تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱

عجیب اما واقعی؛ برند پیراهن تیم ملی داخلی نیست!

گفته می‌شود تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ با پیراهنی که تولیدکننده‌اش ایرانی است شرکت خواهد کرد.

پیراهن تیم ملی

رویداد۲۴ مجید شرکت ایرانی است که نه به تیم ملی بلکه به تیم های متعدد خارجی در رشته های مختلف ورزشی لباس می‌دهد. این اولین بار است که تیم ملی با برند داخلی در مسابقات جام جهانی حاضر می‌شود. اما شاید جالب است بدانید پیراهن تیم ملی داخلی نیست. این پیراهن تنها در ایران تولید می‌شود. پارچه‌ای که برای تولید و طراحی لباس تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از تایلند وارد شده است. این نکته را مجید ساعدی فر مالک برند مجید گفته است.

او در این باره می‌گوید: «از نظر کیفیت و دوخت، هیچ اختلافی با برندهای بزرگ وجود ندارد چون ما تا حدودی دارای تکنولوژی هستیم و آخرین مدل‌های ماشین آلات دوخت البسه یا تکنولوژی چاپ‌ها را داریم و پارچه‌ای هم که انتخاب شده، وارداتی است و از یک کارخانه بزرگ در تایلند وارد شده که بیشتر برندها، پارچه‌های خود را از آنجا تهیه می‌کنند؛ هم دارای تکنولوژی است و هم نخی که استفاده شده خاص و صد درصد پلی استر است.»

به واقع لباسی که برای تیم ملی تولید می‌شود و قرار است در جام جهانی مورد استفاده قرار گیرد از سوی یک شرکت ایرانی در ایران مونتاژ می‌شود و به واقع ماهیت آن خارجی است چون پارچه آن از تایلند وارد شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان