تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

خط و نشان کی‌روش بعد از ماجرای حذف تیم ملی/ نیازی نیست من به اسم انگلیس چیزی اضافه کنم

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نسبت به حاشیه‌هایی که اخیرا ایجاد شده است واکنش نشان داد.

کارلوس کی‌روش

رویداد۲۴ فدراسیون فوتبال نوشت: کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین عصر امروز شنبه تیم ملی فوتبال ایران به آخرین وضعیت این تیم اشاره کرد و گفت: برای حمایت‌هایی که از تیم ملی دارید تشکر می‌کنم. امروز در فاصله ۳۰ روز تا شروع مسابقات ما هم مثل تمام تیم‌های دیگر با تمام انگیزه تلاشمان را می‌کنیم که برای جام جهانی قطر آماده شویم.

وی ادامه داد: این دوره جام جهانی کاملا متفاوت و منحصر به فرد است. بازی‌ها در پاییز است و فرصت کمی‌برای آماده سازی خواهیم داشت. زمان بسیار کمی هست، اما می‌خواهم از تمام مربیان، مدیران باشگاه‌ها و همه کسانی که بازیکنان را در اختیار قرار دادند تا بتوانیم سطح آمادگی مان را بالاتر برسانیم تشکر می‌کنم. ما داریم تلاش می‌کنیم که بتوانیم فاصله مان را با تیم‌های قدرتمند جهان کمتر کنیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود!


کارلوس کی‌روش در مورد حاشیه‌هایی که این روز‌ها برای تیم ملی ایران و حذف از جام جهانی ساخته بودند گفت: سوال این نیست که بعضی‌ها می‌خواهند حواس ما رو پرت کنند، سوال این است که چه کسانی به این مسائل توجه می‌کنند.

وی در مورد این که وضعیت تیم ملی چگونه است گفت: اصلا نیاز نیست چیزی من به اسم تیم انگلیس اضافه کنم چرا که الان هم آن‌ها تیم بزرگی هستند. بازیکنان بسیار خوبی دارند و نام بسیار بزرگی در فوتبال جهان است. برای ما افتخار و لذت خواهد بود که برابر تیم ملی انگلیس بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال دیگری در مورد کمپین حذف ایران گفت: همانطور که الان شنیدید در مورد انگلیس صحبت کردم. تمرکزم روی جام جهانی است و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداریم. می‌دانم که اکثریت مردم ایران چه جوابی به این کمپین خواهند داد. می‌دانیم که مردم ایران عاشق تیم ملی هستند و دوست دارند که تیم ملی را در قطر ببینند. چون طرف این کمپین من نیستم اجازه بدهید که دیگران در موردش صحبت کنند.

کارلوس کی‌روش ادامه داد: ما نگرانی نداریم. چالش‌هایی داریم که به دنبال ایجاد راهکار‌های مناسب برای این چالش‌ها هستیم. تنها مسئله‌ای که باید روی آن تاکید کنیم تشکر از باشگاه‌ها، مربیان و مدیرانی است که به خاطر تیم ملی از خودگذشتگی می‌کنند. تمام توان مان را خواهیم گذاشت که بازیکنان را به بهترین شکل ممکن برای حضور در جام جهانی آماده کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
3
0
درود ب کی روش ملت پشت سرکی روش باشد وحمایت کند هرنتیچه ایی درقطرگرفت باید کی روش رانگه داشت ابروی فوتبال مااست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
واقعأ !تیمی که در لبه پرتگاه حذف بود و هیچ مربی داخلی جرأت تحویل گرفتن آن را نداشت اسکوچیج تحویل گرفت و ایران رو با سربلندی به جام جهانی برد یعنی آبروی ایران رو حفظ کرد کیروش که موفق نشد تیم خودش رو به جام جهانی ببره یه جورایی گدایی تیم داری کرد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان