تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

سخنگوی شورای نگهبان: معترضان را به چشم اغتشاشگر نمی‌بینیم

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ اینکه آیا شما معترضان را به چشم اغتشاشگر می‌بینید، گفته نه تصور ما بر این نیست و فکر هم نمی‌کنیم کسی این‌طوری فکر کند.

هادی طحان نظیف

رویداد۲۴ خبرنگار رویداد۲۴ از هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان اینگونه پرسیده است: «در جریان اعتراضاتی که اخیرا در کشور شکل گرفته، با چالشی روبرو هستیم که معترضان، فضایی را به صورت قانونی برای بیان اعتراض‌شان ندارند. از طرفی، صحبت از گفتگو می‌شود، اما شبکه‌های پرطرفدار اجتماعی، هفته‌هاست که به صورت وسیع فیلتر هستند. در سال ۸۸، آقای کروبی اعلام کردند اگر کویر لوت را هم برای بیان اعتراض در اختیار ما قرار دهید، باز هم راضی هستیم، اما از آن قضایا، سال‌ها می‌گذرد و شاهد اتفاق خاصی نیستیم. حال، نگاه و نظر شورای نگهبان در این خصوص چیست و آیا همچنان باید همه معترضان را به چشم اغتشاشگر دید؟»

او پاسخ داده «نه تصور ما بر این نیست و فکر هم نمی‌کنیم کسی این‌طوری فکر کند. دو، سه روز قبل بود که مقام معظم رهبری، به این موضوع تاکید داشتند. نسبت به ایده‌ی در اختیار قرار دادن مکان‌هایی به معترضان یا ایده‌های از این قبیل، ما تصمیم‌گیرنده نیستیم. اگر در قالب یک طرح یا لایحه در مجلس تصویب شود، طبیعتا ما هم مثل هر طرح و لایحه‌ای، آن را بررسی می‌کنیم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
ااا چرا آخه؟ اغتشاشگر ببینید بره مثل بقیه.
فکر هم نمی‌کنید کسی این‌طوری فکر کنه؟!! عجیبه هماهنگ نیستید!! معلومه شبکه یک رو نگاه نمی کنید.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
1
اگر در ادعای خود صادق باشند خوب است مکان هایی را برای اعتراضات مسالمت آمیز در اختیار مردم قرار دهند،ولی سابقه آقایان نشان می دهد در ادعای خود صداقت ندارند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران در زمان دولت احمدی نژاد، دولت حسن روحانی و هم رئیسی حمایت کرده است پس مذاکره با آمریکا و کشورهای غربی 100 درصد فقط ایران مقصر اصلی بوده است.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای غربی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان