تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

کوثری: موساد ۶ افسر اطلاعاتی خود را کُشت چون از اشراف ایران وحشت دارد

جانشین سابق قرارگاه ثارالله با بیان اینکه ممکن نیست کُشته‌شدن ۶ افسر در موساد مانعی برای اشراف اطلاعاتی ایران باشد، به موضوع اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: در آینده خواهند دید که ما چگونه اشراف داشتیم و آنها چه شکست بزرگی را دریافت کرده‌اند.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ محمد کوثری جانشین سابق قرارگاه ثارالله سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به کُشتن 6 افسر اطلاعاتی مرتبط با میز ایران توسط موساد، گفت: دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مقابل نیروهای توانمند دستگاه‌های اطلاعاتی ایران آسیب‌پذیر بوده است و رژیم بداند که با حذف نیروهایی که خودشان می‌گویند با ایران مرتبط بوده‌اند، نمی‌توانند توانمندی‌ها نیروهای اطلاعاتی ما را کاهش دهند. رژیم صهیونیستی از اشراف ایران وحشت دارد که چنین اقداماتی نشانه وحشت آنهاست.

وی با بیان اینکه، اشراف ایران روی موساد به‌اشکال مختلف بوده و هست، تصریح کرد: شکاف بزرگی که بین مقامات رژیم صهیونیستی وجود دارد به دستگاه اطلاعاتی این رژیم رخنه کرده است و بر همین اساس، نیروهای اطلاعاتی موساد برای کار با دیگر سرویس‌های اطلاعاتی تمایل نشان می‌دهند.

کوثری با بیان اینکه ممکن نیست کُشته شدن 6 افسر مرتبط با میز ایران در موساد مانعی برای دستگاه‌های اطلاعاتی ایران باشد، به موضوع اغتشاشات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت که جمهوری اسلامی از تبادل کار بین موساد و سیا مطلع است و می‌داند که سازمان سیا، مدیریت اغتشاشات اخیر را به موساد محول کرده است و  این اقدام قطعاً برای رژیم صهیونیستی گران تمام خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نه‌چندان دور، موساد خواهد دید که چگونه جبران خواهیم کرد. آنها در آینده خواهند دید که ما چگونه اشراف داشتیم و آنها چه شکست بزرگی را دریافت کرده‌اند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
1
1
توهم +دروغگویی
ز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
1
1
جنسش ناب بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
0
0
در حمایت از ناآرامی‌ها در ایران
آلمان صدور روادید دیپلماتیک را برای ایران محدود کرد
وزیر خارجه آلمان در ادامه مداخله غرب در امور داخلی ایران و حمایت از اغتشاشات از تشدید محدودیت صدور روادید دیپلماتیک برای ایران خبر داد.

آلمان جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار، آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار بزرگ‌ترین تامین‌کننده تسلیحاتی و مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

ترکیه و لیبی توافق‌نامه همکاری نظامی امضاء کردند
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار داعش را وارد لیبی کرده است.
ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون یکی از حامیان اصلی تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار با دریافت رشوه و پول دلالی از عربستان سعودی و امارات و برخی کشورهای اروپایی در این مدت 13 سال تروریست های کشورهای اروپایی جنایتکار را وارد سوریه و عراق کرده است.
تروریست های مورد حمایت اروپا و متحدانش چگونه و چطور از سال 2011 تاکنون وارد سوریه و عراق شدند؟ از طریق کشور ترکیه جنایتکار با هدایت، مدیریت، نظارت، کمک، حمایت و پشتیبانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
0
0
و البته که بخاطر همین اشراف اطلاعاتی شماست که از سیر تا پیاز اسناد و اطلاعات کاملا محرمانه هسته ای ، سر از اسرائیل و سرورهای بلک ریواردز درمیاره.
نظرات شما
پیشخوان