تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران: کمترین تنش را در دانشگاه تهران داشتیم/ کارکنان حفاظت و حراست زخمی شدند اما نگذاشتیم خونی از دماغی ریخته شود

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران با قدردانی از حضور با قوت بسیج دانشجویی در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: در حوادث اخیر در دانشگاه تهران کمترین تنش اتفاق افتاد.

دانشگاه تهران

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، عبدالرضا سیف در نشست دانشگاهیان بسیجی دانشگاه تهران که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد، با تبریک هفته بسیج به اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی، گفت: در دو ماهی که اغتشاشاتی در جامعه شکل گرفته بود، کمترین تنش را در دانشگاه تهران داشتیم.

وی افزود: رئیس دانشگاه تهران با مدیریت و حضوری که در میدان داشتند، حوادث را مدیریت کردند و جلسات متعددی را با اساتید و دانشجویان برگزار کردند. وقتی مدیر بسیجی باشد، با حضور در میدان، مسائل را بررسی و کنترل می‌کند.


بیشتر بخوانید: ماجرای اصابت تیر و درگذشت شورش نیکنام چه بود؟


رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: کارکنان حفاظت فیزیکی و حراست هم اگرچه زخمی شدند و زخم خوردند، اما نگذاشتند خونی از دماغی ریخته شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
1
دلتون هر چی خواست گفتین و کردین کی بازخواست کننده تونه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
1
دماغ شون را گرفتن از سینه و قلب شلیک می کردن اصلا کسی از خوب به دماغ نمرد بقیه هم دیگه خوب مردمن ولی اصلا نظام کسی را نگذاشت با لباس شخصی ها آسیب ببینند بابا چه قدر مردم خوش بخت و در امنیت کامل عالی جیک درنمیاد جیکدونش سوراخ میشه
ناشناس
|
Iraq
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
0
چجوری زخمی شدن پس که خونی از دماغ کسی نیامده لابد غلظت خون داشتن حراست نیامده بیرون
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان