تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

وضعیت برخی شهر‌ها در پی تجمعات اعتراضی اخیر

خبرگزاری ایرنا، در گزارشی وضعیت برخی شهر‌های کشور در پی تجمعات اعتراضی را بررسی کرده است.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ خبرگزاری ایرنا، در گزارشی وضعیت برخی شهرهای کشور در پی تجمعات اعتراضی را بررسی کرده است.

در این گزارش آمده:

* امروز شنبه برخی شهرها شاهد تجمعات اعتراضی بود.

* در برخی شهرهای استان کردستان از جمله بوکان و سقز، تجمعات به ویژه مسدود کردن معابر و آتش زدن اموال عمومی، منجر به توقف فعالیت کسبه و بازاریان در شهرهای سقز‌ و بوکان‌ شد و برخی مغازه‌داران اقدام به بستن مغازه‌هایشان کردند.

* در میدان آزادی سنندج مرکز استان کردستان و چهارراه شریعتی و میدان آزادی اصفهان تجمعات پراکنده گروهی صورت گرفت و ۱۰۰ نفر در رجایی‌شهر کرج اقدام به تجمع، شعاردهی و انسداد مسیرهای مواصلاتی کردند.

* در شهرستان سلماس با پرتاب کوکتل مولوتف به مسجد جامع شهر تعرض کردند و در اقداماتی مشابه، حملاتی با کوکتل مولوتف به یک حوزه بسیج در تهران، مخابرات خاورشهر تهران، دفتر امام جمعه شهرستان بهمئی و یک حوزه علمیه در گرگان شد.

* در مشهد نیز تجمعات مشابهی برگزار شده است.

* دانشگاه فنی اراک شاهد تجمعی ۱۰۰ نفره بود و ۱۰۰ نفر در دانشگاه آزاد زنجان، ۱۰۰ نفر از انترن‌ها در دانشگاه علوم پزشکی همدان و ۷۰ نفر با تجمع در دانشگاه دخترانه امام رضا (ع) مشهد اقدام به شعاردهی کردند و تجمع محدودی نیز در دانشگاه‌های آزاد و فردوسی این شهر صورت گرفت.


بیشتر بخوانید: ادعای فارس درباره ماجرای خودروی پراید در سنندج


* ۷۰ نفر در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، ۶۰ نفر در دانشگاه گیلان، ۵۰ نفر در دانشگاه یزد، ۵۰ نفر در دانشگاه صنعتی خمینی‌شهر اصفهان، ۴۰ نفر در دانشگاه خوارزمی کرج، ۴۰ نفر در دانشکده داروسازی علوم پزشکی شیراز، ۲۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، ۲۰ نفر در دانشگاه ایلام و ۱۵ نفر هم در دانشگاه الزهرای کرمان تجمع کردند.

* در دانشکده هنر سمنان ۳۵ نفر با تجمع در محوطه این دانشگاه سرودخوانی کردند و حدود ۳۰ نفر در جهاد دانشگاهی اصفهان ضمن سر دادن شعارهای ساختارشکنانه اقدام به کشف حجاب کردند و دانشگاه صنعتی همدان هم صحنه تجمع پراکنده گروه‌های ۵ نفره دانشجویی و شعاردهی آنها بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
4
خوب شکرخدا
حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
1
سرشماری هم کردن چقدر دقیق !احسنت !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
0
طبق آمار ایرنا تجمعات از بالا به پایین داشت به تجمعات یک نفره منجر می شد. واقعا ایرنا خبرگزاریه یا سازمان تبلیغات با سوگیری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان