تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

کیهان: سازندگی و اعتماد از پیروزی ایران خوشحال نشدند

کیهان نوشت: برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب از جمله سازندگی، اعتماد، هم‌میهن ترجیح دادند از این پیروزی و شادی ملت ایران خوشحال نباشند و با تیتر‌ها و تصاویر معنادار و کنایه‌آمیز ناراحتی خود از نقش‌برآب شدن توطئه و فتنه آشوب‌های اخیر را نشان دهند.

روزنامه کیهان
رویداد۲۴ کیهان با اشاره به پیروزی ایران در برابر تیم ولز نوشت: این پیروزی هرچقدر کام ملت را شیرین کرد، به کام دشمنان قسم خورده مردم ما تلخ بود؛ عصبانیت‌های این افراد بعد از پیروزی بر همگان آشکار شد و چهره ضدایرانی آن‌ها را بیش از پیش عیان و رسوا کرد.

برخی از این مزدوران و وطن‌فروشان داخلی و خارجی که از ناکامی تیم ایران در بازی قبل سر از پا نمی‌شناختند و گزارش لحظه به لحظه می‌رفتند، پس از این بازی خوب و پیروزی شیرین به شدت عصبانی شده و شادی ملت ایران برای آن‌ها به عزا و ماتم تبدیل شد.

به عنوان مثال مجری شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال پس از بازی با پیراهن سیاه به استودیوی پخش آمد و از تک‌تک کلماتش عصبانیت و نفرت از خوشحالی ایرانیان پدیدار بود.


بیشتر بخوانید: تغییر نظر روزنامه کیهان درباره تیم ملی فوتبال ایران به فاصله ۴ روز


کانال تلگرامی این رسانه تروریستی اوضاع به مراتب بدتری داشت؛ عمق دشمنی این افراد از ناراحتی بابت همخوانی سرود ملی توسط بازیکنان تا سانسور خوشحالی تماشاگران و اعضای تیم پس از گل‌های روزبه چشمی و رامین رضائیان به وضوع قابل مشاهده بود. این رسانه همچنین با انتشار ویدیویی تخریبی و ناتوانی در برابر حجم خوشحالی مردم در فضای مجازی، نوشت: «مرگ بر تیم ملی بی‌غیرت؟!»

نکته قابل تامل اینکه برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب از جمله سازندگی، اعتماد، هم‌میهن و نیز ترجیح دادند از این پیروزی و شادی ملت ایران خوشحال نباشند و با تیتر‌ها و تصاویر معنادار و کنایه‌آمیز ناراحتی خود از نقش‌برآب شدن توطئه و فتنه آشوب‌های اخیر را نشان دهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
2
شادی ملت! آیا شما اعتقادی هم به کلمه شادی دارید ؟ اگر چنین است چرا این همه برنامه برای عزاداری تدارک می بینید ؟ اگر دست توی شریعتمداری باشد ۱۰ ماه از سال را عزا اعلام می کنید.چرا که ملت را به عزا وماتم مشغول می کنید و خودتان در خلوت آن کار دیگر می کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
1
اگه شاد بشیم احیانا جنابعالی حکم قتلمون رو به جرم اخلال درنظام نمیدی؟؟؟؟چون تو همیشه ساز مخالف میزنی و دست به اسلحه ای کثافت کریه ...
تا حالا کسی بهت گفته چقد منفوری؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
ببخشیدا ولی این حرفتون که می گیدنلت را به عزاوماتم مشغول میکنید بعد خودتون در خلوت کار دیگه میکنید بیشتر درمورد هم پیاله های خودتون صدق می کنه که به ظاهر برای حادثه متروپولیتن عزاداری کردند بعد میرند عروسی ساسی از اون طرفم میرند من وتو.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان