تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
نماینده مجلس:

رستم قاسمی قبل از اینکه استیضاح شود، استعفا می‌دهد/ وزیر مسکن نتوانست پاسخگوی انتظارات مردم باشد

یک نماینده مجلس گفت: وزیر مسکن نتوانستند پاسخگوی انتظارات مردمی در حوزه مسکن و عمران باشد به نظر بنده قبل از اینکه موضوع استیضاح ایشان مطرح شود خودشان استعفا خواهد داد.

رستم قاسمی قبل از اینکه استیضاح شود، استعفا می‌دهد/ وزیر مسکن نتوانست پاسخگوی انتظارات مردم باشد
رویداد۲۴ دیده بان ایران نوشت: احمد علیرضا بیگی، عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها و نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص ناآرامی‌های اخیر در کشور و اینکه آیا احتمال انجام اصلاحات وجود دارد گفت: ما باید نگاه منطقی به قضیه داشته باشیم و اتفاقاتی افتاد فقط به فوت خانم مهسا امینی مربوط نمیشود بلکه حادثه‌ای که برای این خانم افتاد، جرقه‌ای بر انباشت مطالبات مردم بود که نتایج تلخ و زیان‌باری برایمان به بار آورد.

به گزارش دیده بان ایران، بخش‌هایی از گفت و گوی علیرضابیگی را در ادامه می‌خوانید:

*انباشت مطالبات مردم همواره میتواند با بروز رخدادی مشابه دوباره خود را نشان داده و اعتراضات را شعله ور کرده و اسباب خسارت به نظام شود که در نتیجه فاصله بین حاکمیت و مردم را افزایش دهد.

*رییس محترم مجلس در جلسه علنی هفته گذشته قول اصلاحات در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را دادند. قولی که ایشان دادند باید سازوکار‌های اصلاح را نشان دهد و مشخص شود که در حوزه انتخابات بناست که مشارکت مردمی را فراهم کنیم و یا اینکه قرار است با همان شیوه قدیم عمل کنیم. هر اقدامی که باعث دلگرمی مردم که در نتیجه سبب مشارکت بیشتر آن‌ها در انتخابات و آغازی در تغییر روند اداره کشور در ابعاد مختلف میشود را باید فراهم کنیم.


بیشتر بخوانید: دردسر‌های رئیسی؛ از عبدالملکی و انسیه خزعلی تا رستم قاسمی و فاطمی امین


*تصمیمات تعجیلی تصمیمات درستی نخواهد بود و ثاثیر زیادی نخواهد داشت بنابراین ما نیازمند تعمل و تعمق و تغییراتی هستیم تا بتوانیم انباشت مطالبات و اعتراضات را به حداقل برسانیم.

*اما باید فاصله بین مردم و حاکمیت را به حداقل برسانیم، زیرا نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم هستیم و راه برون‌رفت از این موضوعات میتواند در انتخابات خود را نشان دهد. مردم احساس کنند که در اداره کشور دارای نقش و جایگاه هستند حتما به طبع آن، تغییراتی نیز رخ خواهد داد.

*تغییرات در کابینه، یکی از اقدامات این است که مردم حس کنند، منابع و امکانات حاکمیت در مسیر خواست مردم و در راستای تحصیل رضایت مردم صرف میشود. اقدامات بعدی نیز در میان‌مدت در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری میتواند گره‌گشای مشکلات باشد.

*در رابطه با رای اعتماد مجدد مجلس به وزیر صمت و اینکه آیا تغییرات در کابینه میتواند وزیر راه‌و شهرسازی باشد، عکس‌های منتشر شده از ایشان اهمیتی ندارد. این وزارتخانه با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از اعتبارات عمرانی کشور را از آن دریغ کردیم و آقای وزیر نیز نتوانستند پاسخگوی انتظارات مردمی در حوزه مسکن و عمران باشد به نظر بنده قبل از اینکه موضوع استیضاح ایشان مطرح شود خودشان استعفا خواهد داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رستم قاسمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Estonia
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
6
بود و نبودش مهم نیست . به حساب و کتابش باید رسید و دید چه قدر ثروت داره
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
و چند تا زن !؟!؟!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
3
عیب نداره در عوض ش هیات دولت خودش داره جورش رو میکشه و جبران میکنه. حالا یکی شون هم یه ذره ضعیف بود که به جایی برنمی خوره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
6
مهم برآورد انتظارات و مطالبات شکم و زیر شکم هست.انتظارات مردم چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
3
حالا بررسی شد که پرستو بود یا نه
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
1
عده ای فاسد و بیسواد میز ریاست را چسبیدند و ول نمی کنند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان