تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۵ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
محمد نوری:

پرسپولیس کبریت بی‌خطر شده است!/ استقلال قهرمان می شود

بازیکن قدیمی استقلال گفت: تیمی که می‌تواند در دقیقه ۸۶ گل بزند یعنی اینقدر قدرت دارد که از هر مسابقه برنده خارج شود.

پرسپولیس کبریت بی‌خطر شده است!/ استقلال قهرمان می شود
محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: من بازی تیم پرسپولیس را دیدم. چون از بعد از ظهر منتظر بازی استقلال بودم مجبور شدم این مسابقه را هم ببینم که البته به یک نکته مهم دست پیدا کردم و آن این است که تیم پرسپولیس به شدت ضعیف است.

وی افزود: تیم پرسپولیس با این شرایط در خط حمله اش دقیقاً مثل کبریت بی خطر شده و هیچ آزاری به حریفانش نمی‌رساند و این می‌تواند یک خبر خوب خوب برای رقبای این تیم در هفته‌های آینده باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: این هفته چند مسابقه دیگر را هم که نگاه می‌کردم و متوجه شدم هیچ تیمی به اندازه استقلال با نظم تاکتیکی و هجومی کار نمی‌کند؛ بنابراین می‌خواهم به همه تیم‌های دیگر توصیه کنم که از حالا برای کسب مقام دوم به بعد تلاش کنند. چون این استقلالی که من در آبادان دیدم شایسته قهرمانی است و دوباره جام را بالای سر می‌برد.

نوری در این باره که هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به پنالتی گرفته شده برای استقلال سه امتیاز این دیدار را هدیه مسئولان به آبی پوشان عنوان کرده‌اند گفت: فقط کسانی از این قبیل حرف‌ها می‌زنند که به استقلال و موقعیتش حسادت می‌کنند. آن‌هایی که از شرایط خوب استقلال ناراحت هستند و می‌دانند این تیم دوباره عزم خودش را برای قهرمانی جزم کرده است صحبت از این مسائل می‌کنند. در صورتی که تیمی که با امتیازات معیشتی چند سال متوالی قهرمان شد و قهرمانی هایش ارزشی نداشت پرسپولیس بود. تیمی که حالا بعد از رفتن سلطانی فر از وزارت ورزش تبدیل به یک تیم معمولی شده و همانطور که گفتم خط حمله اش کبریت بی خطر است.

بازیکن اسبق استقلال درباره پنالتی رخ داده درون محوطه جریمه صنعت نفت افزود: این پنالتی صد درصد به درستی گرفته شد. چون اگر اشتباه نکنم بازیکن صنعت نفت خطای خطرناکی را روی آرمان رمضانی انجام داد که ممکن بود رباط صلیبی اش پاره شود. از این قبیل حرکت‌ها را فقط در ورزش‌های رزمی می‌توان پیدا کرد. علاوه بر این استقلال در نیمه اول هم یک پنالتی طلبکار شد و بیژن حیدری تا جایی که توانست برای استقلال بد سوت زد.

وی خاطرنشان کرد: کارت‌های زرد آقای حیدری با کوچکترین اشاره‌ای از جیبش بیرون می‌آمد و همین موضوع باعث شد چند بازیکن استقلال محروم شوند. اما خدا را شکر که این تیم پرمهره است و ما نگرانی بابت نیمکت نداریم. قطعاً استقلال برای بازی بعد با حضور نفرات جایگزین دوباره می‌درخشد و هر سه امتیاز بازی با مس رفسنجان را هم از آن خودش می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
چقدر این کیسه کشها جوگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
برای خودت خوش باش دو به هم زنی نکن
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان