تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۳ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

سردار شریف: سپاه قصد ورود به صنعت خودروسازی را ندارد

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: فرمانده کل سپاه و مجموعه تصمیم‌گیران آن هیچ قصدی برای ورود به صنعت خودروسازی ندارند.

سردار رمضان شریف

رویداد۲۴ ایرنا نوشت: سردار رمضان شریف امروز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در محل شرکت تام ایران خودرو از آمادگی سپاه برای انتقال دانش و تجربیات به حوزه صنعت خودروسازی خبر داد.

وی گفت: احساس ما این است که در مباحث فنی و مهندسی خلا‌هایی در خودروسازی وجود ندارد، اما عمده مشکلات در حوزه کلان سیاست‌گذاری و مدیریت این صنعت است.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: فناوری‌هایی که در سپاه مورد استفاده قرار گرفته و در دسترس است و می‌تواند به صنعت خودروسازی و سایر صنایع منتقل شود و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کیوان وزیری، مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو نیز اظهار داشت: اکنون بین شرکت تام ایران خودرو و سپاه همکاری وجود دارد، به ویژه محصولات جدید ایران خودرو شامل TF۲۱ که سالیانه حدود ۳۰ میلیون قطعه مورد نیاز است و از دانش فنی و تجربیات مجموعه سپاه استفاده می‌کنیم. این همکاری‌ها ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: تولید «خودرو» و «پراید» را به سپاه بدهید


وی بیان داشت موضوع مهم فناوری است که مجموعه سپاه در اختیار دارد؛ اما در صنعت خودروسازی با کمبود‌هایی در این زمینه مواجهیم و به ویژه در تولیدات جدید ایران خودرو از این همکاری‌ها استفاده خواهیم کرد.

وزیری همچنین از اتمام طراحی خودروی تارا برقی خبر داد و گفت: این خودرو در مرحله صحه‌گذاری است تا پایان سال ۲۰ نمونه از آن ارائه خواهد شد. همچنین راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی نیز توسط مپنا در حال انجام است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سپاه پاسداران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
0
6
اگه اینطور باشه خدا رو میلیون مرتبه شکر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
0
7
سردار بفرمائید تو
دَمِ دَر بَدِه
همه چیز که دست شماست .
مگه کسی جلو دارتونه ، ؟ بفرمائید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
0
7
کامنتا رو منتشر کن ببینیم چی گفتن به این سردار الان که vpnقطع شده اینجا پلاسیم...
همراه بلوچ قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
0
4
نه ، جون من، ورود کنید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان