تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

اظهارنظر جنجالی آرسن ونگر درباره اعتراضات سیاسی در جام جهانی قطر

سرمربی سابق تیم آرسنال معتقد است، تیم‌هایی که به جای اعتراضات سیاسی بر رقابت متمرکز شده بودند، عملکرد بهتری در مرحله گروهی جام جهانی قطر داشتند.

اظهارنظر جنجالی آرسن ونگر درباره اعتراضات سیاسی در جام جهانی قطر

رویداد۲۴ سی ان ان نوشت که احتمالا این اظهار نظر ونگر اشاره ای به تیم هایی مانند آلمان است که به شکل باورنکردنی در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی قطر حذف شد.

ونگر می‌‌گوید: رفتن به جام جهانی، یعنی شما می دانید که نباید بازی نخست را ببازید.

تیم های دیگر که این مساله را تجربه کرده اند به نتیجه رسیده اند، تیم هایی مانند فرانسه، انگلیس، برزیل، که در بازی نخست خود خوب بازی کردند. تیم هایی که از نظر روحی آمادگی داشتند بر رقابت ها متمرکز بودند و نه اعتراضات سیاسی.

تیم های ملی آلمان، استرالیا و ایران از جمله تیم‌هایی هستند که در جریان رقابت های مرحله گروهی اعتراضات سیاسی داشتند. تیم ملی آلمان به قوانین محدود کننده فیفا درباره منع استفاده از نمادهایی در حمایت از همجنسگرایان، دراقدامی نمادین در ابتدای بازی خود دستهایشان را روی دهانشان گذاشتند.

تیم ملی استرالیا نیز به نسبت به وضعیت کارگران در قطر اعتراض کرده بودند. بازیکنان تیم ملی ایران نیز در نخستین بازی خود در مقابل انگلیس هنگام پخش سرود ملی، سکوت کردند. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
1
1
جناب ونگر! حق با شماست! تیم ایران نمیبایست بازیچه دست کسانی میشد که شعار زن.زندگی.آزادی میدادند ولی خواستشان زن.برهنگی.بردگی بود! تیم آلمان هم حرکت درست و گویا و رسا این بود که برای حمایت از همجنسبازان ماتحت خودشونو به دوربین میکردند! و بعدا که متوجه اشتباهشون شدند، حواسشون پرت شد!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان