تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۵ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۸۹ نظر

حمله علم الهدی به خاتمی: یک بی‌دینی پیدا شده و می‌گوید شعار «زن، زندگی، آزادی» زیباست

علم‌الهدی، امام جمعه مشهد تصریح کرد: نباید عقب‌نشینی کنیم، نگوییم یک سلسله مزدور پیاده نظام را ریختند در این مملکت که روسری بردارند، کشف حجاب کنند و ما عقب‌نشینی کنیم، بگوییم این خواست مردم است، کدام مردم؟

حمله علم الهدی به خاتمی
رویداد۲۴ علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نمازجمعه این هفته ۲۵ آذرماه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان این‌که در این انقلاب مقدس اسلامی، شعار‌های متنوع و مختلفی وجود دارد، اظهار کرد: مؤسس اصلی و طراح برخی شعارها، خود امام رضوان‌الله تعالی بودند، از شعار‌هایی که، اما تأسیس کردند و شاید از لحظات اول پیروزی انقلاب اعلام کردند و در همه تظاهرات مبارزاتی با نظام ستمشاهی، مردم ما این شعار را بر سر زبان داشتند، شعار «نه شرقی نه غربی» بود.

وی ادامه داد: این شعار، شعاری بود که امام خودشان تأسیس کردند، این شعار به معنی قطع روابط با همه جهان و تعاملاتمان با همه کشور‌های دنیا در شرق و غرب نیست بلکه معنای آن این است که نه وابسته به شرق شویم و نه وابسته به غرب، ما روی پای خودمان بایستیم به خاطر این که غیر از ظرفیت‌های اجتماعی که ما مسلمانان و مسلمانان ایران و مردم این کشور داریم، ما خدا هم داریم و این مازاد بر همه ظرفیت‌های موجود خود ما هست.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی به جریان جنگ احد و سفارش پیامبر به سپاهیان اسلام اشاره کرد و گفت: وقتی در جنگ احد، کفار قریش شروع کردند شعار دادن که «ما بت عزا داریم و شما بت عزا ندارید»، پیغمبر به مسلمانان دستور دادد که شما بگویید «الله مولانا و لامولا لکم»، این یک فرمایش راهبردی از پیغمبر بود که یعنی در همه زمان‌ها غیر شما، دیگران عزا دارند، یک وقت قدرت نظامی است، یک وقت قدرت اقتصادی و یک وقت قدرت فناوری، صنایع، تکنولوژِی و علمشان است، در مقابل شما بگویید «الله مولانا ولامولا لکم»، ما مولا داریم و شما ندارید.

وی افزود: در برابر همه دشمن‌ها، خصوصیت ما این است که ما خدا داریم و آنان خدا ندارند، ما باید به خدا وابسته شویم، امام فرمود «نه شرقی و نه غربی» یعنی نه به شرق و نه به غرب وابسته شویم، همه جریان‌های استکباری هستند.

شرق و غرب با آرمان ما دشمن هستند

علم‌الهدی با بیان این‌که همه قدرت‌های دنیا در رقابت جهانخواری با یکدیگر قرار دارند، تصریح کرد: چین، روسیه و آمریکا این‌طور نیست که فکر کنید با ما دوست هستند، این‌ها در عرصه رقابت جهان‌خواری هستند که می‌خواهند در دنیا جهان‌خواری کنند و بر بشر مسلط شوند، در توسعه ارتباطاتی که دنیا را فراگرفته و دنیا به شکل دهکده درآمده، همه این‌ها می‌خواهند کدخدای این دهکده جهانی بشوند، این‌ها نه به شرافت، نه به انسانیت، نه به فضیلت و نه به معنویت نکاه نمی‌کنند و فقط به هژمونی و سلطه خود نگاه می‌کنند، دنیا را مرداری می‌بینند که مثل گرگ درنده به جان دنیا بیفتند، دنیا را تکه تکه کنند و طعمه خود قرار دهند.

او با تأکید بر این‌که استکبار شرق با استکبار غرب فرقی نمی‌کند، ابراز کرد: روزی با ما اظهار دوستی می‌کنند و آن روزی که مصالح سلطه جهانی‌شان و رقابت با جهان‌خواری در برابر آمریکا اقتضا کند، به سراغ دشمنان ما می‌روند و در صف دشمنان ما جا می‌گیرند، واقعیت را باید بپذریم.

نه به شرق و نه به غرب وابسته نیستیم

امام جمعه مشهد اضافه کرد: از روز اول امام گفتند «نه شرقی و نه غربی»، نه استکبار شرق با شما دوست است و نه استکبار غرب با شما دوست است، به این‌ها وابسته نشوید، به خدا وابسته شوید، پیغمبر فرمودند بگویید «الله مولانا و لامولا لکم»؛ ما که به خدا وابسته هستیم نه به شرق باید توجه کنیم و نه به غرب توجه کنیم، اما این به معنای قطع تعاملات با شرق و غرب نیستد، می‌نشینیم مذاکره هم می‌کنیم، حرف هم می‌زنیم، معامله و داد و ستد هم می‌کنیم، نفت هم می‌فروشیم، جنس هم می‌خریم، اما وابسته به این‌ها نیستیم، روی قدرت هیچکدام این‌ها حساب نمی‌کنیم و آنچه مسلم است این است که هم شرق و هم غرب با ما بد است.

وی با بیان این‌که این‌ها به‌دنبال کدخدایی دنیا هستند و می‌خواهند بر کشور‌های دنیا سلطه پیدا کنند، خاطرنشان کرد: آنان بر آن کشوری سلطه پیدا می‌کنند که برای مدیریت جهان دارای تز و راهبردی نباشد تا تابع آنان بشود و آنان را به‌عنوان مدیریت جهان بشناسد لذا با ما دشمن است، چون ما در مدیریت جهانی ادعا داریم، می‌گوییم مدیریت جهانی بر اساس فطرت همه انسان‌های روی کره زمین به کسی مربوط است که آن نماینده خدا است و وجود بقیه‌الله فی‌الارضین ارواحنا فداه است.

دشمنی استکبار با مدیریت جهانی الهی است

علم‌الهدی افزود: ما برای مدیریت جهانی نسخه داریم، در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری با کمال صراحت و قدرت برای فهم همه مستکبرین اعلام کردند «گام دوم انقلاب ما زمینه‌سازی برای ظهور و فرج ولایت عظما است» که وجود مقدس امام زمان است، در گام دوم انقلاب جان می‌دهیم، شهید می‌شویم، مبارزه می‌کنیم، می‌جنگیم، مقاوم در جنگ با دشمن ایستاده‌ایم تا در دنیا زمینه ایجاد کنیم برای ظهور و فرج صاحبامان وجود مقدس بقیه الله، این برنامه ما برای گام دوم انقلاب است، گام اول ۴۰ ساله بود و ان‌شاءلله گام دوم ۲۰ ساله شود، برای همین است که همه دنیا با ما بد هستند.

او با تأکید بر این‌که همه این‌ها می‌خواهند کدخدای جهان شوند و ما می‌گوییم همه شما معدوم و نابود هستید، نماینده خدا باید بیاید و مدیریت جهان را به دست بگیرد، تصریح کرد: لذا امروز همه سیاست استکباری در دنیا در همه مقاطع و موقعیت‌ها با بهره‌برداری از همه ابزارها، جنگ با ما هست.

«سازمان ملل» مزدورخانه آمریکایی است

عضو مجلس خبرگان رهبری با یادآوری یک‌دستی استکبار در دشمنی با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سازمان ملل یک مزدورخانه آمریکایی است و سازمان‌های وابسته به سازمان ملل، تشکیلاتی هستند که تنها در استخدام آمریکا هستند، آنجا مزدور‌های آمریکایی رفتند کنار هم نشستند تا ببیند چطور با ما مبارزه کنند، به اسم حقوق بشر و اخراج از سازمان زنان و یا تحت هر عنوانی که شده، با ما بجنگند و مبارزه کنند.

وی گفت: عزیزان من، زندگی ما همه مبارزه است، ابنطور نیست که فکر کنید می‌توانیم بدون بحران در این مملکت زندگی کنیم، زندگی کنیم نان و آب خودمان را بخوریم و کسی به ما کاری نداشته باشد، همه دنیا به سر ما ریخته است.

علم‌الهدی یا تأکید بر این‌که دشمنی استکبار با ایران به خاطر تز انتظار و ظهور بقیه‌الله است، متذکر شد: روی کره زمین آنجایی که پای ما و مصالح ما به میان می‌آید، همه قدرت‌های دنیا می‌خواهند با ما بجنگند و مبارزه کنند، این‌ها همه برای دشمنی با آن آقای پس پرده‌نشین است، نمی‌خواهند او بیاید و مایی که ابزار شدیم برای ظهور وفرج آقا، با ما و این تز می‌جنگند و الا اگر بگوییم انتظاری برای حکومت واحد جهانی و مدیریت یکتاب جهان و ظهور آن آقا نداریم، از این دست برداریم، با همه چیز ما راه می‌آیند، با اقتصاد و سیاست ما راه می‌آیند، تنها باید از این آقا دست برداریم.

حجاب در کشور ما «مردمی» است نه حکومتی

وی تصریح کرد: خواهران و برادران خودمان را باید برای چنین صحنه‌ای آماده کنیم، نباید عقب‌نشینی کنیم، نگوییم یک سلسله مزدور پیاده نظام را ریختند در این مملکت که روسری بردارند، کشف حجاب کنند و ما عقب‌نشینی کنیم، بگوییم این خواست مردم است، کدام مردم؟ این اصطلاح «حجاب اجباری» که به غلط بر زبان‌ها جاری می‌شود، این را آمریکایی‌ها دارند در دهان مردم قرار می‌دهند در حالی که حجاب ما مردمی است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که حجاب ما دلخواه زنان ما است که محجبه شدن و از گزند تیر نگاه اجنبی در امان ماندن است، ادامه داد: این خواسته زنان ما هست، این‌ها می‌خواهند بگوییند حجاب ما حکومتی است که اجبار کرده بر یک عده زن‌ها و جلوی آزادی آنان را گرفته و یک بی‌دینی پیدا شده و می‌گوید شعار «زیبای زن، زندگی، آزادی» و خجالت نمی‌کشد از آن لباس و ادعای خودش، این شعار زیباست؟ این‌ها می‌خواهند بگویند حجاب، اجبار حکومتی است، هیچکدام از قوانین اسلام اجباری نیست، هیچوقت آقایی به‌خاطر نماز نخواندن بازخواست نشده.

وی بیان کرد: از همه فروع اسلام بالاتر، نماز است، «الصلاوة عمودالادین»، به خاطر نمازنخواندن کسی را محاکمه نکردند و اجبار نکردند، حکومت ما باید با ناهنجاری مبارزه کند و بی‌حجابی ناهنجاری است، کشف حجاب ناهنجاری است، جامعه را به فساد کشاندن و جوانان معصوم جامعه با اندام و سر برهنه یک زن بی حجاب لاابالی را در منجلاب شهوت و فساد کشاندن، این ناهنجاری است، حکومت باید با ناهنجاری مبارزه کند و الا حجاب، حجاب مردمی است.

در احکام اسلام اجبار نداریم/ برخورد حکومت با ناهنجاری است

علم‌الهدی یادآور شد: شما مردم نشان دهید حجاب حکومتی نیست و مردمی است، دستگاه‌های حکومتی دنبال سر شما بیایند و جلوی بی‌حجاب را به‌عنوان یک ناهنجار بگیرند که ثابت شود حجاب مردمی است نه اجباری، هیچ کدام از احکام اسلام اجباری نیست، هیچکس را محاکمه نمی‌کنند که چرا روزه خوردی، او را محاکمه می‌کنند که چرا تجاهر به فسق کردی و در ملأعام روزه خوردی، در خانه روزه بخور، کسی به او کاری ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما در احکام اسلام اجبار نداریم، نقش حکومت نداریم، احکام اسلام بر مبنای اعتقاد و باورمندی مردم، خداباوری و معادباوری است، خودشان اجرا می‌کنند، ما جلوی فساد را می‌خواهیم بگیریم، بی‌حجابی منشأ فساد است و حکومت موظف است به‌عنوان پیشگیری از منشأ فساد جلوی بی‌حجابی را بگیرد نه این که حجاب اجباری است، حجاب مردمی است؛ زن‌های متدینه و محجبه ما بر اساس حفظ عفت خود می‌خواهند حجاب داشته باشند که خوشبختانه در جریان انقلاب در قسمت خواهران رشد‌های فوق العاده‌ای داشتیم که ان‌شاءلله بحث مفصلی در موضوع زن در انقلاب دارم که مشروح و مفصل خدمت شما عرض می‌کنم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
9
53
ووووووووی باز جمعه شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
یک رخ دیدنی دیگر از پادشاه خراسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
نه شعار سرکوب شکنجه اعدام زیباست که به خاطرش شادی میکنین و به هم تبریک میگین و تازه تشویق میکنین بیشترش کن :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
تقاص خون شهیدان باید گرفته شود
محمدحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
97
6
درود بر پسر فاطمه زهرا سلام الله علیه آیت الله علم الهدی سرباز ولایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
ترررررررررررررررررررررر
تاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
نون کت کشی بخور ! نوش جونت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
آقای خاتمی هم فرزند حضرت زهراست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
پسر حضرت زهرا!!
علی ع فرمود نزدیک ترین فرد به رسول خدا عاملترین فرد به اسلام ودین است .عموی امام زمان معروف به جغفر کذاب هم سید بود.
ا لبته احتمالا از این ریاکار بی سواد کانون فتنه قطعا بهتر بود !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
به خانم حضرت فاطمه زهرا لطفا نسبت ناروا ندهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
لعنت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
فاطمه زهرا سلام الله علیها ننگ دارد از داشتن چنین پسری !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
زررررشک!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
روایتی در کتاب داستان راستان شهید مطهری هست :
روزی یکی از برادران امام رضا در حال سخنرانی برای مردم بود و از فضائل خاندان خود به عنوان فرزندان پیامبر مباهات می‌کرد. امام ایشان را مورد عتاب قرار داد و فرمود تنها فرزندان بلافصل فاطمه شامل حدیث کسا و عصمت خاص هستند و نباید دگران خود را استثنا بدانند
متوجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
83
13
چندبار بگم، هدف از شعار زن.زندگی.آزادی رسیدن به زن.بردگی.برهنگی است! و در یک کلام، فرهنگ منحط غرب که ده ها هزار سایت پورن یک وجه آن است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
کافر همه را به کیش خویش پندارد ! بهشت اجباری !
خاقان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
در همین فرهنگ به اصطلاح شما منحط غرب الآن خانم ها در 9 کشور رئیس دولت هستند، هدف ما این است. این شماها هستید که فکرتان جز شکم و زیر شکم جای دیگر سیر نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
درونیات خودتو به دیگران ربط نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
چقد دوس داری برهنه بشی عقده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
شما که فرهنگ ایرانی اسلامی را لجن مال کردید الان لابدصاحب مترقی ترین فرهنگ دنیاهستین !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
تو متوجه که نیستی هیچ متوهم هم هستی!پس ببند....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
متوجه!
به تو چه!
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
متوجه،بیشترین بازدید از سایتهای پورن مربوط به کشورهای اسلامی است.چرا؟
متوجه !
| Netherlands |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
گویا متوجه نیستی که دخالت در پوشش و لباس پوشیدن بندگان خدا ؛ تجاوز به حریم خصوصی آنها هست و شدیدا محکوم میکنم. شما تصور بکن که گروهی با بهانه و محمل های مذهبی به خصوصی ترین اعضا و جوارح دیگران بدون اجازه آن شخص خیره میشن و ذل میزنند و تازه به آن نمره هم میدن‌؛ این کار اوج وقاحت و هرزه چشمی هست! کسانی که جیغ وداد حجاب و عفاف به راه انداختند ؛ خودشان مشکل کنترل بر نفس و ضعف درعنصری بنام خویشتن داری (تقوا) دارند . این گروه از نظراخلاقی و فرهنگی باید تربیت مجدد و بازپروری بشن.
فراموش نکنیم که اختلاسگران که منشا اصلی فساد؛اعتیاد و بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی هستند و برای گریختن از پنجه های عدالت روی چنین موضوعاتی خیلی سرمایه گذای میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
کار به کجا رسیده که از اونور آب برامون فقیه جامع الشرایط پیدا شده
این بالایی را میگم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
این چرندیات رو هر چقدر هم تکرار کنی کسی گوش نمیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
جالبه اینقدر تو سایتهای پورن گشت و گذار کردی ، که آمارش رو هم میدونی .
شماها تو زندگی بغی از زیر شکم کار دیگه ای هم بلدین ؟ ...
عبدالله تراب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
70
6
شروع بی حجابی و بی بند و باری از زمان خاتمی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
فیلمهای ساختگی تبلیغاتی عصر عاشورا برعلیه خاتمی با بازی پرستوهای خود فروخته تولید شده توسط صدا وسیما یادت رفته ! شروع رباخوری واختلاس هم از دوره مموتی بود
جواب بالاییه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
اختلاس و دزدی زمان خاتمی«سه نقطه» بود
لو رفتن و پیگیری جهت تقاصش زمان مموتی بود
بله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
اقای جوابیه دولت خاتمی به روایت همپالکی های خودتون پاکترین دولت بعد از انقلاب بود در تمام شاخصها هم زمان خاتمی بهترین دوره بعد از انقلاب بود ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
شروع فساد و بخور بخور مسئولین هم از زمان رفسنجانی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
و رفسنجانی دوست خاتمی و بابای روحانی بود
خخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
73
6
سلام. آفرین مگر شما جلوی این بی دینان بی غیرت بایستید وگرنه این بی بخارها ثمره خون شهدا رو دودستی بر باد میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
شهدا برای روسری نرفتن ! یه سر به مشهد و قم بزن ببین چه بلایی سر ناموس ایرانی ها آوردین ! دیگه از ما خانواده شهدا و... مایه نزارین !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
ثمره خون شهدا رانتها رشوه ها اختلاسهای هزاران هزار میلیاردی ! دکل نفتی بود که رفت تو.....شما ها !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
ثمره خون شهدا رفت 44 سال توی حلقوم آقایان، ساندیس شد توی شکم تو و امثال تو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
شما چهار تا از ثمرات خون شهدا که نگرانش هستی را بگو !
ما که هرچی گشتیم ، جز این ها نبود :
خرابی و ویرانی کشور
نگرفتن خسارات جنگ
رانت و دزدی مدعیان خون شهدا
عدم بازسازی مناطق جنگ زده ، مخصوصا آنجایی که خدا آزاد کرد
گوشه گیری و انزوای کشور و مردم در جهان
دشمنی حکومت با دنیا و مردم ایران
.
.
.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
به خدا زمان طاغوت که آزادی بود مردم دیندار تر بودن اگه این همه از جان و مال ملت واسه اسلامه که نتیجه عکس داده چون مردم میبینن که خودتون به هیچ دین و ایمانی پایبند نیستین مثل همون آقایی که خونوادگی تو ماه رمضون رفته بودن سیسمونی بخرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
خرید سیسمونی تو ماه رمضون جرم نیست؟
کارایی که خاتمی کرد از دست دادن به زنای سرلخت تا جاسوسی تا خیانت اونا جرمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
5
51
دردوره های قبل یک امام چمعه داشتیم بنام حسنی درارومیه وهرهفته حرفهای خنده دارمی زد وملت رامی خندان الان این وطیفه راعلم الخدا مشهد بهده گرفته وماهرهفته منتطر سخنان این هستیم تامارابخنداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
ملانصرالدین نسل ایندس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
ویروسها زود پخش می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
تو بخند و ما از جهالت تو میگرییم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
4
45
خاتمی اشتباه کرده باید میگفت توزیبایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
7
44
درووووووود بر خاتمی...تا چشمت دراد علم الددا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
داداش خاتمی مرد
الان دیگه پسرش ازش حمایت نمیکنه
خاتمی ی مرده سیاسیه
بیدار شو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
6
12
جمهور اسلامی بدون یک کلمه کم زیاد با هزینه از ایران و ایرانی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
34
7
اگه بگن تمام این ضربه ها که میخوریم از اصلاح طلبانه تعجب نمیکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
ضربه به کجاتون خورده دقیقا لابد وجود نامبارک خودتون ازجنس فرشتگان مقرب خداست !
امین مهسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
اصلاح طلبان سربازان پیاده نظام دشمن هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
42
6
بخشی از سلاح های آشوبگران را آلمان تامین کرده است
آمریکا به‌دنبال استفاده جنسی و برده‌کشی از زنان است و نگاهشان به زن بهره‌کشی جنسی و ابزاری است، حال چنین کشوری معتقد است که جمهوری اسلامی ایران حقوق زن را رعایت نمی‌کند.
آمریکا به‌دنبال استفاده جنسی و برده‌کشی از زنان است و نگاهشان به زن بهره‌کشی جنسی و ابزاری است، حال چنین کشوری معتقد است که جمهوری اسلامی ایران حقوق زن را رعایت نمی‌کند، در حالی که زنان ایرانی با قدرت در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و اجتماعی پیش می‌روند.
طبق آمار رسمی، سالانه ۱۵ هزار زن در ایالات متحده قاچاق می‌شوند و آمار بیشترین زن زندانی در دنیا به آمریکا اختصاص دارد، چرا که این زنان حاضر به باج‌دهی جنسی نشدند، از طرفی هرساله به هزاران زن در ایالت متحده تجاوز جنسی صورت می‌گیرد و صدای کسی هم بیرون نمی‌آید، اما ادعای حقوق بشر و دفاع از حقوق زن دارند و در یک سال فقط ۳۰ زن توسط گلوله پلیس در آمریکا کشته می‌شود، آنگاه از رعایت حقوق زنان در ایران سخن می‌گویند.
این همه‌ جرم و جنایت در عربستان رخ می‌دهد اما حرفی از حقوق زن نمی‌زنند، چرا که دولت عربستان گاو شیرده آمریکاست.
دولت انگلیس هم حدود دو ماه قبل، گروهی از زنان و مردان را که از عراق و سوریه به این کشور پناهنده شده بودند، فرزندان خردسال‌شان را از مادران جدا کردند و به اذعان رسانه‌های انگلیسی بیش از ۲۰۰ کودک را از پدر و مادر جدا کردند تا جایی‌که هنوز خبری از سرنوشت این کودکان در دست
چگونه ادعای طرفداری از حقوق زنان دارند در حالی‌که هزاران تحریم علیه ما اِعمال کرده‌اند و آسیب این تحریم‌ها بیشتر از همه به زنان و کودکان جامعه ما می‌رسد.
در آشوب‌های اخیر، دولت آلمان پرچم مبارزه علیه ملت ایران را در دست داشت، حتی بخشی از سلاح‌ها که وارد ایران شد را آلمانی‌ها به آشوبگران داده بودند، آمریکایی‌ها آلمان را عددی حساب نمی‌کنند اما در اغتشاشات اخیر پرچم مبارزه با ملت را آنها برافراشته بودند.
دولت آلمان برای دستگیری این ۲۵ نفر که در خانه‌هایشان بودند، ۳ هزار نیروی نظامی و ویژه را بسیج کرد تا آتش فتنه را خاموش کند، کسانی‌که تحمل ۲۵ نفر مخالف آن هم در خانه‌هایشان را نداشتند، چند ده هزار نفر را مسلح کردند و به خیابان‌های ما ریختند و به آنان آتش زدن مسجد و آدم‌کُشی یاد دادند که جای تأسف دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
3
37
لَا تَقُولُوا لِمَنْ أَلْقَىٰ إِلَيْكُمُ السَّلَامَ لَسْتَ مُؤْمِنًا تَبْتَغُونَ عَرَضَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فَعِنْدَ اللَّهِ مَغَانِمُ كَثِيرَةٌ ۚ مبادا حتی به کفاری که در جنگ ابراز اسلام میکنند نسبت بی دینی بدهید به خاطر دنیای خود!
علم الهدی قبل از اینکه نسبت بی دینی به هم لباس خودش بده بهتره این آیه از قرآن در سوره ی نسا رو بخونه و توبه کنه البته اگر به خدا اعتقاد داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
مگه تا حالا قرآن خوانده؟ مگه اعتقاد داره؟چون در عمل ثابت کرده که ندیده و نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
41
7
فرهنگ غربی واقعا فرهنگ خوبی نیست ما قدر داشته هامون رو نکی دونیم از جوانان عزیز میخواهم در مورد این فرهنگ کثیف بیشتر تحقیق کنند
پاسخ ها
علی دایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
این فرهنگ اگه اشتباه بود ثروت علم قدرت فرهنگ و اخلاق(بله اخلاق سیاستمدارای ما فاسدتر و دروغگوین یا اونا) در کشورهای غربی جمع نمیشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
2
41
حالا این اسلامه که امثال علم الهدی واسه مردم درست کردن ؟ دهها جوون بودن که زمان آقای خاتمی نماز خون بودن و روزه می گرفتن اما زمانی که اینها روی کار اومدن کلاً کافر شدن و تا باهاشون از نماز و روزه حرف می زنی می گن اگه این غارتگری و این دزدی از ملت و اینهمه اختلاس و رشوه اسمش اسلامه ما این اسلام رو نخواستیم ... تو این اسلام حالا بگیر جناب علم الهدی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
درود بر تو و پیامه به حقت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
5
45
راست میگه زن زندگی آزادی قشنگ نیست، نره خر، ابلیس، مرگ ....این شعار خوبه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
نه شعار شعور؛ میهن پرستی؛ ی خورده هم غیرت شعار بهتریه برا تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
2
48
نان مفت خوردن وحرف مفت زدن نتیجه اش میشه…
حسین اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
1
13
جناب علم الهدی اوصیک ونفسی بتقوالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
3
22
خودت و اون داماد بیسوادت یک تارموی دکترمحمدخاتمی هم نمیشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
ای گفتی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
درود بر خاتمی
امین مهسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
دکتر؟؟؟؟؟؟
دکتررررررررررررر؟
دکتر محمد خاتمی؟؟؟؟؟؟؟
خودش بعد از دیدن نظر تو نیم ساعت خندیده؟
خاتمی ته هنرش دست دادن با زنهای اجنبی بود
Bahman57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
2
19
خدایا فقط خودت به این مردم عزیز کمک کن
پاسخ ها
امین مهسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
تا خود مردم نخواهند شرایط عوض نمی‌شود. خود مردم باید با بی حجاب ها برخورد کنند
حسین اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
2
9
بسمه تعالی،درفجایع غمباراخیربازصدهاکودک ونوجوان وجوان مظلوم ازدوطرف قربانی آماتورگری نهادهایی شدندکه بایدحرفه ای این مواقع مانع از ریختن خون ازبینی هرکسی بشوندبه مصداق آیه قرآن کریم که هرکس بی گناهی رابکشدگویی بشریت راکشته است اینجانب خاضعانه وملتمسانه ازهمه صاحب تریبون‌ها می خواهم ازهرموضعی که این شرایط فاجعه بارجوان کشانه راتشدیدکندجداخودداری وتقوای الهی پیشه کنند
پاسخ ها
عبدالله تراب زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
البته در شرایط کنونی آیه شریف « ولکم فی القصاص حیات یا اولی الباب» کارایی بیشتری دارد
ناشناس
|
Austria
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
1
18
خواندن اظهارات این شیخ سیاسی شده سرگرمی بخشی از مردم.در هر جمعه!!
دیندار
|
Canada
|
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
4
19
بیزارم از دین شما ، نفرین به آیین شما !
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
طبیعی است که دشمنان اسلام از اسلام بیزار باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
2
15
واقعا آیت الله جوادی آملی اسلام را بیشتر می فهمد یاشما آقای علم ال۰۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
الان تو مثلا می فهمی !!!!!!
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
1
17
وقتی میگه نه شرقی نه غربی خندم میگیره . الان ما هم شرقی هم غربی هستیم . از یکطرف قربان روسیه می رویم از طرف دیگه فرهنگ و هنر و لباس و... ما همه شبیه غربی هاست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
1
14
تو فقط دین داری
همدلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
1
16
ممنون از اینکه صدای ما هستید ممنون که گوش می کنید ممنون از سایت خوبتون
ناشناس
|
Iraq
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
2
10
خاتمی انقلابی ناسزا بهش میگه غیر انقلابی ناسزا بهش میگه کلا ول معطل ه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
3
18
تو به اندازه یه موی خاتمی نیستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
درود !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
1
12
اگه دغدغه دین داشتین آموزش و پرورش رو رایگان میکردین
هزینه می‌دادین تا با تعلیمات اسلامی و اخلاقی نسل آینده رو انسان بار می آوردین ولی خوب کی پس بخوره و غارت کنه و بچه شو بفرسته آمریکا پول میخواد میفهمی پول میخواد :[
عبدالله تراب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
10
2
دم سید گرم که خاری است بر چشم دشمنان اسلام و ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
من هم واقعا بهشون افتخار میکنم
معلومه چقدر وطن فروشا از صحبت های ایشون میسوزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
1
10
پس بفرمایید امام خمینی بیدین است چون خطاب به خاتمی گفت فرزند فاضل وباتقوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
خب عاقبت خاتمی خائن هم مثل طلحه و زبیر است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
1
5
رفتارهایی که ما داریم می‌بینیم از راس تا ذیل گروه حاکم ، هیچکدام با آموزه های دینی مطابقت نداره ، بوکه کاملا در تناقضه.
فکر کنم مسلمونها و بیش از هما شیعه ها، بیشترین شکایت رو از رفتار امثال علم الهدی دارن ...
نظرات شما
پیشخوان