تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پرتاب تخم‌مرغ به پادشاه جدید انگلیس +فیلم

مردی پس از پرتاب تخم مرغ به سوی پادشاه انگلیس و همسرش در جریان حضور در شهر یورک توسط پلیس بازداشت شد.

چارلز سوم پادشاه انگلیس

رویداد۲۴ فرارو نوشت: منابع خبری انگلیس روز چهارشنبه از دستگیری مردی خبر دادند که به سمت چارلز سوم پادشاه این کشور و همسرش کاملیا در حین بازدید از شهر یورک تخم‌مرغ پرتاب کرد.

تصاویر منتشر شده در رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که ماموران پلیس بلافاصله به سمت مهاجم یورش برده و او را از میان جمعیت بیرون می‌کشند. به گفته برخی منابع خبری سه تخم‌مرغ به سمت پادشاه انگلیس پرتاب شد، اما هیچکدام به او و همسرش اصابت نکرد.

شنیده شد که این مرد در حالی که توسط چهار افسر پلیس بازداشت شد فریاد می‌زد: این کشور بر روی خون بردگان ساخته شده است. سایر افراد حاضر در تجمع شروع به سردادن شعار‌های خدایا شاه را حفظ کن و شرم بر تو سر معترضان کردند.

چارلز سپتامبر گذشته پس از فوت مادرش الیزابت دوم صاحب تاج و تخت در این کشور شد. او تاکنون چندین بار از سوی مخالفان نظام سلطنتی در این کشور مورد حمله قرار گرفته است. طبق برنامه اعلام شده مراسم رسمی تاج‌گذاری چارلز، ششم می‌سال آینده برگزار می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
0
2
این یعنی خوب است یابد؟ فقط نگاه کنید به عقیده شما او بالاترین مقام بریتانیا است . ومردم به او با تخم مرغ حمله میکنند .اگر در ایران انجام شود . طرف ادعا میکند اسلام بخطر افتاده و انقلاب مورد هجوم واقع شده . او را بگیرید . و پدرش را بسوزانید تا عبرت دیگران پود .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان