تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

عضو فراکسیون ورزش مجلس: فدراسیون مربوطه باید به موضوع الناز رکابی ورود کند

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی و عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره حضور بی‌حجاب الناز رکابی در مسابقات سنگ نوردی گفت: قهرمانان ورزشی باید به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار کنند و فدراسیون مربوطه باید به این قضیه رسیدگی کند.

کشف حجاب الناز رکابی

رویداد۲۴ باشگاه خبرنگاران: راستینه درباره حضور بی‌حجاب الناز رکابی در مسابقات سنگ نوردی گفت: قهرمانان ورزشی باید به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار کنند و فدراسیون مربوطه باید به این قضیه رسیدگی کند.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره حضور بی‌حجاب الناز رکابی در مسابقات سنگ نوردی در کره جنوبی گفت: روزانه اعزام‌های زیادی به مسابقات بین المللی در رشته‌های مختلف ورزشی داریم و غالب بازیکنان تیم ملی و قهرمانان ما به شعائر اسلامی و قانونی پایبند هستند و به عنوان یک مسلمان به رعایت شعائر دینی افتخار می‌کنند.

وی اظهار کرد: ممکن است در صد‌ها اعزام یک نفر حرکتی انجام دهد که برخلاف هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی ما باشد. آن ورزشکار در اصل به خودش ضربه می‌زند و این خیلی بد است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس بیان کرد: قهرمانان ورزشی باید به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار کنند و حتما فدراسیون مربوطه باید به این قضیه رسیدگی کند.

راستینه درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: قرار است جلسات سه جانبه با وزارت ورزش و جوانان، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان صدا و سیما به صورت منظم برگزار شود تا ظرفیت‌هایی که پای کار آمده برای استفاده هموطنان از بحث میزبانی قطر از جام جهانی مشخص شود و گزارشش به کمیسیون فرهنگی ارائه شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
اووووو چه خبره بابا بیچاره اومد توضیح داد که بعدشم اگر میخواست بی حجاب باشه اون لباس آستین بلند و شلوار نمیپوشید مثل خیلی ها شلوارک می‌پوشید
بنده خدا بین زمین و هوا پوشش از سرش افتاده ول کنید شماهام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
0
یعنی می خواهید ببریدش قرارگاه پلیس امنیت ملی - کتکش بزنید ؟ زنده بره - مرده برگرده - ارشاد بشه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان