تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

پست لیلی رشیدی برای حمیدرضا روحی: همه فکر میکردند پسر من است

لیلی رشیدی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی به مرگ دلخراش حمیدرضا روحی از کشته شدگان اعترضات اخیر در تهران واکنش نشان داد. حمیدرضا روحی از کودکی مدل بسیاری از مجله ها بوده است.

استوری لیلی رشیدی برای حمیدرضا روحی: همه فکر میکردند پسر من است

رویداد۲۴ حمیدرضا روحی در اعتراضات اخیر در شهر زیبا با اصابت گلوله کشته شد پس از اعلام شدن کشته شدن وی با گلوله جنگی خبرگزاری فارس مدعی شد: «بسیجی شهید حمیدرضا روحی که در اردوی جهادی مناطق محروم غرب کشور هم حضور داشته توسط عوامل اغتشاشگر در اثر اصابت گلوله از ناحیه قفسه سینه در تهران به شهادت رسید.»


بیشتر بخوانید: فیلمی از حمیدرضا روحی از جان‌باختگان اعتراضات


در خبر فارس درباره حمیدرضا روحی چنین می‌خوانیم: «برخی شاهدان ماجرا که از اعضای بسیج حاضر در محل واقعه بودند به خبرنگار فارس گفتند پیکر این فرد در حالی که با تیر جنگی هدف قرار گرفته بود، توسط اغتشاشگران روی زمین کشیده می‌شد که با حضور نیرو‌های بسیج از دست آن‌ها آزاد شد.»

خبرگزاری فارس البته لحظاتی بعد خبر خود را اصلاح کرد و نوشت حمیدرضا روحی بسیجی نبوده و از معترضان بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
6
3
سار و نیکا جاسوس هستنند اطلاعات این بچه رو اینها به اروپا دادنند اروپایی هم پول میدنند و میان باز از بین دوست های اون ها که توسط سارا و نیکا شناسایی شدنند که مستعد این هستنند که ادم بکشنند تا حمیدرضا روحی رو بکشه . همونی هایی که بهش گفتنند بارون اومد رو بخونه رو موتور ازش فیلم برداری کردنند همون ها کشتنش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
گرفتار امثال تو شدیم..ما داریم تاوان میدیم..تاوان ندانم کاری پدرامونو و شکستن دل مردی که سودایی جز ایران و ایرانی رو نداشت...تاوان.. بله ..تاوان ..گرفتار مریض های جنسی و جسمی مثل شما شدن...
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
عزت زقناعت است و خواری زطمع با عزت خود بسازو خواری مطلب .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان