تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۲ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

همه مسئولانی که به‌خاطر یک زن به دردسر افتادند!

رویداد۲۴ به بهانه انتشار تصاویر رستم قاسمی با یک خانم در مالزی به موادری پرداخته که مدیران و چهره‌های شناخته شده جمهوری اسلامی به مشکل مشابه برخورده‌اند و برایشان دردسر درست شده است.

زنان در ایران

رویداد۲۴ مازیار وکیلی: در روز‌های اخیر عکس‌هایی از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت ابراهیم رئیسی و وزیر نفت دولت محمود احمدی‌نژاد منتشر شده است که واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است. این عکس‌ها متعلق به سال‌ها پیش است که در آن رستم قاسمی با زنی بی‌حجاب در خارج از ایران دیده می‌شود. این عکس‌ها خیلی وایرال شد و تبدیل به سوژه کاربران فضای مجازی شد.

همین موضوع باعث شد تا اطرافیان و حامیان رستم قاسمی به انتشار این عکس‌ها واکنش نشان دهند. اولین واکنش رسمی به این موضوع را علی جعفری رئیس دفتر رستم قاسمی نشان داد و در صفحه توئیتر خود نوشت: «صرف‌نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکس‌های خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌مال نکنیم»

عکس رستم قاسمی

بعد از انتشار این توئیت که به طور ضمنی اصالت عکس‌ها را تائید می‌کرد روزنامه ایران به عنوان اُرگان رسمی دولت هم در مقاله‌ای به دفاع از رستم قاسمی پرداخت و نوشت: «دیروز در فضای مجازی و در اقدامی غیراخلاقی، عکس‌هایی با هدف حاشیه‌سازی درباره وزیر راه و شهرسازی منتشر شده است. قطع نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکس‌های خصوصی یک فرد با چه هدفی جز اغراض کثیف سیاسی منتشر می‌شود.»

احسان بداغی روزنامه‌نگار در واکنش این مطلب روزنامه ایران نوشت: «روزنامه ایران نوشته عکس‌های رستم قاسمی با هدف «اغراض کثیف سیاسی» منتشر شده است. همزمان عامل منتشرکننده عکس‌های خصوصی مینو خالقی [کاندیدایی که با رای مردم به عنوان نماینده انتخاب شد اما به خاطر انتشار عکسش، بعد از انتخابات رد صلاحیت شد!!]، سردبیر بخش آنلاین همین روزنامه است.»

روز گذشته هم رستم قاسمی واکنشی به ماجرا نشان داد و در مقام یک «دانای کل»، پاسخگویی را به گردن خدا انداخت و گفت: «خدواند خود جوابگوی حاشیه‌ها خواهد بود.»!! بالاخره معلوم نشد قرار است خداوند چگونه پاسخگو باشد و مهمتر اینکه آیا فقط خداوند پاسخگوی اوست یا همه مردمی که زندگی معمولی و عادی و این‌چنینی دارند مشمول پاسخگویی خداوند خواهد بود!!

فارغ از دیدگاه‌های مختلفی که بر سر موضوع رستم قاسمی وجود داشته، یک نکته قابل توجه این است که این مسئله نخستین بار نیست که رخ می‌دهد و مسئولان زیادی در جمهروی اسلامی بر سر انتشار عکس‌های خصوصی‌شان یا موضوع رابطه با یک زن به دردسر افتاده‌اند و برخی از آنها همچون محمدعلی نجفی، کلا از عرصه سیاست حذف شدند.


بیشتر بخوانید: رسوایی‌های جنسی در ایران؛ از سردار زارعی تا علی محمد احمدی و عباس ملک زاده


محمدتقی فلسفی

محمدتقی فلسفی واعظ مشهور ضد پهلوی

جعفر شجونی و محمدتقی فلسفی

در اواسط دهه چهل شمسی ساواک برای مقابله و ساکت کردن وعاظ و روحانیون از جمله محمدتقی فلسفی و جعفر شجونی حکومت پهلوی با استفاده از زنان عضو ساواک آن‌ها را اغفال کرد و با انتشار عکس‌هایی که تلاش کرد تا آبروی آن‌ها را نزد مردم ببرد.

پرویز ثابتی از مدیران ارشد ساواک در کتاب در دامگه حادثه درباره این موضوع نوشته است: «یکی از این زنان که از خود استعداد بیشتری نشان داد و با ساختن داستانی این آخوند‌ها را به خانه خود، که در واقع خانه امن ساواک بود کشاند. این زن که به بهانه طرح مسائل شرعی به این آخوند‌ها نزدیک شده بود به آن‌ها گفته بود که همسرش با او ارتباط برقرار نمی‌کند و ماه‌ها در سفر است، در حالی که او آتشین مزاج است و نمی‌داند نیاز خود را چگونه رفع کند.»

در حالی که تا سالیان سال صحت و سقم این عکس‌ها تکذیب می‌شد، بعد از نزدیک به نیم قرن که از این ماجرا گذشته بود، مرحوم شیخ جعفر شجونی اظهارات جنجالی را در برنامه اینترنتی دید در شب مطرح کرد که به شکل تلویحی صحت این عکس‌ها را تایید می‌کرد: «ما رفتیم، نشستیم، شروع کردند صحبت کردن که ساواک چنین است و چنان است. شما آخوند‌ها فکر کردید می‌توانید شاه را برکنار کنید؟ تو می‌روی منبر، باید با ما همکاری کنی... دیدم دونفری یک چمدان به چه بزرگی را دارند می‌آورند. چمدان را وارونه کردند روی میز. روی میز پر شد از عکس بنده با یک خانم، من دیوانه شدم، رفتم مستقیم خانه آقای فلسفی. گفتم شما پدر مایی، رئیس جامعه وعاظی. نگفت برای من هم درست کردند. فلسفی پا شد و راه رفت و گفت هر کسی که فیلم‌برداری کرده، غلط کرده.»

شجونی در ادامه گفته بود: «یک‌ذره حالم جا آمد، بیرون آمدم و یک آقایی من را سوار کرد. مرحوم شیخ جواد مناقبی بود. به من گفت شجونی عکس فلسفی رو دیدی؟ گفتم: نه، دست انداخت عکس را برداشت. دیدم عکسش با همون خانومیه که با من عکسش بود... مگه آخوند کیه؟ فرزند همین آدم‌های معمولیه. زن می‌گیره، صیغه می‌کند. آن چیزی که به فلسفی نسبت دادند، گفتند واقعیت دارد.»

علی اکبر حسینی اخلاق در خانواده

علی اکبر حسینی که با برنامه اخلاق در خانواده مشهور شد

سیدعلی اکبر حسینی اخلاق در خانواده

یکی دیگر از چهره‌هایی که در رابطه با موضوع ارتباط با زنان به محاق رفت، سیدعلی اکبر حسینی بود که در دهه شصت با برنامه «اخلاق در خانواده» که به چگونگی رابطه میان زن و مرد می‌پرداخت بسیار مشهور شد. در روزگاری که تلویزیون تنها رسانه گسترده ایران بود این روحانی شهرت خاصی پیدا کرد. این شهرت او به حدی زیاد بود که او و علی‌اکبر ابوترابی‌فرد تنها نامزد‌هایی بودند که در انتخابات مجلس چهارم از تهران به طور مستقیم به مجلس راه پیدا کردند و باقی نمایندگان به دور دوم رفتند. حسینی که سابقه مدیرکلی آموزش و پرورش تهران را هم برعهده داشت به مجلس پنجم هم راه پیدا کرد و یکی از نمایندگان اصلی بود که عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت سیدمحمد خاتمی را استیضاح کرد.

درباره این سیاست‌مدار شایعات زیادی به راه اُفتاد که برخی از این شایعات پایه و اساس درستی نداشتند. اما بعد‌ها برخی از روزنامه‌نگاران و دستگاه امنیتی آلمان نکات جالب توجهی را درباره این چهره مطرح کردند. ظاهراً در سال ۱۳۷۵ سازمان امنیت آلمان در سفر حسینی زنی را سر راهش قرار می‌دهد و این زن موفق می‌شود با حسینی ارتباط برقرار کند و سازمان امنیت آلمان هم از این حادثه فیلمبرداری می‌کند.

قصد سازمان امنیت آلمان در تهیه این فیلم‌ها هم این بوده است که فیلم‌ها را در ازای هلموت هوفر بازرگان آلمانی که در آن زمان به اتهام رابطه جنسی در زندان ایران بود معامله کند. بعد از این اتفاق حسینی تلاش کرد به مجلس ششم هم برود، اما شکست سختی خورد و بعد از این شکست تا زمان مرگ از صحنه سیاست ایران کنار رفت.

عطا‌ءالله مهاجرانی

عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیدمحمد خاتمی هم در سال ۱۳۸۳ دچار مشکل مشابهی شد و با شکایت خانمی که مدعی بود همسر صیغه‌ای او است به دادگاه و زندان رفت. در آن زمان اخباری در رسانه‌ها منتشر شد که عطا‌ءالله مهاجرانی دو روز را در زندان گذرانده است، اما ظاهراً این بار پرونده سیاسی نبود و به شکایت یکی از کارمندان مرکز گفت‌وگوی تمدن‌ها مربوط می‌شد که مدعی بود همسر صیغه‌ای مهاجرانی است.

این شایعه خیلی زود به نقل مباحث روزنامه رقیب تبدیل شد و آن‌ها به این موضوع پرداختند و ادعا کردند که مهاجرانی از دادن خرجی به این همسرش شانه خالی کرده است و دادگاه هم برای او وثیقه‌ای ۹۰ میلیون تومانی تعیین کرده است. به گزارش رویداد۲۴ این شایعات خیلی سریع واکنش مهاجرانی و همسر او جمیله کدیور را به دنبال داشت و آن‌ها این شایعات را تکذیب و ساخته و پرداخته جریان رقیب دانسته که قصد دارند با طرح چنین شایعات مبتذل و پیش پا افتاده‌ای به جریان اصلاحات ضربه بزنند. با خروج مهاجرانی از ایران این موضوع هم مسکوت باقی ماند و دیگر توسط نشریات دنبال نشد.

سلمان خدادادی و زهرا نویدپور

پرونده سلمان خدادادی یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های ارتباط سیاست‌مداران با زنان بود. او نماینده شهر ملکان در چند دوره نماینده مجلس بود و سوابق امنیتی متعددی داشت. خدادادی از همان ابتدا نماینده پر حاشیه‌ای بود و در انتهای مجلس هفتم هم برای مدت کوتاهی بازداشت شد که برخی آن را به خاطر مسائل اخلاقی عنوان کردند.

در حالی که اعتبارنامه این نماینده مجلس، در مجلس هشتم به دلیل مسائل اخلاقی رد شده بود با لابی برخی نمایندگان تایید شد تا او به نمایندگی خود ادامه دهد. در مجلس نهم صلاحیت خدادادی رد شد و به وزارت خارجه رفت. در مجلس دهم صلاحیت او در دقیقه نود تایید شد و توانست بار دیگر به مجلس راه پیدا کند. اما این بار جنجال‌های حضور این نماینده مجلس به شدت بالا گرفت.

دلیل این جنجال‌ها انتشار ویدیویی از فردی بنام زهرا نویدپور بود که ادعا می‌کرد از سوی خدادادی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. بعد از انتشار این ویدیو فایل صوتی از این نماینده مجلس منتشر شد که گفته می‌شد او به زبان ترکی زهرا نویدپور را تهدید می‌کند.

شش ماه بعد اکبر اعلمی خبر فوت زهرا نویدپور را اعلام کرد. کمی بعد معلوم شد زهرا نویدپور در دفتری که به خدادادی تعلق داشته رفت و آمد داشته است. این موضوع بار دیگر پرونده جنجالی این نماینده مجلس را باز کرد و به شایعات زیادی درباره رابطه این نماینده با متوفی دامن زد. بعد‌ها دلایل مرگ نویدپور خودکشی اعلام شد و خدادادی هم از برخی اتهامات مبرا شد! با حکم انفصال از خدمتی که برای خدادادی صادر شد این پرونده هم مختومه شد.

محمدعلی ابطحی و آزار کلامی

محمدعلی ابطحی یکی از سیاست مداران همیشه پرحاشیه جریان اصلاحات بوده است که همیشه حول محور او شایعات زیادی شکل گرفته است. بعد از بازداشت ابطحی در پی حوادث سال ۱۳۸۸ برخی از رسانه‌ها گفتند او به خاطر مسائل اخلاقی بازجویی شده است.

اطحی البته ضمن تکذیب این موضوع عنوان کرد: «سال ۸۸ یک بار هم درباره مسائل شخصی بازجویی نشدم و اتهام اخلاقی نداشتم. اما بیرون زندان می‌گفتند مسائل شخصی داشته و پرونده‌ها را جلویش گذاشته‌اند.»

حواشی ابطحی به این موضوع محدود نشد و چندی بعد یک خبرنگار مدعی شد ابطحی در رابطه سیاست‌مدار و خبرنگار شئون را رعایت نکرده است و برای او پیامی غیراخلاقی ارسال کرده است. کاربران توئیتر پیام ارسال شده توسط ابطحی را مصداق آزار کلامی دانستند. همین موضوع باعث شد ابطحی واکنش نشان دهد و از این خبرنگار عذرخواهی کند و بگوید: «گمان نمی‌کردم فرستادن یک شعر اسمش آزار باشد.»

محمدعلی نجفی میترا استاد

محمدعلی نجفی و پرونده قتل میترا استاد

محمدعلی نجفی یکی از سیاست‌مداران بی‌حاشیه ایران بود که در اخرین سمت سیاسی خود به عنوان شهردار تهران فعالیت می‌کرد. در اسفند سال ۱۳۹۶ اما از سمت خود استعفا کرد. دلیل این استعفا بیماری ذکر شد. اما چندی بعد شایعه‌ای دهان به دهان چرخید مبنی بر این‌که نجفی با زن جوانی بنام میترا استاد ازدواج کرده است. شایعه‌ای که خیلی زود تایید شد.

همه چیز زمانی عجیب شد و طوفانی عظیم در سیاست ایران به پا کرد که میترا استاد با پنج گلوله به قتل رسید. نجفی با پای خودش به نیروی انتظامی رفت و به قتل همسرش اعتراف کرد. صحبت‌های نجفی در دادگاه که عنوان می‌کرد مجبور به ازدواج با استاد شده و بعد از ازدواج با او توسط نهاد‌های خاصی تحت فشار قرار گرفته است، به شایعه این که نجفی در دام یک پرستو گرفتار شده است.

طرح این موضوع با واکنش شدید خانواده میترا استاد قرار گرفت و آن‌ها وقوع این تراژدی را به خاطر اشتباه خود نجفی می‌دانستند که در دام هوای نفس گرفتار شده است. دادگاه نجفی برگزار شد و او بعد از این‌که خانواده مقتول رضایت دادند به زندان محکوم شد. بعد از آن نجفی به طور کامل در حاشیه قرار گرفت و به طور کامل از صحنه سیاست در ایران حذف شد.

خانمی که با وزیر دولت روحانی ارتباط داشت!!

حسین الله‌کرم در صفحه اینستاگرام خود درباره ارتباط یک خانم با وزرای کابینه حسن روحانی حرف زد و مدعی شد این خانم با پنج وزیر کابینه حسن روحانی رابطه داشته است. بعد‌ها معلوم شد این خانم که چنین ادعایی علیه‌اش مطرح شده، یک خبرنگار است. یکی از افرادی که پس از این ادعا از شغلش خداحافظی کرد، علی جنتی وزیر دولت روحانی بود.

پیش از اظهارات حسین الله کرم، محمدحسین رستمی مدیر سایت عماریون مطالبی حتی علیه محمدجواد ظریف منتشر کرد و ادعای عجیبی علیه محمدجواد ظریف طرح کرد و از ارتباط او با یک خانم جاسوس نوشت. البته این ادعا هیچگاه ثابت نشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۵
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
43
مسئولین هیز و هرزه
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
3
29
خاک تو اون سرتون با اون تیترتون ، بخاطر یک زن! هیزی و بی حیایی عده ای را پای زنان نوشتن با روح زنان و دختران باشهامت ایرانی در تناقض شدید است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
باید تیتر زد: همه مسئولانی که به‌خاطر "شهوت رانی" به دردسر افتادند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
فکر می کنید جرات میکنن چنین تیتری بزنن ! اقا روایات درباره حاکمان اخرالز مان با ادرس ونهج البلاغه علی رو جرات نمی کنن بزارن بعد می خوان بنویسن مسولان شهوت پرست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
دقیقآ، احسنت
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
45
نتیجه میگیریم سیاست مداران زیپ شلوارشان شله. زیاد سمت سیاست نری بهتره
یک مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
1
31
خاک بر سر این مسوولین ما کنم که فقط فکر ... ...هستند.خاک بر سرشون کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
20
ظاهرا سن آقای وکیلی به اولین مورد در این زمینه که به جناب حجه الاسلام معادیخواه -اولین وزیر ارشاد-و خانم مجری بخش خبر مربوط میشه قطع نمی ده؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
2
19
مملکنمون خیلی بی قانونه خدارحم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
23
یا رب روا مدار گدا معتبر شود ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
17
مشکل از این افراد نیست مشکل از مردمی است که بعد از دانستن خیلی چیزها هنوز به اینکه کورکورانه از اینها دنباله روی می کنند افتخار می کنند وبقیه را نکوهش می کنند که چرا شما دنباله روی نمی کنید نکند به بیگانگان وصلید ،نکند آلبانی نشینید نکند روبات باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
مردم دو گروهند انها که باورهایشان را برای سالها از این انگل ها گرفته اند وبا نفی اعتقاد به این افراد وتحریفات رایج یکباره دچار خلا وعدم امنیت روحی وروانی می شوند پس ترجیح میدهند موصوع را نشنیده بگیرند .
گروه دیگر هم مامور یا جیره خورند وجنسشان با جنس مقامات یکی ست ودستشان برسد همان کارها را می کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
1
10
جناب اقای وکیلی نویسنده محترم مقاله! گویا در راستای حفظ توازن یا ترس از ازتیغ برنده اصول گرایان صاحب قدرت، مواردی را باهم مقایسه کرده اید که قابل مقایسه نیستند !
اولا تعداد افراد منسوب به جریان اصلاحات به فرض واقعی
بودن ، ابدا قابل مقایسه با اصول گرایان جانماز اب کش نیست .
مورد اقای نجفی درعین پرستو بودن همسر صیغه ای وی بوده است واگر کار به تهدید ودرگیری وقتل میترا استاد نمی کشید شاید اصلا نمودی پیدا نمی کرد پس مورد ایشان جنبه اخلاقی ندارد !
اما درمورد روحانیون معزز وسایر چهره های اصولگرا وماموران حفط امنیت وناموس مردم ! از جمله سردار زارعی!هم همین طور بوده ؟یعنی حد ظواهر شرعی حفظ شده یا بی بندباری مطلق بوده است ونکته بعداصولگرایان بعد از انجام این اعمال به جای ان که خجالت بکشند پروتر از همیشه رفتار کرده اند اما در نقطه مقابل کسی چنین رفتاری نداشته است مضافا به این که وقتی فردی بواسطه چنین رفتاری صلاحیت آظهار نظر یا انجام کاری را از دست داد نباید در همان جایگاه بماند یا بدتر ازان ارتقا درجه هم بگیرد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
1
8
جناب رویداد ۲۴ اینقدر بدبختی که حدیث پیامبر در باره ظاهر اصلاح های اخرالزمان رو حذف می کنی این روایت هم در منابه شیعی وهم سنی وجود دارد ازجمله در کتاب مفتاح النجاه جامی و....
راست گفتن که در این کشور حتی روایات ائمه ونهج البلاغه علی را هم نمی توان گفت ! احتمالا اگر حصرت امیر در این دوره زندگی می کرد دستگیر میشد !
مهدی
|
United States of America
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
11
بی‌حجاب در کشور مسلمان مالزی. بعضی ها یک کلاه کم دارند
تمام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
14
فقط برای ما بده برای این افایون اصلا بد نیست
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
15
در این نوشتار باید از کاترین شدم و حاشیه های مطرح شده درباره اش می نوشتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
مهریه اونو عندالمطالبه دادن قضیه فیصله یافت.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
12
امثال مرحوم امینی به خاطر چند تار مو دستگیر می شود خدا می داند چگونه کشته شد.انوقت وزیر پینه پیشانی میرود در مالزی با امکانات بیت المال عشق و حال میکند. در عجبم که آقایان عباسی و رائفی پور سکوت می کنند وگیر میدهند به فوتبالیستها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
این اقایان به هم کاسه ها وهم کیسه های خود گیر نمی دهن شاید چهار روز دیگه فیلمها وعکسهای خودشون هم دربیاد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
2
برای منحرف کردن اذهان بدک نبود ولی قضییه باتلاق هم مد نظر قرار بدین
ایزدی نجف ابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
6
1
با سلام و احترام
1.متن بسیار شیطنت داشت و ذهن مخاطب را سعی به مسیر مورد نظر نویسنده سوق دادن داشت....
2.ایت آلله فلسفی مسئولیتی نداشت....

3.ماجرای ساختگی بود عکس توسط ایشان ویدئو هست. همچنین در اسناد ساواک هم هست که ساختگی بوده......
4.در مورد آقای نجفی اصل ازدواج بصورت شرعی بوده حال به هر قصدی بوده و از چه طریقی آمده مهم نیست....
5.انتشار عکس خصوصی و درواقع خبر ازدواج اشخاص با زن شرعی و قانونی خود حالا صیغه و زن چندم آن باشد به دیگران ربطی ندارد.....
6.جامعه باید به این بلوغ برسد که همه محکوم کنند انتشار این عکس ها را از زندگی خصوصی دیگران حالا هر شخصی از هر جناحی باشد......
7.تنها چیزی که قابل محکوم کردن هست تجاوز جنسی هست....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
کارشناس ازدواج؛ صیغه، دوست دختر !
9+4
|
Moldova (Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
5
علی جعفری «صرف‌نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکس‌های خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است.....
شما غلط میکنید میرید مالزی و اندونسی کون … میگردید بر میگردید ایران تز حجاب میدید خون بچه های مردم رو تو شیشه میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
2
ایراد از این هرزه ها نیست .ایراد از مردمه .نباید اینها رو دید ..
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان