تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

تایید انتشار حجم گسترده‌ای از اطلاعات کارکنان خبرگزاری فارس در جریان هک این رسانه

رئیس‌کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار بخش قابل‌توجهی از اطلاعات شخصی خبرنگاران و کارکنان این مجموعه، خطاب به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستوری صادر کرد.

هک شدن خبرگزاری فارس

رویداد۲۴ در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار بخش قابل‌توجهی از اطلاعات شخصی خبرنگاران و کارکنان این مجموعه، علی القاصی‌مهر؛ رئیس‌کل دادگستری استان تهران به دادسرای عمومی و انقلاب تهران مأموریت داد با تشکیل کارگروهی تخصصی متشکل از کارشناسان فنی و ضابطان ذی‌ربط نسبت به بررسی ابعاد این موضوع اقدام کند.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران همچنین تأکید کرد که در صورت احراز هرگونه قصور یا تقصیر از سوی اشخاص نیز اقدامات قانونی لازم صورت گیرد.

القاصی‌مهر همچنین از دادسرای عمومی و انقلاب تهران خواست با بهره‌گیری از ظرفیت ضابطین تخصصی و به‌طور ویژه پلیس فتا، از هرگونه سوءاستفاده احتمالی از اطلاعات خبرنگاران و کارکنان این مجموعه پیشگیری به‌عمل آید.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
2
به درک.
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
3
خیلی جالبه که خود خبرگزاری فارس اصلا کوچکترین اعترافی نکرد . دو روز هم سایت فارس کاملا از کار افتاده بود. یک توضیح ندادند که چه شد . واقعا فارس و امثال آن بچه پررو هستند . یعنی هر چی کتک می خورند باز بلند میشن میگن من چیزیم نشد .
نظرات شما
پیشخوان