تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
دادستان قزوین:

پلمپ یک فروشگاه به دلیل ''کشف حجاب'' فروشندگان / برای این واحد صنفی پرونده قضایی تشکیل شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک فروشگاه البسه با فروشندگان کشف حجاب‌کرده خبر داد. حسین رجبی اظهار داشت: حسب گزارشات واصله برای یک فروشگاه البسه که تمامی فروشندگان آن عامدانه کشف حجاب کرده و به شهروندان خدمات ارائه می‌دادند، پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل شد.

پلمپ مغازه

رویداد۲۴ تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک فروشگاه البسه با فروشندگان کشف حجاب‌کرده خبر داد.

حسین رجبی اظهار داشت: حسب گزارشات واصله برای یک فروشگاه البسه که تمامی فروشندگان آن عامدانه کشف حجاب کرده و به شهروندان خدمات ارائه می دادند، پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل شد.

رجبی در ادامه بیان داشت: بر اساس دستورات قضایی صادره این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد. با توجه به تشکیل پرونده قضایی برای این واحد صنفی متخلف، بدون شک با متخلفین آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً دستگاه قضایی با صنوفی که با اقدامات خود به حوادث و ناآرامی های اخیر دامن زده و با معاندین همراهی کنند و ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد و با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
رسول خادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
6
12
خب خداروشکر قیمت دلار به 3500تومان مردم دیوارای شهر از شماره دلالای اعضای بدن وآگهی فروش اعضای بدن پاک شد دارو هم فراوون ریخته تو بازار بابک زنجانی و خاوری و هزاران مسئول فاسد اختلاص گر دیگه مجازات شدن پراید هم جزءایمن ترین و پرفروش ترین ماشین های تاریخ معرفی شد سعید طوسی هم محاکمه شد پول نفت ما هم به جای اینکه تو جیب مردم فلسطین و سوریه و عراق و لبنان بره اومد تو جیب مردم به نظرم یه فروشگاه دیگه رو پلمپ کنید آمریکا و اسرائیل هم سقوط میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
6
12
ای کاش بانک مرکزی را هم بدلیل دلار چهل هزار تومانی پلمپ می کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
4
8
احسنت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان