تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۰ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

مولوی عبدالحمید شایعات مربوط به زندان‌ها را در نماز جمعه مطرح نکند/ امام جمعه زاهدان را به سمت اپوزیسیون هل نمی‌دهیم

محمدرضا میر تاج‌الدینی نماینده اصولگرای مجلس یازدهم در واکنش به سخنان مولوی عبدالحمید در نماز جمعه زاهدان می‌گوید: او باید انتقاد‌های منطقی مطرح کند نه هر شایعه‌ای که می‌شنود؛ مثلا اینکه در زندان‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد را بیاید در نماز جمعه مطرح کند.

محمدرضا میر تاج الدینی

رویداد۲۴ زینب غبیشاوی: حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده اصولگرای مجلس یازدهم به سخنان روز جمعه مولوی عبدالحمید واکنش نشان داده و به رویداد۲۴ می‌گوید: اینکه مولوی عبدالحمید اینگونه راحت صحبت می‌کند ناشی از وجود آزادی بیان در جمهوری اسلامی است؛ یعنی حرف غیرمنطقی می‌زنند و از آن سمت می‌گویند آزادی نیست. اگر آزادی نبود مگر می‌توانستند چنین سخنانی مطرح کنند؟ خودشان با کشور‌های همسایه مانند عربستان که بعضا سنگ آن‌ها را هم به سینه می‌زنند، مقایسه کنند. یک امام جمعه در عربستان سعودی مگر می‌تواند یک‌صدم این سخنان را در مخالفت با نظام حاکم بزند؟ قطعا نه. اما اینجا راحت صحبت می‌کنند و بعد هم می‌گویند آزادی نیست. مولوی عبدالحمید همین که در چند ماه گذشته هر هفته صحبت می‌کند، نشان از وجود آزادی است و چون آزادی است وقتی این افراد صحبت‌هایی مطرح می‌کنند، دیگران هم آزادند که در پاسخ به او صحبت کنند. 


بیشتربخوانید: مولوی عبدالحمید: اگر دست من بود، همه زنان و زندانیان سیاسی را از زندان آزاد می‌کردم 


مولوی عبدالحمید در موضوع حقوق زنان۴۰ سال از جمهوری اسلامی است

میرتاج‌الدینی در واکنش به سخنان مولوی عبدالحمید که از زنان خواسته از هفته بعد به نماز جمعه بیایند، می‌گوید: اگر آقای عبدالحمید مدافع حقوق زنان است، بهتر است ابتدا خودشان روش‌هایشان را در برخورد با زنان مسلمان زاهدان تغییر دهند. خودشان چقدر حقوق زنان را رعایت می‌کنند؟ بعد از ۴۰ سال تازه اجازه صادر کرده زنان به نماز جمعه بروند و در نماز جماعت شرکت کنند. در صورتی که جمهوری اسلامی از ابتدا نقش زنان را دیده است. ۶۰ درصد دانشجویان ما دختران هستند، زنان ما در میادین ورزشی و علمی حضور فعال و پررنگ دارند. خب این نقش را جمهوری اسلامی به زنان داده و این فضا را برایشان آماده کرده است. عبدالحمید که ۴۰ سال از برنامه زنان عقب است، چگونه مدافع و مدعی حقوق زنان شده است؟

 نظام هیچ گاه مولوی عبدالحمید را به سمت اپوزیسیون هل نمی‌دهد

نماینده اصولگرای مجلس یازدهم در پاسخ به اینکه آیا برخوردهای تند با مولوی عبدالحمید، او را به سمت اپوزیسیون هل نمی‌دهد، می‌گوید: نظام هیچ گاه مولوی عبدالحمید را به سمت اپوزیسون هل نمی‌دهد. مسئولان صدای مردم زاهدان را شنیده‌اند و همواره تلاش می‌کنند مشکلات آن‌ها را حل کنند. در قضایای اخیر هم که اشتباهاتی رخ داده بود، رهبری نماینده فرستادند و به مسائل ایجاد شده در زاهدان رسیدگی کردند که این نشان می‌دهد جمهوری اسلامی و رهبری به همه کشور یکسان نگاه می‌کنند و اگر مشکلی ایجاد شود آن را حل می‌کنند.

مولوی عبدالحمید باید جایگاه خودش را در جمهوری اسلامی حفظ کند

او می‌گوید: مولوی عبدالحمید باید جایگاه خودش را در جمهوری اسلامی حفظ کند و ببیند نظام تا چه اندازه در مقابل انتقاد‌ها و حرف‌های نادرست و خطبه‌هایی که بعضا برای تحریک مردم صادر می‌شود، خویشتن‌داری می‌کند. ما نمی‌خواهیم از هر سمتی به مخالفت با نظام بیایند، اما صبر و حوصله جمهوری اسلامی هم حد و اندازه‌ای دارد. این افراد باید خودشان منطقی باشند و کار را به آنجا نکشانند.

مولوی عبدالحمید چه چیزی به شاگردانش آموزش داده که عمدتا عضو طالبان هستند؟

میرتاج‌الدینی می‌گوید: موضوع دیگر درباره مولوی عبدالحمید این  تناقض است که او چه چیزی به شاگردانش آموزش داده که بسیاری از این شاگردان اکنون از اعضای طالبان هستند و رفتار‌های خشن با زنان دارند. عبدالحمید طالبان را حمایت کرد و برخی از اعضای طالبان تربیت شده تفکر ایشان هستند. آیا او در خصوص اقدامات اخیر طالبان برای منع زنان از تحصیل حتی یک بیانیه صادر کرده است؟ یک اطلاعیه داده است؟ اگر مدافع راستین حقوق زنان است، یک بیانیه صادر کند و به شاگردان خودش توصیه کند که چنین رفتار‌هایی را با زنان انجام ندهند.

مولوی عبدالحمید از جریانی حمایت کرده که با رهبری زاویه دارند

میرتاج‌الدینی در پاسخ به این سوال که «مولوی عبدالحمید بیشترین همراهی را با انقلاب و رهبری داشته است ودر انتخابات مختلف از ظرفیت او استفاده شده است. چرا هماکنون از ظرفیت او استفاده نمی‌شود؟» گفته اینگونه نیست که استان سیستان و بلوچستان همواره بیشترین مشارکت را داشته باشد و البته خاطرم نیست که در انتخابات اخیر از چه جریانی حمایت کرد، اما معمولا از جریان چپ و کسانی که با رهبری و ولایت رهبری زاویه دارند، حمایت کرده است. ثانیا او هیچ برخوردی هم با انتقاد‌های تند و شدید او نشده است و تحمل می‌شود، اما باید انتقاد‌های منطقی مطرح کند نه هر شایعه‌ای که می‌شنود؛ مثلا اینکه در زندان‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد را بیاید در نماز جمعه مطرح کند. این‌ها اتهام است و از امام جمعه که باید عدالت را رعایت کند اصلا قابل قبول نیست که حرف‌های غیرمستند و اتهام‌های ثابت نشده را مطرح کند. کسی مخالف انتقاد نیست، ولی انتقاد باید منطقی و مستند باشد نه دروغ و شایعه.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۱
همراه بلوچ قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
32
شوما؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
55
اول یک سوزن به خودت بزن، بعد یک جوالدوز به بقیه.
اگر میتوانید اول جناب علم الهدی را کنترل کنید که هر هفته در نماز جمعه هر تهمت و توهینی که به فکرش میرسه نسبت به معترضین مطرح میکنه، بعد بیاد بگید امام جمعه زاهدان باید مراقب گفته هاش باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
اشتباه می کنید کاری به معترضین ندارد او اغتشاشگران وطن فروشان گرای تحریم دهندگان مخالف فرامین الهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
52
به به میرتاج الدینی کاشف علامه احمدی نژاد!

گلابی! تا دیروز سنگ مشایی الدنگ رو به سینه می زدی الان منت آزادی بیان رو سر ملت میذاری؟ ملت ۵۷ اتقلاب کردن که بدون منت آزادی بیان باشه حالا تو همه چی رو به جیب گشاد خودت مصادره می کنی؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
36
تو یکی از ادارات یه رشوه خواری بزرگی انجام داده بودن که لو رفتن و تو دادگاه داشتن محکوم میشدن که با کمک این متظاهر به دین نجات پیدا کردن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
45
دسته و دنده و جمجمه شکسته شایعات نیست. گزارش پزشک قانونی برخورد جسم سخت شایعات نیست. تصاویر دوربین های مداربسته زندان اوین شایعات نیست. زهرا کاظمی، ستار بهشتی، آرمیتا عباسی، دخترک ۱۵ ساله چابهاری ، حامد سلحشور، نیکا شاکرمی و ... شایعه نبودند آدم بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
نظرتون و همفکرانت می خواهید بعضی گوساله ها را گاو نشان دهید.کل حرف مخالفین اسلام
انگور شیرین است شیرین زن فرهاد است پس انگور همسر فرهاد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
11
25
با هم دعوا نگیرید سر و ته یه کرباسید عبدالحمید به قدرت برسه از شما بدتره که بهتر نیست از اردبیل و تبریز تشییع و به زور تو حلق مردم ایران کردید عبدالحمید هم به قدرت برسه مثل طالبان از زاهدان تسنن و به زور تو حلق مردم میکنه خاک بر سر جفتتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
20
1
آزادی را شیخ سنی می گیرد به جامعه این پیام را می دهد پیامی که از روی ازاد بودن فرد ازاد اعلام می شود دروغ کذب و اهانت است که با این رویکرد نیاز به بارخواستن فرد سخن گو پیش می اید و جلوگیری از جهالت جامعه نیاز به وضع قانون توسط منتخبین خود مردم بوجود می اید بعد همه باید تابع قانون بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
خدایی, خودت فهمیدی چه گفتی ؟؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
کدام منتخب!؟ منتخبین شورای نگهبان!!! خوابی!؟ یا خودت تو زدی به خواب؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
32
0
خیلی جواب منطقی است
حاج باقر احمدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
19
0
بسمه تعالی شان خدا قوت عزیزان در مناطق شیعه نشین الحجاز هر شیعه ای اعترلض کند دو ساعت نمی برد زمان که شهید شده چقدر گردن زدن شهید شیخ نمر النمر وهزاران شیعه وغیر شیعه را گردن زدن مولوی عبدالحمید یک کلام حرف تسلیتی زد چون جیره اش قطع وممنوع السفر به الحجاز میشد خواهشآ نگوئید السعودیه اسم حقیقیش بگوئید(الحجاز) السعودیه لسم ال سقوطه اینان از بن وریشه صهیونیستن ویهودی از زمانهای قدیم از فامیل یهود بتی غریضه بردید در گوگل بنویس حکام عرب یهودی الاصل ببین چه لیستی از یهود همه سران مثل ال سعود ال خلیفه انور سادات حکام خیلی کشورهای مسلمان عرفات خانوادگی عبدالناصر مصری حکام مغرب از پیدایش غده سرطانی اسرائیل تا همین الن عربستان روابطش قطع نکرده غقط بازی داده مسلمانان را وکمک های فراوان مادی ومعنوی هم کرده وخطوط هوایی بازه بروید وذنبال کتید مقالات مرحوم حسنین هیکل خدا بیامرز را در مورد جنگ های اعراب با یهودی ها که هواپیمای جنگی اسرلئیلی در پایگاه الظهران نظامی الحجاز فرود می آمدن سوخت وحتی سلاح می گرفتن ومسلمین شهید می کردن النم آشکارا مردم بحرین یمن را شهید تحریم ویران می کنن یمنی ها عربن سنی وهم مرزن اینا مطیع امریکان انگلستان فرانسه دول کفرن خدا نابودشان کند بگوئید آمین از حجاج ومهمانان خدا نگذشتن جقدر حاجی گردن زدن چقدر کشتن در (برائت از مشرکین) چون خودشون مشرکن جانم فدای رهبرم اللهم لولیک الفرج آمین۳۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
2
19
انحراف در نظام جمهوری اسلامی اینه که معیار حق و باطل رو زاویه با رهبر بدانند نه زاویه با قانون و حق!
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
14
جناب میرتاج الدینی درباره شرکت زنان درنمازجمعه اهل سنت زاهدان اشتباه بعرض تان رسیده؟تاجایی به یادداریم جامعه زنان اهل سنت بلوچ همواره پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همیشه ودرهمه ایام هفته نمازجمعه های طول سال وسایراجتماعات جلسات دینی مذهبی شرکت کرده بنابرین آزادی زنان وشرکت دراجتماعات دینی معنوی اهل سنت تازگی نداردلذادراینباره هیچ منع و محدودیتی برای زنان ازسوی علمای بزرگ دینی مذهبی اهل سنت وجودنداره ونداشته؟
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؟؟؟؟؟؟!!!!!
Kaveh .zamaneh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
17
جناب میر تاج الدینی مثل اینکه تمام مواردی که در مورد آزادی زنان در جمهوری اسلامی بر شمرده اید در زمان رژیم سابق زنان از این حقوق بر خوردار بودند .پس این موارد را بنام جمهوری اسلامی مصادره نکنید.
ضمنا شما وهمفکرانتان هر مطلبی را به دروغ به معترضین نسبت می دهید بدون اینکه از جانب کسی باز خواست شوید.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
18
مولاناعبدالحمید فقط یک تریبون نمازجمعه بعنوان صدای مردم مظلوم اهل سنت بلوچ دراختیاردارد انواع تریبون های گوناگون دسترسی ندارد فقط در نمازجمعه هرهفته مظلومیت ملت مطرح می نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
فرقی می کند مثلا جلو شیخ سنی چندتا میکروفون باشد می گذارد مردم از فقیری در بیایند یا حق مردم مستضعف به خوردشاگردانی که به طالبان خدمات می دهد کم می شود شیخ سنی با آزادی به آزادی حمله می کند
k
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
9
گزارش خبرنگار بسیارمتناقض وغیر واقیعت امردرحوادث جمعه خونین سیاه مصلی اهل سنت زاهدان است؟واقیعت امر حوادث جمعه سیاه زاهدان مبنی بر تعلل عدم رسیدگی بموقع موضوع رسوایی تجاوزسردارنظامی فرمانده انتظامی چاه بهار به دخترک زیرسن قاونی چاه بهاری ازسوی مقامات و مسئولین امرامنیتی انتظامی.اطلاعاتی وقضایی استانی وعدم برخوردنظامی وقانونی ‌‌وقضایی بافردمتجاوز؟پس ازتیراندازی مستقیم نیروی امنیتی انتظامی مجهزبه سلاح مسلسل وامادگی قبلی ازپشت بام پاسگاه انتظامی جنب مصلی به صفوف نمازگزاران بیگناه داخل مصلی ودرحال عبادت وبارگبار گلوله مسلسل نمازگزاران بیگناه راخاک وخون کشیدند؟تعدادجوان حساساتی دست خالی بسوی پاسگاه حرکت و مقابل درب اصلی پاسگاه تجمع اعتراضی نمودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
15
یک سؤال از شما دارم شما واقعا به حساب و کتاب بعد فوت ایمان داری؟ تو از خدا نمی ترسی؟ از کسانی که در زندان‌ها با زندانی به طور غیر انسانی رفتار می کنند طلم شان را لاپوشانی می کنی؟ چشم بهم زدی می بینی که بانگ لااله الله بلند شد این پست این مقام این موقعیت همه از تو جدا میشه تا کی دروغ تا کی تملق و انکار حقیقت!؟
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
12
مولاناعبدالحمید بجزهمین یک تریبون نمازجمعه درهفته یکبار دیگر تریبون جهت صدای هم و غم صدای مشکلات مردم مظلوم اهل سنت بلوچ را ندارد!؟بنابراین امثال حضرتعالی تریبون مختلف گوناگونی ندارد؟که حرف های بقول شماشایعات رابگوید ومثل بعضی هاببیندخطری متوجه اش بشود بلافاصله تکذیب کند؟بجز صداقت تکذیب راهم بلدنیست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
15
میرتاج الدینی بهتر است شما حرف نزنید،نماینده بیسواد که هستی،سربار کشور که هستی،روی هم رفته یک آدم بیخودی هستی،شما برو به محمود و مشایی و.. رسیدگی کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
گفته منطقی ندارید اهانت و دشنام جد و معلم و محیط خود را معرفی می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
9
فقط حجره......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
موافق هواپیما می سازد
مخالف چتر می سازد سیستم نجات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
15
یا با ما یا حذف، این است منطق شکست خورده آقایان!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
13
مغزهای پوسیده . چه قدر ثروت داری حاج آقا ؟ - کار چاق کنی در اسلام حرام نیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
6
جناب تاج الدینی عزیز
یه فکری کن برای بازگرداندن اعتماد عمومی. با نگفتن عبدالحمید چی حل می شه؟
بیا یه تیم بازرس بی طرف درست کن نماینده عبد الحمید را هم بذار توش برن زندان ها را بازدید کنند. بعدش خودشون به مردم گزارش بدن این شایعات درست نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
اگر مستقیم معجزه رخ دهد بعضی افراد از برده گی هالیوود و غول رسانه ای غرب دست بردار نیستند شایعات از طرف آنها به این وطن فروشها القا می شود بعضی آنقدر احمقند که مثلی بایک تعداد کودن برخورد دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
6
خدایا ، تو شاهد باش مبلغان درباری و روضه خوانان دوزاری ، تا چه اندازه وقیحند.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
5
فعلا تنها صدایی که نغمه های از حق طلبی رو فریاد میزنه صدای عبدالحمیده. شما بجای پریدن به عبدالحمید به دغدغه های ایشون گوش فرا دهید و مطالبات ایشون و مردم رو پیگیری کنید اگر نمایندگی میکنید مردم رو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
6
کدام آزادی ؟
اینکه حرف بزنی و بعدش دهها نفر در همان مکان حرف زدن به خاک و خون کشیده بشن ، اسمش آزادیه ؟....
اینکه بعدش هیچ عملی در رابطه با خونخواهی انجام نشه ، آزادیه ؟
برا کی داری حرف میزنی ؟
مردُم رو چی فرض کردی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
6
زنده بادعبدالحمیدخودم شیعه هستم اماشیعه درست شده برادروغگوسوتفاهم نشه بلانسبت شماهابیشتردرسیاست.امابابرادران اهل تسنن دوسال دریک شرکت همکاربودیم نه دروغ نه غیبت هیچ درکارشان نبودمسلمان واقعین همشونم نمازسروقت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
سنی ها اگر نماز سر وقت خوانده نشود باطل می شود ولی مراجع شیعه چنیین فتوای ندارند دروغگو خسردنیا والاخره در همه انسانهاست اما ماهواره اینترنشنال از عربستان است هزاران دروغ به خورد افراده ساده می دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
1
2
چرا حقیق ت را منتشر نکردید در صورتی در مقابل اکثر نظرات من حاشیه زدم منتشر نشد از آگاهی جلوگیری کنید جهالت تقویت می شود و افزایش فرد مست بزهکار به یک نوع قبر خودت هم کنده می شود
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
1
1
اب که سر بالا برود قورباغه هم ابو عطا می خواند ....
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
3
البته ایشان که پز آزادی بیان به مولوی می دهند خوب می دانند که قدرت گرفتن عبد الحمید را ندارند
وگرنه تا کنون صد ها بار گرفته و حتی اعدام هم شده بود....
رضا بلوچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
1
2
اینکه عبدالحمید آزادانه سخن می گوید به خاطر وجود آزادی در جمهوری اسلامی نیست! بلکه به خاطر حمایتی است که از وی " از همانجا" می شود! بعدهم شما در حد و قواره ای نیستید که عبدالحمید را به جایی به نام اپوزیسیون و هر جای دیگری حل بدهید یا ندهید! کسان دیگری تصمیم می گیرند! همانها که محمدرضا شاه را بردند و بعد نیروهای اصیل و دیندار و میهن دوست انقلاب 57 را حذف کردند و به جایش عناصر افراطی نشاندند! عبدالحمید هم یک نسخه دیگر همان نیروهای افراطی است! فقط لباس دروغین اهل سنت را پوشانده است! مانند بسیاری از بزن و بهادرها و لات های تهران که یک شبه عمامه سیاه و سفید بر سر گذاشتند و حجت الاسلام و ایت الله شدند...و با چماق حجاب بر سر مردم کوفتند تا ذهن مردم به پشت پرده غارت منابع ایران نرود!
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
0
3
میگه که . اینکه مولوی عبدالحمید اینگونه راحت صحبت می‌کند ناشی از وجود آزادی بیان در جمهوری اسلامی است. نخیر چون هیچ راه بی در سری برای خفه کردن صدای او ندارید . بعبارتی می ترسید
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
0
2
تو کی باشی که در مورد مولوی حرف بزنی
نظرات شما
پیشخوان