تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

۳۰ بازیکن برتر جهان حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

۳۰ نفر از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارند.

۳۰ بازیکن برتر جهان حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

رویداد ۲۴ به گزارش یاهو اسپرت، کمتر از یک هفته تا زمان برگزاری جام جهانی قطر ۲۰۲۲ زمان باقی مانده است و قرار است نخستین بازی این تورنمنت جهانی در ۲۰ نوامبر با بازی قطر در مقابل اکوادور آغاز شود.

۳۰ نفر از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در این رقابت‌ها حضور دارند. نیمار از برزیل، لیونل مسی از آرژانتین، کریم بنزما از فرانسه، کیلیان امباپه از فرانسه و کوین دی بروینه از بلژیک برخی از اسامی حاضر در این فهرست هستند.

رافائل لئائو، بازیکن تیم ملی پرتغال و بازیکن تیم آس میلان در سری آ لیگ ایتالیا از جمله مهمترین بازیکنان حاضر در این رقابت ها است.

برونو فرناندز، بازیکن تیم ملی پرتغال و جانشین کاپیتان تیم منچستر یونایتد دومین بازیکن مهمی است که در این رقابت ها حضور دارد، وی در کنار کریستین رونالدو در خط حمله تیم ملی پرتغال حضور دارند.

جمال موسیالا در تیم ملی آلمان سومین بازیکن مهم رقابت های جام جهانی قطر است. وی در ۱۶ سالگی به تیم بایرن مونیخ پیوسته بود. وی که از پدر نیجریه‌ای به دنیا آمده است ترجیج داد که برای تیم ملی آلمان بازی کند. وی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ۲۴ ماه گذشته در بوندس لیگا بوده است.


بیشتر بخوانید: بازیکن سعودی به دلیل دوپینگ از جام جهانی قطر جا ماند


کالیدو کولیبالی، بازیکن تیم ملی فوتبال سنگال نیز در جمع ۳۰ بازیکن مهم حاضر در رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر است. کولیبالی برنده جام قهرمانان افریقا سال ۲۰۲۱ شده بود.

مارکینیوس برزیلی نیز در این لیست حضور دارد. وی تاکنون ۷۱ بار برای تیم ملی برزیل به زمین آمده است و برترین بازیکن خط دفاع این تیم محسوب می شود.

لروی زانه در تیم ملی آلمان و عضو تیم بایرن مونیخ نیز در این فهرست قرار دارد. وی در ۱۶ بازی گذشته ۹ گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است.

اشرف حکیمی در تیم ملی مراکش، فیل فودن در تیم ملی انگلیس، خوان کانسلو از تیم پرتغال، لوتارو مارتیننز از آرژانتین، آنتونیو رودریگز از آلمان، آلیسون از برزیل، جودی بلینگهام از انگلیس، پدری از اسپانیا، فدریکو از اروگوئه، ثیبائوت کارتیوس از بلژیک، ویرجیل ون دیجیگ از هلند، سادیو مانه از سنگال، سان هیونگ مین از کره جنوبی، لوکا مودریک از کرواسی، روبن دیاس از پرتغال، هنری کانه از انگلیس، جاشوا کیمیچ از آلمان، وینیکیوس از برزیل، رابرت لواندوسکی از لهستان، نیمار از برزیل، لیونل مسی از آرژانتین، کریم بنزما از فرانسه، کیلیان امباپه از فرانسه، کوین دی بروینه از بلژیک، دیگر اسامی این فهرست را تشکیل می‌دهند.

نظرات شما
پیشخوان