تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

نماینده مردم سقز: نیرو‌های بسیج و انتظامی اسلحه ندارند/ خانواده مهسا امینی اظهارات پزشکی قانونی را قبول ندارند

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: نیرو‌های بسیج و انتظامی اسلحه ندارند شاید عده‌ای سمت آن‌ها بروند، اما هیچوقت در منطقه ما به آن‌ها حمله نشده است.

روزنامه دولت: چرا بازداشتی‌ها را پس از چند روز آزاد می‌کنید؟

رویداد۲۴ بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره جلسه فراکسیون اهل سنت گفت: آخرین جلسه فراکسیون اهل سنت به دیدار با رئیس جمهور برمی‌گردد البته واقعاً نیاز است که این فراکسیون درباره قضیه مهسا امینی و حادثه زاهدان جلسه‌ای برگزار کند.

او در واکنش به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حمله مردم کردستان به سمت نیروهای امنیتی افزود: بنده تاکنون چنین صحنه‌ای را مشاهده نکردم و اتفاقا شنیدم چنین اتفاقی در تهران رخ داده است. در منطقه ما چنین اتفاقاتی نیفتاده است. معمولاً نیروهای بسیج و انتظامی اسلحه ندارند شاید عده‌ای سمت آنها بروند اما هیچوقت در منطقه ما به آنها حمله نشده است.


بیشتر بخوانید: ۹۵ درصد مردمی که برای اعتراض به خیابان می‌‎آیند، برانداز نیستند/ جریان نفوذی در قدرت سعی دارد مردم را به خیابان بیاورد


رحیمی در پاسخ به اینکه چرا خانواده مهسا امینی راضی به حضور در مجلس برای پیگیری قضیه مرگ فرزند خود نشدند تصریح کرد: خانواده مهسا امینی می‌گویند مجلس می‌خواست بر اساس مدارک و مستندات به آنها گزارش بدهد لذا این خانواده می‌گویند هنوز سر حرف خود هستند و می‌گویند اگر جلسه در این مورد است در مجلس حاضر نمی‌شویم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: در حقیقت خانواده مهسا امینی معتقدند دخترشان سالم بوده و اظهارات پزشکی قانونی را قبول ندارند بنابراین گفتند اگر موضوع جلسه کمیسیون همین است ما از طریق وکیل خودمان قضیه را پیگیری می‌کنیم و نیازی به مجلس نیست. البته مجلس هم بیشتر برای دلجویی و عرض تسلیت از خانواده مهسا امینی دعوت کرد چراکه نقش قانونی در این مسئله ندارد.

منبع: منیبان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
1
1
باید معلوم بشه چرا در بازداشت بهش فشار امده ؟
بلاخره بیماری مغز و عصاب هم اگر داشته دلیل مرگش فشار عقیدتی-سیاسی در بازداشتگاه بوده.
بازداشتش هم الکی بوده
حتی در موارد دیگر هم به نظر عملکرد گشت ارشاد فله ایی بوده و باید جمش کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
1
لابد این همه کشته کار اجنه هست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
1
اخرین میخ رابه تابوت صداقت ومردانگی زدید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
1
اون اسلحه ای که نیروی امنیتی داره باهاش شلیک میکنه، اسمش عوض شده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
1
پس اینایی که تو خیابون هستن آمریکایی هستن ! عجبا ! لباس شخصی ها و سپاهی ها چی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
1
متاسفانه خانواده خانم امینی ابتدا گفتند دخترشان بیماری نداشته و عمل نشده بعدا که معلوم شد حقیقت چیز دیگری است نا چار به اعتراف شدند و گفتند مریض بوده و عمل شده ولی آن مریضی تا ثیری در مرگش نداشته است همیشه صداقت خوبه!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان