تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱

شرط پیروزی استقلال برابر فولاد

کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در پایان دیدار استقلال و گل گهر رخ داد، گفت: از سرمربی آبی‌پوشان انتظار می‌رود آرامش خود را حفظ کرده و با این رفتارها به تیمش ضربه نزند.

استقلال برابر فولاد

رویداد۲۴ صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار استقلال برابر فولاد خوزستان که روز جمعه برگزار می‌شود گفت: استقلال توانست با پیروزی برابر گل گهر سیرجان خود را با پرسپولیس هم امتیاز کرده و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.

وی گفت: آبی‌ها مقابل گل گهر نمایش خوبی داشتند و در پایان هم ۳ امتیاز را کسب کرده و هم امتیاز با پرسپولیس شدند و با شکستی که پرسپولیسی در یک روز پراتفاق به دست آورد دو تیم حالا جدال می‌کنند تا بتوانند در مقابل حریفان پیروز شده و از یکدیگر سبقت بگیرند. این مسئله باعث خواهد شد تا سرخابی‌ها روی به بازی هجومی بیاورند چون می‌دانند از دست دادن امتیاز باعث خواهد شد هم فاصله شأن با یکدیگر بیشتر شود و هم حریفانی همچون گل گل و سپاهان به آنها نزدیک شوند.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار برابر فولاد هم گفت: فولاد خوزستان چند هفته‌ای است نتایج خوبی نگرفته و بیشتر بازی‌هایش با تساوی به پایان رسیده است. البته به طور حتم آنها برنامه ریزی خاصی برای این دیدار دارند تا بتوانند با شکست استقلال موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند البته فولادی‌ها یک بازی کمتر دارند که همان بازی می‌تواند برای آنها تأثیرگذار باشد.


بیشتربخوانید: تفاوت استقلال فرهاد مجیدی با استقلال ساپینتو


ورمزیار خاطرنشان کرد: ساپینتو باید بهترین ترکیب را برابر فولاد به میدان بفرستد نقاط قوت و ضعف این تیم را آنالیز کرده و تمریناتش را بر اساس دیدار برابر فولاد انجام دهد. استقلال می‌تواند برنده این دیدار باشد به شرط آنکه بهترین‌ها در ترکیب قرار بگیرند، بازیکنان آرامش داشته باشند و تمام تمرکزشان این باشد که برنده این دیدار شوند.

کارشناس فوتبال در مورد اتفاقاتی که در پایان دیدار استقلال و گل گهر سیرجان رخ داد گفت: از ساپنیتو انتظار بیشتری می‌رود. او یک مربی خارجی است و باید حرفه‌ای تر عمل کند. نباید وارد حاشیه‌ها و درگیری با تیم‌های حریف شود. او بعد از گذشت ۷ هفته اخراج شد. دو بازی نمی‌تواند در کنار زمین و بازیکنانش صحبت کند و این موضوع به تیم استقلال ضربه می‌زند. از سرمربی پرتغالی آبی پوشان بعید بود دست به چنین کاری بزند. او آنقدر عصبی بود که هیچ کس نمی‌توانست او را آرام کند. بهتر است مدیران باشگاه با او صحبت کنند و از او بخواهند از چنین رفتاری پرهیز کند چون اگر این روند ادامه پیدا کند بیشتر از همه تیم ضربه خواهد دید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال روند رو به رشدی را به دست آورده حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. بنابراین با وحدت و همدلی که در تیم وجود این اتفاق رخ خواهد داد به شرط آنکه سرمربی تیم استقلال آرامش خود را حفظ کند و اجازه ندهد اتفاقات حاشیه‌ای بر روی او و بازیکنان تأثیر بگذارد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان