تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱

پرواز جنگنده بدون سرنشین ترکیه در آسمان +فیلم

رسانه‌های دولتی ترکیه، تصاویری از لحظه به پرواز درآمدن پرنده بدون سرنشین جدید این کشور را منتشر کردند که ترکیه آن را جنگنده بدون‌سرنشین می‌نامد.

جنگنده بدون سرنشین

رویداد۲۴ خبرگزاری ترکیه‌ای «آناتولی» با انتشار تصاویری از این پرنده‌ بدون‌سرنشین نوشت: «صحنه‌هایی از پرواز بیرقدار کیزیل آلما (سیب قرمز) ترکیه.»

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه نیز اخیرا خبر پرواز قریب‌الوقوع این پرنده بدون‌ سرنشین را داده بود و در این خصوص گفته بود: «دیری نخواهد پایید. به گفته آقای سلجوق احتمالا ظرف یک ماه این پرنده آماده پرواز خواهد بود.»

اردوغان که خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه آماده می‌کند، در ادامه اظهاراتش با اشاره به یونان و هشدار به این کشور، گفت: «دیگر ساخت موشک‌های خود را آغاز کرده‌ایم. این نیز باعث ترس یونان می‌شود. یونان از اینکه امکان هدف قرار گرفتن این کشور وجود دارد، می‌هراسد. البته که خواهد ترسید.»

رئیس‌جمهوری ترکیه در بخش دیگری هشدار داده بود: «اگر یونان آرام نگیرد و دست از اقدامات تشنج‌زای خود برندارد، جنگنده‌ها و پرنده‌های بدون‌سرنشین مسلح ترکیه، آتن را هدف قرار خواهند داد. ترکیه در این خصوص با کسی شوخی ندارد.»

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جنگنده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان