تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

ستاره‌های بدون مشتری ایران!

بعد از جام جهانی و نتایج به دست آمده توسط تیم ملی، ملی پوشان ایران دیگر پیشنهادات چشمگیری ندارند.

تیم ملی فوتبال ایران

رویداد۲۴ کم کم داریم به فصل نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می شویم و پس از پایان رقابت های جام جهانی، تیم ها به دنبال تقویت خود جذب بازیکن جدید هستند. تیم ملی ایران هم در جام جهانی حضور داشت و چشم های زیادی بازی ملی پوشان ایران را تماشا کرد.

تیم ملی در قطر نتیجه درخور توجهی نگرفت و مثل همیشه نتوانست از گروهش صعود کند. برخلاف ۴ سال قبل و بازی های جام جهانی روسیه، ملی پوشان ایران درخشش چندانی نداشتند و نتوانستند چشم استعدادیاب ها و مدیران باشگاه های بزرگ را به خودشان جلب کنند.

این روزها و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات شایعاتی مبنی بر پیشنهادات تیم هایی به بازیکنان تیم ملی شنیده می شود اما نه تیم ها چندان مطرح هستند و نه پیشنهادات قوی. در ادامه به وضعیت پیشنهادات و لژیونرهای ایران می پردازیم.

مهدی طارمی تک ستاره فوتبال ایران
مهدی طارمی را می توان تک ستاره این روزهای فوتبال ایران نامید. بازیکنی که در جام جهانی دو گل به ثمر رساند و همچنان در تیم باشگاهی اش می درخشد. طارمی دو شب پیش هم در لیگ پرتغال توانست هت تریک کند و چشم ها را به سوی خودش کشاند. طارمی پیش از جام جهانی پیشنهاداتی از چلسی، منچستریونایتد، میلان و ... داشت که همه آنها در سطح مطرح شدن در رسانه ها بوده و هیچوقت رسمی نشده بود. باشگاه پورتو هم در اطلاعیه ای اعلام کرد که به طارمی تا پایان فصل اجازه خروج نمی دهد و تا تابستان باید شاهد حضور پسر بوشهری در لباس اژدها باشیم.

طارمی در حال حاضر ۳۰ ساله ست و سنش برای انتقال به تیم های بزرگ بالاست. گرچه احتمال انتقال طارمی به تیم های بزرگ کم نیست اما کمتر پیش آمده تا تیم های مطرح دنیا برای جذب بازیکن ۳۰ ساله آسیایی اقدام کنند. برای انتقال جذاب طارمی به تیم های بزرگ اروپایی حداقل باید تا تابستان صبر کرد.

بیشتربخوانید:کاهش ارزش بازیکنان ایرانی بعد از جام‌جهانی!

سردار آزمون به دنبال تثبیت جایگاهش در بوندسلیگا
سردار آزمون با توجه به مصدومیتی که پیش از جام جهانی گریبانش را گرفت، نتوانست آن چنان به درخشد و البته با بدشانسی هم مواجه شد. آزمون در بازی مقابل ولز خوب عمل کرد و بارها دروازه هنسی را تهدید کرد اما پایش به گلزنی باز نشد. آزمون سالها در روسیه بازی کرد و عملکرد درخشانی هم داشت. آزمون در این سالها بارها به تیم های بزرگی از جمله چلسی، آرسنال و لیورپول لینک شد و گفته می شد از این تیم های بزرگ پیشنهاد دارد اما تا زمان انتقال فرا می رسید او در روسیه می ماند و انتقالی صورت نمی گرفت اما زمستان سال پیش سردار با قرارادی به بایرلورکوزن پیوست و راهی بوندسلیگا شد.

آزمون در لورکوزن آنطور که در زنیت می درخشید نتوانست عمل کند و مصدومیت های پی در پی باعث شد تا او از ترکیب دور بماند. سردار حالا برای ماندن در لورکوزن کار سختی دارد و باید خودش را به تیم و سرمربی اثبات کند.

پیشنهادهای درجه چندم برای کاپیتان
علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی فوتبال ایران در حالی پیراهن باشگاه فاینورد را در لیگ اردویسه هلند بر تن دارد که اخبار زیادی درباره احتمال انتقال او در بازار زمستانی سال جاری مطرح است.

جهانبخش که روند پر فراز و نشیبی را در فاینورد دارد همچنان دوست دارد فوتبال خود را با این تیم ادامه دهد اما پس از پیشنهاد یک باشگاه آلمانی حالا با درخواست سه باشگاه مطرح فوتبال یونان روبرو شده است که هر سه باشگاه حاضر هستند مبلغ مورد نیاز باشگاه هلندی را برای عقد قرارداد با

جهانبخش پرداخت کنند. هافبک تیم ملی ایران نیز این موضوع را به مسئولان باشگاه و مدیر برنامه‌های خود واگذار کرده است تا تمرکزش را روی تمرینات فاینورد قرار دهد و بتواند جایگاه خود را در ترکیب اصلی این تیم بار دیگر به دست بیاورد.

قطری ها مقصد همیشگی ایرانی ها
سایر لژیونرها و بازیکنان تیم ملی پیشنهاداتی ندارند و به نظر هم نمی رسد در بازار نقل و انتقالات زمستانی خبری از آنها باشد. روز گذشته بود که شایعه شد مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و احتمال دارد از جمع شاگردان گل محمدی جدا و راهی قطر شود. پورعلی گنجی شایعه جدایی اش را رد نکرد و به باید منتظر انتقال او به حاشیه خلیج فارس باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان