تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش نماینده رفسنجان به حواشی حامد لک: باشگاه نسبت به ادامه همکاری با این افراد تجدیدنظر کند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.

نماینده شهر رفسنجان

رویداد۲۴ فارس: حجت‌الاسلام حسین جلالی با اشاره به اینکه جامعه ورزشی شهرستان رفسنجان در حوزه‌های قهرمانی، حرفه‌ای، ملی و جهانی همواره موجب درخشش نام شهرستان شده‌اند و خوشحالی و شادی‌های زیادی برای شهرستان به ارمغان آورده‌اند، اظهار کرد: به‌ویژه در حوزه ورزش فوتبال که جوانان سخت‌کوش و پرتلاشی داریم، اما متأسفانه تا کنون نتوانستیم از تمام ظرفیت‌های ورزشی شهرستان در این زمینه بهره ببریم.

وی ادامه داد: عواملی موجب شد بچه‌های خوب و نجیب شهرمان در حوزه ورزش خصوصا فوتبال دیده نشوند، در حالی که استفاده از ورزشکاران شهرستان منافع و محاسن زیادی دارد و در کنار فنی بودن و آموزش‌هایی که دیده‌اند، بومی شهرمان هستند و فرهنگ ما را خوب می‌شناسند و می‌توانند با تماشاگران ارتباط برقرار کرده و جوانان این شهرستان را به ورزشگاه‌ها آورده و برای شهر شادی دوچندان بیافرینند.

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: بنابراین توصیه می‌شود در نقل و انتقالات نیم‌فصل تعدادی از فوتبالیست‌های رفسنجان به تیم فوتبال صنعت مس دعوت شوند تا بتوانند هنرنمایی کرده و مشخص شود ما ظرفیت ارتقاء تیم را به‌وسیله نیروهای بومی شهرستان نیز داریم، بنابراین باشگاه و سرمربی تیم مس رفسنجان سیاست‌گذاری را به‌گونه‌ای تعریف کنند که سال‌های آینده تیم را به سمت بومی‌سازی ببریم.


بیشتر بخوانید: مداح معروف: من آشوبگر نیستم، من معترضم! +عکس


وی در بخش دیگری از سخنان خود به این نکته اشاره کرد که متأسفانه برخی بازیکنان غیربومی که با فرهنگ و سوابق مردم انقلابی رفسنجان آشنایی ندارند،علاوه بر هزینه‌های مادی، هزینه‌های دیگر هم ایجاد می‌کنند، افزود: این افراد با برخی حرکات خواسته یا ناخواسته موجب می‌شوند به این تیم خوشنام و خوش سابقه خدشه وارد ‌شود و به‌واسطه‌ ندانم‌کاری و ناآشنایی با فرهنگ و سوابق این شهر تاوان خطاها و اشتباهات این افراد را ما باید بپردازیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با ذکر این مطلب که، این روند برای جوانان و ورزشکاران انقلابی و مسؤولان شهرستان نگران‌کننده است، متذکر شد: باشگاه نسبت به ادامه همکاری با این افراد تجدیدنظر کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
0
شما ها توی کوچک ترین اموری که هیچ آگاهی و صلاحیت ندارید دخالت می کنید و امر و نهی می کنید . آخه تو را چه به نظر دهی در باره فوتبال.نمی فهمید که مردم متنفر از این کار شما هستند
نظرات شما
پیشخوان