تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

۲ دلیل مهم برای خداحافظی ساپینتو از استقلال

 با وجود اینکه استقلال قهرمان سوپر جام شد و در لیگ برتر هم جز مدعیان قهرمان بشمار می‌رود، هنوز باشگاه به ریکاردو ساپینتو پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است.

سرمربی استقلال

رویداد۲۴ فصل گذشته و در میانه‌های راه سردار آجرلو به عنوان مدیر عامل وقت باشگاه استقلال قرارداد فرهاد مجیدی به را به مدت سه فصل تمدید کرد. البته در پایان فصل و با قهرمانی استقلال در لیگ برتر در یک فصل بدون شکست فرهاد مجیدی با رضایت باشگاه راهی تیم اتحاد کلبا شد.

یکی از استراتژی‌های سردار آجرلو در قبال ریکاردو ساپینتو هم همین بود اما با جدایی این مدیر و روی کار آمدن علی فتح‌الله‌زاده هنوز این پیشنهاد به مربی پرتغالی ارایه نشده است.

ریکاردو ساپینتو بعد از قهرمانی در سوپر جام حالا به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است و در صورتی که به این جام دست پیدا کند شرایط مالی اش برای تمدید قرارداد با استقلال سخت تر خواهد شد.

گفته می‌شود ریکاردو ساپینتو هم در این برهه از زمان راضی به تمدید قرارداد نیست، چون پیش بینی می‌کند با کسب قهرمانی در لیگ برتر به همراه استقلال می‌تواند، پیشنهاد خوبی از تیم‌های اماراتی یا قطری دریافت کند و در این صورت می‌تواند به درآمد بالاتری دست پیدا کند.

نکته مهم دیگر زمزمه‌های حضور این مربی در تیم ملی است. تمدید قرارداد با استقلال می‌تواند یک مانع جدی برای حضور این مربی پرتغالی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان