و چند ساله دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن از هر حادثه‌ای که با آن بتوان جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار داد و از آن محملی برای نشان دادن دشمنی ساخت، استفاده ابزاری می‌کند.

وی افزود: دشمن در حالی با ادعای دفاع از حقوق مردم و زنان از حوادث مرتبط با ایران در جهت آشوب سازی و تخریب و آسیب رسانی و جنگ ترکیبی بهره می‌گیرد که در همین زمان چشم خود را کاملاً بر جنایات داعش و رژیم صهیونیستی در فلسطین و افغانستان و سایر نقاط دنیا می‌بندد و سکوت مرگ اختیار می‌کند، جنایاتی، چون کشتار وحشیانه ده‌ها زن و دختر در انفجار‌های تروریستی که هیچ جایی در اولویت‌های ادعایی آنان در موضوع زن و حقوق بشر ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این که تجربه چند دهه رویارویی با جبهه آمریکایی، ما را به نتایج قابل توجهی راهنمایی و دلالت می‌کند، گفت: وقتی جبهه آمریکا در پوشش حوادث و رویداد‌ها این گونه به جمهوری اسلامی ایران حمله می‌کند، بیانگر دو چیز مهم است که یا این جبهه در معرض شکست بزرگی قرار گرفته و یا اینکه انقلاب اسلامی در معرض یک پیروزی بزرگ و مهم قرار دارد.

سردار فدوی به میانگین سنی ۱۵ ساله بسیاری از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: غفلت از حوزه‌های تربیتی، معرفتی، تبیینی و تبلیغی باعث شد تا این عده در قربانگاه فضای مجازی و رسانه ای، به عنوان لقمه‌های چربی برای دشمن تبدیل شوند.

وی ادامه داد: برخی از این نوجوان‌ها و جوان‌های دستگیر شده در اعترافات خود از کلید واژه‌های مشترکی، چون شبیه سازی اغتشاشات خیابانی به بازی‌های رایانه‌ای و همچنین اعتیاد و وابستگی شدید به فضای مجازی سخن می‌گویند؛ زمینه و بستری که شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ای دشمن به خوبی از آن برای اغفال و گمراه سازی، بهره گرفت.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
7
یا واقعاً نفهم هستین یا منافع تان در نفهمیدن است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
1
9
یکسری فیلمها هست که به آنها هم اعتیاد دارند سری بعد آنها را سرتون در میارن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
9
جمهوری اسلامی خودش معلم ها رو به گدایی انداخت
دیگه کسی معلم نشد
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
7
0
اروپا جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار مشکلات زیاده در کشور به وجود آورده است.
تمام دولت های آمریکایی و هم اروپایی از رژِیم کودک کش سعودی حمایت کرده اند.
همه گروه های تروریستی آموزش دیده عربستان هستند
گروه های تروریستی منطقه آموزش دیده مدارس تحت حمایت مالی عربستان سعودی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
دشمن ما خود شماهایید . توهم دشمن و توطئه
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
4
شما گذشتگانید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
4
يا جبهه مقابل شكست خورده يا ما پيروز شديم!! خخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
5
شرمتان باد با این دروغ تزویر
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
4
0
۲۲:۳۶۱۱ مهر ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
3
1
سردارعزیز برای ملت خیلی معتبری اما در این جریانات واقعا تامل کنید شمشیر به روی بچه های دانشگاهی کشیدن عین بریدن دستمان است غیر از مغرضان بقیه معترضین حرف برای گفتن دارند اما چون شنیده نمی شود اعتراض به کف خیابانها کشیده شده است.ما هر دوره با قشر خاصی در می افتیم اینبار ظاهرا نوبت نسل حاضر است چرا؟جامعه ما خانواده ماست اینها فرزندان ماهستند.(سردارواقعی دلها شهید سلیمانی)سردار فدوی واقعا حوصله کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
برای تو معتبره، جمع نبند....
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
حوصله مونو بردی
از بس گیم ترور ترامپ رو میبینین توهم میزنین
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
4
این آقا داره به ساحت مقدس شهدای این آب و خاک توهین می‌کنه
قابل توجه همه مطالعه کنندگان...
۷۵درصد شهدای جنگ بین ۱۴ تا ۲۳ یا سن داشتند و اون حماسه ها رو آفریدند جوان ها همیشه حق رو خیلی بهتر تشخیص میدن چون اهل منفعت نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
1
از زندانی کردن نوجوانها شرم نمیکنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
0
افزایش جنایت‌های خشن مشکل عمده جامعه آمریکاست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان