تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

کنایه سنگین به کی‌روش: آمریکا اگر گلر نداشت هم گل نمی‌خورد

مهدی حاج‌محمد، پیشکسوت فوتبال ایران درباره شکست یک بر صفر ملی‌پوشان مقابل آمریکا در گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: خودتان می‌دانید که کی‌روش سیستمش را دفاعی می‌چیند و آمریکا هم تیم بدی نبود.

کنایه سنگین به کی‌روش: آمریکا اگر گلر نداشت هم گل نمی‌خورد

رویداد۲۴ خبرورزشی نوشت: مهدی حاج‌محمد، پیشکسوت فوتبال ایران درباره شکست یک بر صفر ملی‌پوشان مقابل آمریکا در گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: خودتان می‌دانید که کی‌روش سیستمش را دفاعی می‌چیند و آمریکا هم تیم بدی نبود. وقتی بازی یک بر صفر شد، تیم ملی شروع به حمله کرد، اما قبل از این گل، اگر آمریکا دروازه‌بان نداشت هم گل نمی‌خورد. به نظر من کی‌روش اشتباه کرد و باید به بازیکنان می‌گفت ما باید برای پیروزی به میدان برویم.

او ادامه داد: در نیمه اول، یک توپ به سمت دروازه آمریکا نرفت، اما در نیمه دوم این مساله برعکس بود. به نظر من سرمربی تیم ملی باید به یک شکل دیگری بازیکنان را به میدان می‌فرستاد. اگر آمریکا با نتیجه مساوی به مرحله بعد صعود می‌کرد، ما قطعا می‌توانستیم در این بازی موفق باشیم و به پیروزی دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: مصاحبه جنجالی کی‌روش بعد از حذف ایران


حاج‌محمد درباره عملکرد مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی الان یک بازیکن شناخته شده است و حریف‌ها یک بازیکن خودشان را مامور مهار طارمی می‌کنند. در حال حاضر، حسابی که تیم ملی روی طارمی باز می‌کند، روی آزمون باز نمی‌کند. به نظر من طارمی در این بازی خوب مهار شده بود. حریف، طارمی را خوب آنالیز کرده بود و توانست این بازیکن را مهار کند.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در این بازی گفت: من بیرانوند را بیشتر از سید حسین حسینی قبول دارم، اما بیرانوند می‌توانست توپی که به گل تبدیل شد را مهار کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
4
تیم ایران به ترسش باخت
به ترسش از باخت
هفتاد دقیقه دفاعی بازی کرد
برای برد نیومده بود فقط اومده بود نبازه
آخرشم باخت
رسم روزگار اینه وقتی برای بیست تلاش میکنی پونزده میگیری
و وقتی برای ده تلاش کنی پنج میگیری و رفوزه میشی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
1
آنالیز فنی چیزیه که ورزش ایران مقابل حریفان ازش محرومه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
1
خود کرده را تدبیر نیست. با وجودامثال مهدی تاج امیدی به پیشرفت فوتبال نیست.
بهزاد غیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
لنگش کن لنگش کن.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
اه ونفرین مربی قبلی گرفت اون بدبخت تیم رو آورد بالا بعد لقمه حاضر واماده رو دادن به کی‌روش تیم ولز اگر ده نفره نمیشد به ایران باخت نمی‌داد مطمعن باشید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان