تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

۳۰ نوع حمایت جدید وزیر ارتباطات از پلتفرم‌های داخلی!

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: ۳۰ نوع حمایت و قابلیت جدید در آیین‌نامه حمایتی دولت از کسب‌وکار‌های اینترنتی پیش‌بینی شده و از تسهیل صدور مجوز تا معافیت مالیاتی در آن، آمده است.

۳۰ نوع حمایت جدید وزیر ارتباطات از پلتفرم‌های داخلی!

رویداد۲۴  به گزارش ایسنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در دولت آیین‌نامه‌ای برای حمایت از کسب‌وکار‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی که میزبان این کسب‌وکار‌ها هستند به تصویب رساندیم.

وی افزود: ۳۰ نوع حمایت و قابلیت جدید برای این‌ها پیش‌بینی شده و از تسهیل صدور مجوز تا معافیت مالیاتی در این آیین‌نامه آمده است.

زارع‌پور با بیان اینکه ثبت‌نام در پلتفرم‌های داخلی مورد تایید به معنای گرفتن مجوز است، ادامه داد: هم معافیت مالیاتی و هم بسته‌های تبلیغاتی و هم اینکه در آینده خدمات الکترونیکی دولتی از طریق این پلتفرم‌ها به مردم ارائه شود را در نظر داریم.


بیشتر بخوانید: وعده وزیر ارتباطات برای سبقت گرفتن اینترنت ایران از سوئیس! +فیلم


وزیر ارتباطات ادامه داد: قدم اول برای اجرای آیین‌نامه این بود که بدانیم کدام پلتفرم‌ها مشمول دریافت این آیین‌نامه است که ضوابط مربوطه در روز یکشنبه اعلام و ابلاغ شد و فراخوانی هم داده‌ایم که ظرف یکی دو هفته آینده نتایج آن مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: پس از آن، هم خود پلتفرم‌ها و هم کسب‌وکار‌هایی که روی آن فعالیت دارند مشمول حمایت‌هایی می‌شوند. دولت مصمم است کسب‌وکار‌های اینترنتی را در داخل کشور رونق ببخشد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر ارتباطات
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
1
تفاوت پیامرسان داخلی با خارجی در چیست که خارجی را بکل می بندید اما برای داخلی از جیب بیت المال میلیاردها خرجش می کنید و ۳۰ نوع حمایت ترتیب می دهید!؟
واقعا تفاوتش چیست!؟ جناب وزیر همین سوال را جواب دهد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
1
خودت هم جررر بدی نصب نمیکنیم
بازنشسته شرکت مخابرات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
1
جناب آقای عیسی زارع‌پور
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات
برای گرفتن حق وحقوق. خودم وخانواده ام با تجمع موافقم. بفرمایید کی وکجا. میگن حصرت علی گفته حق گرفتنی است بالاخره یک چیزی میدونسته که این حرف را زده دوستان جمع بشیم وحقمون را بگیریم. من دیگه بریدم والا
ما باید چقدر انتظار بی خودی بکشیم..این مسئله تا کجا پیش رفت چی شد برنامه کمیسیون اصل نود..و پرداخت مطالبات..بازنشستگان..لطف کنید چی شد و چه خواهد شد آیا خبری دراین مورد دارید..ممنون هستیم.که جواب بدید این سوال همه بازنشستگان است….متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
بازنشستگان شرکت مخابرات در شبکه خبر مجری خبری با سلطانی گفتگو ویژه در خصوص افزایش خدمات صوتی تلفنهای ثابت گفتگو داشت و در خاتمه مجری در رابطه با گلایه همکاران بازنشسته در مورد پرداخت رفاهیات و معوقه ها سوالاتی نمود که در جواب سلطانی نیز قول مساعد در مورد پرداختها در زمان کوتاه وعده داد که بعد از مراحل و مکاتبات پرداخت نمایند این قولی بود که سلطانی در رسانه خبری بازگو نمود امیدواریم اینبار به قولی مرد باشه و رو حرفش وایسته و معوقات رفاهیات و بدهیهای بازنشستگان را پرداخت کند جناب سردبیر اگه زحمتی برایتان نباشد این مورد را جویا باشید که پرداختیهای به قول سلطانی کی خواهد بود او که مدت زمان کوتاه را بازگو کرد حال این زمان کوتاه کی باشد زحمتش برعهده حضرتعالی باشد بهتر است چون دست ما برای دیدار آقایان کوتاه بوده و کار کار شما بزرگوار است ممنون از بابت پیگیریهایتان

باسلام خدمت تمام همکاران گرامی یه سوال از آقای سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران .شما باکمال بی احترامی به بازنشستگان میگوید اولویت کاری دارم و اینقدر حق وحقوق بازنشستگان نادیده میگیری وگویی اولویت ندارنند !!!!! چرا؟ همین بازنشستگان روزی سکان مخابرات باانهمه مشکلات در دست داشتنند .ولی نسبت به همکاران شاغل و بازنشسته بی احترامی روا نمی داشتنند ،ولی این را بدان چه خود حضرتعالی چه هیأت مدیره مخابرات و چه وزارت خانه وچه سهام داران کل همگی دست در دست دادید وتمام فشارات مادی و معنوی به ضعیف ترین قشر حقوق بگیر مخابرات وارد کردید .که خداوند از مسوبین نگذر إن شاء الله …لطفا به خود آیید وظالم کمتر روا کنید بندگان خدا کمتر مورد اجحاف قرار دهید .تا خداوند گره در کار شما نیاندازد …
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
1
رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است باز هم 100 دروغ بوده است
و این در حالی است که امروز چهار شنبه 25 آبان ماه سال 1401 است بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
مشترک تلفن ثابت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
شرکت مخابرات ایران به دولت واگذار شود
شرکت مخابرات ایران از مهم ترین و بزرگترین شرکت‌های خدماتی کشور است، اما چون اداره آن در دست دولت نیست، در تازه‌ترین اقدام مبلغ ۲۰ هزار تومان به عنوان حق اشتراک تلفن های ثابت به قبوض آن اضافه کرده است و پاسخگوی اعتراض‌های مردم هم نیست. اگر این شرکت زیانده است و نمی‌تواند به مردم پاسخ دهد، بهتر است ملی اعلام شود که در این صورت مردم چون می‌دانند که تمامی درآمدهای شرکت‌های دولتی به حساب خزانه و یا بیت‌المال واریز می‌شود، با پرداخت ۲۰ هزار تومان و بیشتر از آن هم به شرکت جدید مخابرات موافقت خواهند کرد.
مشترک تلفن ثابت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
مدیرعامل شرکت مخابرات.جنابآقای سلطانی.لطف کنید مطالبات رفاهیات گذشته را به بازنشستگان پرداخت نمائید..بخدا ..به پیر به پیغمبر..به هرکه می پرستی ما بازنشستگان در مضیقه هستیم..پول نداریم خرج و دخل ما با تورم بازار نمیخونه..مریضی ..گرانی .تورم..خواهشمندیم..مطالبات مارا پرداخت کنید.
مخابرات ایران افزایش ناشی از 3/4 خدمت سربازی را در پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده را کی پرداخت میکند ؟
سازمان تامین اجتماعی باید اصلاحیه مستمری بازنشستگان مخابرات را از روزی که بازنشسته شده ایم صادر وپرداخت کند.
چرا مخابرات این چهار گروه را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمیدهد
1-گروه جبهه
2-گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )
3-گروه 3/4 سربازی بازنشستگان (به شاغلین یک مقطع تحصیلی بالاتر دادند )
4-گروه ارزشیابی (10 درصد و20درصد )
به داد بازنشستگان مخابرات ایران برسید 12 سال است ازمطالبات ما میگذرد تورم 1000 برابر شده است مخابرات ایران مطالبات 12 ساله ما را نمیدهد (تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون-گروههای تشویقی (گروه جبهه-گروه 3/4 سربازی بازنشستگان -گروه ارزشیابی 10درصد و20 درصد -گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )-حق جذب از سال 1388 تاکنون و……..
اول امید ما به خداست ودوم به دولت آقای رئیسی دولت انقلابی ومردمی وجهادی
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
من در شهریور ماه سال ۹۸ مبلغ ۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان سود سهام ترجیحی را دریافت کردم ولی متاسفانه در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ مبلغ یک میلیون ۹۰۰ هزار تومان بوده است چرا؟ کتبن هم به اداره سهام مخابرات ایران اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و پیگیری و رسیدگی نیست. در خواست رسیدگی دارم کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
بنده در اسفنده ماه سال95 بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت 33 سال و 5 ماه نیست چرا؟
و این در حالی است کسانی که در سال 1394 مخابرات منطقه تهران بازنشستگان شدند دریافت کردند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران هستیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران هستیم که نسبت به عدم اجرای کامل آیین‌نامه اجرایی این شرکت در مورد پرداخت به موقع هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی و همچنین سرانه رفاهی خود اعتراض داریم. امیدواریم رسیدگی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
1
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۲۳:۵۳
جناب آقای حمیدرضا حاجی بابایی
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی
جناب آقای عیسی زارع‌پور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
با سلام و احترام
شرم آور است که شرکت مخابرات منطقه تهران از مهر ماه سال 1399 تاکنون وام تعاون مبلغ یک میلیون تومانی را هنوز هم به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت نکرده است و خودداری می کند چرا؟ و در سال 1401 مبلغ وام تعاون 15 میلیون تومان شده است.
متاسفانه تاکنون هزاران بار اعتراض هم در سانه های کرده ایم ولی هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
کمک های مالی و... ایران به فلسطین، لبنان و... بودجه آنها از کجا و چگونه تامین می شود ولی متاسفانه بودجه وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را در این مدت سه سال خودداری کردند و پرداخت نمی کنند چرا؟

در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
چرا پرداخت پول به پیمانکاران در شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل بودجه وجود ندارد و فقط مطالبات بازنشستگان مخابرات مشکل بودجه است شرم آور و تاسف بار است.
شرم آور و تاسف بار است که دولت مردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1388 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند و همچنان نیز ادامه دارد.
پول هست ولی متاسفانه مشکلات کارکنان و بازنشستگان به خاطر بی لیاقتی مدیران و مسئولان بوده است.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان