تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

حجت الاسلام علم‌الهدی: بخشی از کشف حجاب‌ها سازماندهی‌شده است

حجت الاسلام علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفته زنان بدحجابی که در خیابان به طور عمدی کشف حجاب می کنند، نه یک مسئله فردی بلکه یک شبکه بهم پیوسته‌اند که به طور مستقیم با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند.

علم‌الهدی

رویداد۲۴ حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار شد  تاکید کرد: در این شرایط، وجود اقدس صدیقه اطهر(س) در اولین نقطه مبارزه ایستاد و مقاومت کرد زیرا در برابر انحراف اگر از ابتدا ایستادگی نشود، این انحراف در جامعه رسوب می کند و نهادینه می‌شود. امروز هم وضع به همین ترتیب است و تحریف‌کنندگان در هر جریان حاکمیتی و هر انقلاب، در ابتدا به دنبال مصادره کردن اندیشه آن هستند و پس از آن به دنبال ایجاد انحراف می روند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ۱۶ آذر و روز دانشجو، روز ولادت شعار «مرگ بر آمریکا» در این کشور است، گفت: «شریعت رضوی»، «قندچی» و «بزرگ نیا» که سه دانشجوی دانشکده فنی بودند، در خون خود غلطیدند و جان دادند تا شعار مرگ بر آمریکا در کشور نهادینه شود. بعدها امام بزرگوار ما هم این شعار را جهانی کرد و کار را به جایی رساند که امروزه هیچ نقطه‌ای از عالم پیدا نمی شود که شعار مرگ بر آمریکا توسط مستضعفان سر داده نشود.

وی ابراز کرد: با این حال، در فتنه اخیر که به اقرار سردمداران آمریکا، یک جریان صددرصد آمریکایی بود، یک نفر از بازماندگان فتنه ۸۸ به میدان آمد و ۱۶ آذر را به پیاده نظام آمریکایی داخل دانشگاه ها تبریک گفت. این جریان، جرقه مصادره ۱۶ آذر است و اگر از ابتدا در برابر این انحراف ایستادگی نشود، مسیر به کلی منحرف خواهد شد.

حجاب ستیزی، گام اول انحراف در انقلاب

امام جمعه مشهد مقدس گفت: در این انقلاب مقدس اسلامی، حرکتی که از ابتدا به طور خودجوش در جامعه ایجاد شد، مسئله حجاب زنان انقلابی و متدین بود. بسیاری از شما که شرایط پیش از انقلاب را درک کرده اید و می دانید که مسئله فسق و فساد در دوران ستمشاهی تا چه حد آزاردهنده بود، انقلاب را به مثابه همان پدیده ای شناختید که تبدیل به یکی از اصول تحول قطعی جامعه ما شد و زمینه تقویت عفت در میان مردم را فراهم کرد. اکنون عده‌ای از مزدوران دشمن به میدان آمده اند تا همین اصل را به چالش بکشند.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با هنجارشکنان و عاملان کشف حجاب سازمان‌یافته اظهار کرد: به من اطلاع داده‌اند که زنان بدحجابی که در خیابان به طور عمدی کشف حجاب می‌کنند، نه یک مسئله فردی بلکه یک شبکه بهم پیوسته‌اند که به طور مستقیم با شبکه‌های معاند و گروهک‌های نفاق ارتباط دارند. این زن، شخصیتی نیست که بگوییم به صورت انفرادی تصمیم گرفته تا در برابر جامعه انقلابی دست به اقدام هنجارشکنانه‌ای بزند.

علم‌الهدی افزود: امروز در رأس نظام ما، ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان(عج) عهده دار امور است. در رأس قوه مجریه، رئیس جمهوری انقلابی و خستگی ناپذیر قرار دارد. در رأس قوه مقننه، فرمانده مقتدر دفاع مقدس و صف شکن جبهه‌های تلاش و سازندگی ایستاده و در رأس قوه قضاییه هم سردار نفاق ستیزی قرار دارد. در این شرایط نمی‌توان ساکت بود و ایستاد که یک جریان سازماندهی شده بخواهد در کوچه و خیابان ما برخلاف حجاب عمل کند و به اصل ذاتی انقلاب ما هنجار شکنی کند. حجاب، میراث زهراست. آیا می شود که میراث زهرای اطهر(س) را به دست مزدوران آمریکا سپرد؟

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
8
دنیا رو که اب ببره این فقط فکر زیر…
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
6
امروز دکمه یقه را باز کرده آمده خطبه بخونه یعنی؟ این......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
8
این عینک آفتابی هم برای کشورهای معاند است حاجی چرا استفاده می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
7
این حجت کدام اسلامه؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
4
بعد از ۴۰ سال بالاخره شبکه به هم پیوسته و متشکل از مردم ایران شکل گرفته است و مسلما برای شماها که به خاطر منافع صنفی خودتان ، به تفرقه اندازی و جدایی و اختلاف بین مردم اصرار دارید ، زیاد خوش آیند نیست و مدام به انگ زدن و توهین کردن ادامه می دهید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
4
فکر کنم ایشون بدجوری دچار بیماری توهم توطئه هستند که دائما در باره توطئه دشمن و دسیسه غربی ها و غیره... صحبت می‌کند!! خداوند متعال شفا عنایت بفرماید...!
ناشناس
|
Denmark
|
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
0
2
از سوفیا لورن چه خبر!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
0
1
تمام خشونت غیرقانونی شماهم سازمان دهی شده است
نظرات شما
پیشخوان