تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

رییس بنیاد شهید: برخی آزادی را در هوس می‌بینند / با دروغ‌سازی سعی دارند ماجرا‌های اخیر را وارونه جلوه دهند

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فعالیت در نیرو‌های نظامی و انتظامی بسیار بزرگ و سخت است و دشمن با دروغ‌سازی‌های پیاپی سعی دارد موضوع و جریان اصلی ماجرا‌های اخیر را تغییر داده و وارونه جلوه دهد.

رییس بنیاد شهید

رویداد۲۴ به گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در بهشت رضا (ع) مشهد برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی هر هفته در راه تامین امنیت ایران اسلامی شهیدی تقدیم می‌کند و مسیر شهادت در این نیرو همچنان باز است و هنوز شاهد شهادت افرادی از این محافظان جان، مال و ناموس مردم هستیم.

وی گفت: مشکلات و کشمکش‌های امروز جامعه جهانی، برگرفته از تقابل ۲ گروه است، گروه نخست افتخارشان بندگی خدا و طرف دیگر افتخارشان بردگی هوا و هوس است که آزادی را در هوس می‌بینند، این طرف می‌گوید جامعه باید از منیت آزاد و بنده خدا شود، طرف مقابل معتقد است جامعه باید از خدا و بندگی خدا آزاد شود و بنده خود شود.


بیشتر بخوانید:انتقاد تند و تیز کیهان از علی کریمی و مهران مدیری/ سلبریتی‌ها جزو لیدران اصلی آشوب‌ها شدند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در غرب چنین القا شده که خدایی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد امری شخصی و مربوط به خلوت مردم است و کسی اجازه ندارد خدا را به متن جامعه بیاورد، اما امام خمینی (ره) در مقابل این تفکر و جریان ایستاد و دینی را به مردم عرضه کرد تا جامعه انسانی را بسازد.

قاضی زاده تصریح کرد: حکومت به معنای اجتماعی سازی مردم، یک ارزش است، لبیک ملت ایران به امام راحل (ره) فقط یک "نه" بزرگ به استکبار و استبداد نبود بلکه یک "بله" به روش زندگی جدید اسلامی بود.

وی گفت: پس از انقلاب، تمام کشمکش ما با نظام سلطه بر سر این تقابل گفتمانی و سبک جدید زندگی است و انرژی هسته ای، قدرت ایران در منطقه، برخی موضوعات اقتصادی، موضوع زن، حقوق بشر و غیره، همه بهانه است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
9
لطفا بادقت نگاه کنید ایا این سخنان مشابه سخنان رسایی نماینده جامانده ردصلاحیت شده وکچوییان استاد ماله کش ودستمال کش وعباسی....همه چیز کش !نیست ایا جز این است که یک سری دستور هماهنگ وبسته های فکری یکجور بهشون دادند ودارند همونا رو تکرار می کنند تا روی گندکاری شون بپوشند !
محتوی نمازجمعه های این هفته رو هم ببینید تا متوجه بشید وقتی علی ع در مورد مساجد اخرالزمان حرف می زنه منظورش کیان !
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
10
تو به بخور بخور هات در بنیاد شهید برس . قاطی این حرف ها نشو - وقت کم می آری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
8
ازنطراین پایدارچی بندگی خدا یعنی قتل عام جوانهای کم سن وسال بایداین پایداریهارارسواکردبابینش داعشی شان چرارسانه هاسکوت می کنند خدامی داند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
9
تو چی میگی بانک دی پنج هزار میلیارد اختلاس کرده سهم دی هشت هزاری شده پنجاه تومن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
1
تو عرضه اداره یه بنیاد رو نداری بعد میخواستی رییس جمهور بشی؟!راستی سفره رو دادی دخترت بتکونه یا چون خودت سر سفره انقلاب بودی گذاشتی واسه بعد از برکناری؟!رأی شانزده ملیون از هشتاد ملیون یعنی پایان کار! بسیار هم بی ادب هستی و مغرور در رفتار با کارکنان خودت
پس شما ببند لطفا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان