تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

روزنامه دولت کشته‌های زندان اوین را جز پروژه‌های کشته سازی خواند!

روزنامه ایران نوشت: جان باختن زندانیان در جریان آتش‌سوزی تداعی‌گر پروژه کشته‌سازی‌ها در دیگر اعتراضات روی داده در شهر‌های کشور است.

روزنامه دولت کشته‌های زندان اوین را جز پروژه‌های کشته سازی خواند!
رویداد۲۴ روزنامه دولتی ایران در گزارشی به روایت اتفاقی که شنبه شب در زندان اوین افتاد، پرداخته و جان باختن تعدادی از زندانیان در این فاجعه را پروژه کشته‌سازی «جریان اغتشاش» خوانده است!

به گزارش ایران، شورش در این زندان، درست شامگاه همان روزی اتفاق افتاد که آخرین فراخوان جریان‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب برای تداوم آشوب‌های خیابانی با شکستی سنگین روبه‌رو شد. شنبه گذشته تهران روز کاملاً آرامی را سپری کرد و این امر به همراه شواهد دیگر نشان می‌دهد که آشوب‌ها کاملاً از نقطه اوج خود گذشته و وارد فرایند حضیض خود شده است. شامگاه همین روز و پس از این شکست سنگین بود که شورش در زندان اوین رقم خورد، شورشی که می‌توان آن را به مثابه یک تنفس مصنوعی به آشوب‌های چند هفته گذشته دانست. زیرا این اتفاق می‌خواست آتش سرد شده اغتشاش‌ها را بار دیگر داغ کند. از این‌رو بیراه نیست اگر جان باختن زندانیان در جریان آتش‌سوزی را بخشی از این پروژه دانست، امری که تداعی‌گر پروژه کشته‌سازی‌ها در دیگر اغتشاش‌های روی داده در شهر‌های کشور است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: زندان اوین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
3
ﺟﺎﻥ ﺑﺎﺧﺘﻦ ﺯﻧﺪﺍﻧﯿﺎﻥ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺁﺗﺶﺳﻮﺯﯼ کجا بود
جریان آتش سوزی برای رفع و رجوع جان باختن زندانیان بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
2
درسته! شرایطشو داره، کشتن و الان حاشا می کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
3
کار اسرائیلی ها و آمریکایی هاست؟ کنترل داخلی زندان هم دست اسرائیلی هاست. یا دچار هذیان گویی همیشگی هستی یا واقعا حرفت صحت داره و آنقدر بی لیاقتی که کنترل زندان رو هم به اسرائیل سپردی. کدومشه؟ تصمیم با خودته.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان