تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد روزنامه اصولگرا از ادامه روند فیلترینگ: ظلم به جوانان است

روزنامه رسالت نوشت: ادامه فیلترینگ بعد از پایان اغتشاشات، ظلم به همه فعالان این حوزه به‌ویژه جوانانی است که طی سال‌های گذشته اغلب ناامید از پیدا کردن شغل مورد‌علاقه به اینستاگرام روی آورده‌اند.

انتقاد روزنامه اصولگرا از ادامه روند فیلترینگ: ظلم به جوانان است
رویداد۲۴ روزنامه اصولگرای رسالت از ادامه روند فیلترینگ به شدت انتقاد کرد و آن را ظلم به جوانان دانست و تاکید کرد شبکه‌های اجتماعی علل اعتراضات نیستند.

به گزارش رسالت، «برندسازی»، سرمایه‌گذاری و جذب مشتریان و کاربران، آنی اتفاق نمی‌افتد؛ زمان‌بر و پرهزینه است، به همین دلیل ادامه فیلترینگ بعد از پایان اغتشاشات، ظلم به همه فعالان این حوزه به‌ویژه جوانانی است که طی سال‌های گذشته اغلب ناامید از پیدا کردن شغل مورد‌علاقه به اینستاگرام روی آورده‌اند.

فیلتر دائمی شبکه‌های اجتماعی خارجی که حدود ۵۰ میلیون کاربر و میلیون‌ها نفر از آن ارتباط ارتزاق می‌کنند در حرف کار سختی نیست، اما بدانیم که اولا ارتباط و تکنولوژی‌های ارتباطی را نمی‌توان فیلتر کرد، ثانیا اگر هدف مدیریت نسل z است، فیلتر‌شکن‌های آن‌ها همیشه روشن است، علل همه اغتشاشات هم شبکه‌های اجتماعی نیستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
2
گول این ژست ها رو نخورید - همه اش نقشه و فریب است. روزنامه رسالت و آزادی خواهی ؟!! باید مجنون باشی که این حرف ها رو باور کنید. رسالت و آزادی مثل آب و آتش هستند که به هم جمع نمی شوند. تمام
آشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
اینا فکرمیکردن با فیلتر کردن پیام رسانهای خارجی چون اینستا،مردم بناچار به پیام رسانهای داخلی کشیده میشن
حالا بعدازسه ماه اپراتوراشون داره ورشکست میشه
نظرات شما
پیشخوان