تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۲۹ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حمله هواداران استقلال به مهدی رحمتی

نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک تمام نشده بود که حمله طرفداران تیم استقلال به سرمربی استقلالی تیم اراک آغاز شد.

مهدی رحمتی

رویداد۲۴ تیم استقلال در هفته‌های اخیر پس از مواجهه با تیم‌های پیکان، فولاد و ذوب آهن از رویارویی با تیم‌های تهرانی، اهوازی و اصفهانی تنها ۵ امتیاز به دست آورد. این موضوع باعث شده بود طرفداران استقلال نسبت به عملکرد این سه تیم و کادر فنی شان به شدت انتقاد کنند و بازی هایشان را اتوبوسی بدانند.

در روز‌های پیش از دیدار آلومینیوم و استقلال پیش‌بینی می‌شد، آلومینیوم شرایطی متفاوت از تیم‌های تدافعی لیگ برتر را مقابل استقلال به نمایش بگذارد، اما با گذشت ۳۰ دقیقه از شروع دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم، طرفداران استقلال در فضای مجازی به شدت به شیوه بازی تیم مهدی رحمتی انتقاد کرده و سبک بازی تیم اراک را شبیه به ذوب آهن و فولاد با دفاع اتوبوسی دانستند.


بیشتر بخوانید: اولین واکنش مصطفی آجورلو پس از جدایی از استقلال + عکس


هواداران استقلال با اشاره به عملکرد تیم آلومینیوم در هفته‌های اخیر و تعداد کم گل زده و گل خورده این تیم (۴ گل زده و ۴ گل خورده در ۹ دیدار قبلی) تا پیش از دیدار مقابل استقلال، معتقد بودند مهدی رحمتی در حال کپی برداری از روی دست فرهاد مجیدی و تیم فصل قبل استقلال است که قهرمان مسابقات لیگ برتر بیست و دوم شد. آن‌ها در فضای مجازی نوشتند این آلومینیوم هیچ شباهتی به آلومینیوم دو فصل گذشته که تهاجمی بازی می‌کرد، ندارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
0
زمین سبز
صلح سبز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان