تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

واکنش علی لاریجانی به حوادث و ناآرامی‌ها اخیر در کشور

علی لاریجانی: جوانان عزیز توجه فرمایند که امروز اقداماتی که فضای آرامش را از کشور بگیرد، با هر زمینه‌ای که انجام شود، موجب سوء استفاده بغض‌آلود بیگانگان میگردد و زیان آن نصیب ایران و ایرانیان می‌شود.

رویداد۲۴ علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: حوادث تاسف‌آور این روزها، در برخی شهر‌ها به‌خصوص ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ میدهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید.

جوانان عزیز توجه فرمایند که امروز اقداماتی که فضای آرامش را از کشور بگیرد، با هر زمینه‌ای که انجام شود، موجب سوء استفاده بغض‌آلود بیگانگان میگردد و زیان آن نصیب ایران و ایرانیان می‌شود.

خیرخواهی و آینده‌نگری برای اصلاح امور کشور به آرامش و ثبات نیاز دارد. امید است به عنایت الهی به زودی در کشورمان محقق گردد.

این‌جانب شهادت این عزیزان را به رهبر معظم انقلاب و ملت استوار و خانواده محترم آنان تسلیت عرض می‌کنم و لازم است مسئولین ذی‌ربط در برخورد با این جنایات، اقدامات سنجیده و به موقعی داشته باشند.

برچسب ها: خبر مهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
شما تمام بار تحریم ها و جنگ اقتصادی را بر شانه های مردم منتقل کردید که هیچ، از آب گل آلود تحریم ها و وضع بد اقتصادی در حال ماهیگیری هستید. آرامش ماهیگیری تان بر هم خورده!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
جناب لاریجانی مطالب حقی فرمودید اما شما که رد صلاحیت شدید جوانان چگونه به توصیه های شما عمل کنند؟
ناشناس
|
Estonia
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
خخخخخخخخخ - برای خالی نبودن عریضه - نطق فرمودند
نظرات شما
پیشخوان