تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱

قیمت بلیط رفت و برگشت سفر به جام جهانی اعلام شد

وزیر راه و شهرسازی از انجام توافق برای اینکه بلیت رفت و برگشت به قطر کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد، خبر داد.

بلیط رفت و برگشت به جام جهانی

رویداد۲۴  رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخر هفته قبل سفر به قطر داشتم. یکی از موضوعات مورد بحث پروازهای ایران به جام جهانی بود و تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد.
وی ادامه داد: پک ۹۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی را مردم نخرند. توافق کردیم بلیت رفت و برگشت به قطر کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ایرانیان می‌توانند به کیش بروند و در هتل‌های آنجا اقامت کنند و یکی دو هواپیما بین کیش و دوحه گذاشته‌ایم و ایرانیان می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند و به کیش برگردند و استراحت کنند و فردا دوباره به دوحه بروند. البته توافق کردیم که اکثر فرودگاه‌های کشور به قطر پرواز داشته باشند و مردم بعد از تماشای بازی به کشور برگردند. این فرصت خوبی و ارزانی برای مردم فراهم شده است. به زودی بلیت با قیمت‌های ارزان به فروش می‌رسد.

قاسمی تصریح کرد: هزینه در قطر به خاطر جام جهانی زیاد است و هر هواپیما برای پرواز به قطر باید هزینه‌های زیادی پرداخت کند، ولی ما توافق کردیم برای هواپیماهایی که این مدت به قطر پرواز می‌کنند، هزینه‌ای پرداخت نکنند و همین تصمیم می‌تواند موجب کاهش قیمت بلیط شود.


بیشتربخوانید: نگرانی بزرگ کی‌روش قبل از جام جهانی

بلیت پرواز با نرخ مصوب در روز بازی تیم ملی

همچنین محمد محمدی‌بخش اظهار کرد: طی تفاهم با قطر در محدوده برگزاری بازی‌های ایران در جام جهانی فوتبال، بلیت پرواز به دوحه با نرخ‌های متعادل توسط این ایرلاین عربی عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این ایام نرخ ویژه و مصوب در نظر گرفته نشده است، گفت: قیمت پروازهای خارجی تابع عرضه و تقاضا است و نمی‌توان نرخ‌گذاری کرد؛ فقط برای سه روز مربوط به بازی‌های ایران در جام جهانی که مربوط به تاریخ دوشنبه سی‌ام آبان، جمعه چهارم و دوشنبه هشتم آذرماه است، امکان سفر روزانه به قطر با نرخ‌های مناسب وجود دارد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جام جهانی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان