تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱

مدارس تهران و البرز شنبه و یکشنبه «غیرحضوری» شد

معاون استاندار تهران از «غیر حضوری» شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه برای روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند خبر داد.

آلودگی هوای تهران

رویداد۲۴ عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با توجه به آلودگی هوا در استان تهران کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری تشکیل جلسه داد، در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز جمعه با حضور اعضاء برگزار شد که با توجه به تشدید آلایندگی هوا مقرر شد شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز شهرستانهای دماوند و فیروزکوه به صورت غیر حضوری فعالیت کنند.

وی افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز در تمامی شهرستان‌های استان به جز دماوند و فیروزکوه تعطیل خواهد بود.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های ورزشی نیز در این دو روز ممنوع خواهد بود و از شهروندان درخواست می‌کنیم از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

به گفته ملکی، همچنین فروش طرح ترافیک در روزهای شنبه و یکشنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز دوشنبه متوقف می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، تمامی مقاطع تحصیلی پایتخت در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و بیستم آذرماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود؛ اما آموزش در این دو روز در همه مدارس فیروزکوه، دماوند و رودهن «حضوری» خواهد بود.

شایان ذکر است کلیه مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی تهران روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ تعطیل خواهند بود.

به گزارش ایسنا، همچنین احمد افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز امروز جمعه ۱۸ آذرماه در حاشیه بیست و سومین جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان البرز اظهارکرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر افزایش غلظت آلاینده و تداوم آن طی روزهای آتی مقرر شد مهدهای کودک، پیش دبستانی تعطیل شده و کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش نیز در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در سطح استان به صورت غیرحضوری و کلاس‌های درس در بستر آموزشی شاد برگزار شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آلودگی هوا
نظرات شما
پیشخوان