تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

ادعای بزرگ پرسپولیس در خصوص استقلال؛ ما را هم قربانی شما می‌کنند!

یکی از مدیران پرسپولیس می‌گوید ما نگران وضعیت بدهی‌های استقلال هستیم.

استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک خود را تا حد زیادی تکمیل کرده و بقیه موارد باقی‌مانده از عهده این باشگاه خارج است. یکی از این موارد ایرادات زیادی است که به ورزشگاه آزادی وارد است. در این مورد یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهارنظر جالبی داشت: «واقعیت این است که ما خیلی نگران ورزشگاه آزادی نیستیم از این جهت که مطمئنیم مدیران این ورزشگاه پیگیر ایرادات وارده به ورزشگاه هستند و یکی دو ماهی است که برای برطرف کردن این ایرادات اقدام شده است.
 
نگرانی ما بدهی‌های سنگین باشگاه استقلال به بازیکنان و مربیان خارجی و همچنین یکی دو تیم خارجی است. درحال‌حاضر باشگاه استقلال برای پرداخت قرارداد بازیکنانش به مشکل خورده چه برسد به اینکه بخواهد طلب امثال استراماچونی را پرداخت کند. در چنین شرایطی این باشگاه نمی‌تواند مجوز حرفه‌ای بگیرد. اگر هم این اتفاق رخ دهد چه‌بسا به پرسپولیس هم مجوز حرفه‌ای داده نشود. از این جهت که پرسپولیس و استقلال دو تیم مردمی هستند و اگر یکی مجوز بگیرد و دیگری نه آن وقت حواشی زیادی در داخل کشور بین هواداران ایجاد خواهد شد.

با این تفاسیر اگر قرار باشد به استقلال مجوز حرفه‌ای داده نشود به پرسپولیس هم به یک بهانه‌ای داده نخواهد شد. البته نه اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد این تصمیم را بگیرد بلکه گزارش اصلی از ایران به آنجا داده می‌شود. به‌هرحال ما امیدواریم که در این مسیر پرسپولیس قربانی استقلال نشود.»

نکته جالب توجه اینکه برخی از مسئولان باشگاه استقلال که فصل پیش هم در این تیم بودند، مدعی هستند فصل پیش استقلال می‌توانست مجوز حرفه‌ای بگیرد، اما چون پرسپولیس به کالدرون بدهی سنگین داشت و مدارک غیرواقعی به کمیته مربوطه ارسال کرده بود به این باشگاه مجوز ندادند و برای اینکه بین هواداران سرخابی کشمکشی به‌وجود نیاید مجوز استقلال را هم باطل کردند!»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
تیمهای استقلال وپرسپولیس مردمی نیست بلکه دولتی است خودمان را گول نزنیم
نظرات شما
پیشخوان