تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵

ترکاشوند: البرز برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور لحظه شماری می کند

شهردار کلانشهر کرج اظهار داشت: البرز برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور لحظه شماری می کند و فردا ابرهای آسمان برای استان مان خیر و برکت و رحمت خواهند بارید.
رویداد۲۴-شهردار کلانشهر کرج اظهار داشت: البرز برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور لحظه شماری می کند و فردا ابرهای آسمان برای استان مان خیر و برکت و رحمت خواهند بارید.

علی ترکاشوند ادامه داد: فردا چهارشنبه صحنه ای متفاوت از وحدت، همدلی و همزبانی مردم و مسئولان در استان البرز خلق خواهد شد و طی آن مردم شهیدپرور این دیار بار دیگر با آرمان های شهداء و امام شهداء تجدید بیعت می کنند و به استقبال یار دیرین امام و رهبری می روند؛ فردی که سکاندار دولت تدبیر و امید است و ردای مقدس روحانیت را به تن دارد.

وی با بیان اینکه احزاب، گروهها، شخصیت ها و نهادها در فراهم آوردن مقدمات سفر رئیس جمهور به البرز از یکدیگر سبقت می گیرند و همه این ها نشانگر ارادت ملت به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رئیس جمهور نماد قدرت، صلابت، روح قانون اساسی و بالاترین شخصیت اجرایی کشور است و متعلق به تمام افراد و ارکان کشور می باشد و در انحصار هیچ حزب و جناح خاصی نیست.

کلیددار شهر کرج اضافه کرد: فردا و بر خلاف تبلیغات منفی و زاویه دار رسانه ها و تریبون های معاند نظام، مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان غربی نواخته خواهد شد و یوم الله همدلی و همزبانی مردم و مسئولان متولد می شود و اکنون چشم ها به سمت استان سرافراز البرز دوخته شده است.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرج نیز همچون دیگر نهادهای خدمت رسان لیستی از مطالبات و دغدغه های کلان را جهت تقدیم به هیئت دولت مهیا کرده است، اذعان داشت: سفر رئیس جمهور با دستان پُر به البرز سفر می کند و ان شاء الله گره بسیاری از مشکلات قدیمی با دستان توانمند ایشان و اعضای کابینه تدبیر و امید گشوده خواهد شد.

این مسئول ارشد شهری عنوان کرد: اکنون و در سایه تلاش جهادی و مدیریت کارآمد مدیریت شهری کرج، این کلانشهر به کارگاره بزرگ عمرانی و سازندگی بدل شده است و با استفاده از منابع مالی تخصیص یافته در سفر رئیس جمهور، پروژه های عمرانی جانی دوباره به خود می گیرند و با سرعت مضاعف به سمت تکمیل و بهره برداری حرکت می کنند.

شهردار مرکز البرز با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید روند فزاینده و نگران کننده رشد گرانی و تورم متوقف شد و آرامش و ثبات روانی بر بازار حاکم است، اظهار کرد: ضعف زیرساخت های اقتصادی و مدیریت ناصحیح عرصه اقتصاد و بازار در دولت های گذشته موجب شد تا دولت یازدهم با سرعت دلخواه قادر به ایجاد تحول و شکوفایی اقتصادی نباشد اما همه می دانند که روحانی و تیم اقتصادی اش کشور را از سقوط و ورشکستگی نجات دادند.

ترکاشوند خاطر نشان کرد: امروز حمایت از دولتمردان و حرکت در مسیر تحقق سیاست های متعالی «اقتصاد مقاومتی» ابلاغی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وظیفه ای بر دوش آحاد مردم و مسئولان است و باید تلاش کنیم تا فضای اقتصادی کشور از درآمدهای نفتی فاصله گرفته و به سمت جلب مشارکت بخش خصوصی حرکت نماید؛ موضوعی که به خوبی مورد توجه دولت یازدهم قرار گرفته است.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان