تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۵ دی ۱۴۰۱

سرمربی تیم ملی از میان این گزینه‌ها خواهد بود

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص آخرین وضعیت تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم فوتبال ایران نیز گفت: اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از میان همین دوستان مطرح شده انتخاب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی

رویداد۲۴ مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوزستان یکی از محورهای اصلی فوتبال کشور است و خود خوزستان می تواند به تنهایی یک لیگ داشته باشد. سهم خوزستان در تیم های ملی بسیار زیاد است که این مساله بیانگر ظرفیت استان در بحث فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است.

وی با اشاره به بازدید از ورزشگاه ملاثانی، افزود: باید با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان راه حلی برای حل مشکلات تیم فوتبال استقلال ملاثانی و همچنین نفت مسجدسلیمان پیدا کرد. 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص آخرین وضعیت تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم فوتبال ایران نیز گفت: اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از میان همین دوستان مطرح شده انتخاب خواهیم کرد و هرکدام که بیاید در شرایط فعلی ایثار خواهد کرد.( پیش از این از قلعه نویی، نکونام، مجیدی و دایی به عنوان گزینه های داخلی تیم ملی نام برده شده بود)

تاج ادامه داد: بحثی در خصوص گزینه های خارجی در هیات رییسه مطرح شده و در این زمینه هیات رییسه فرصت خواسته است و در جلسات آینده در این زمینه بحث خواهد شد. 

بیشتربخوانید: استقبال سرمربی فرانسوی از حضور روی نیمکت تیم ملی ایران

وی افزود: در مجموع یکی از اولویت های فوتبال کشور انتخاب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان ایران است البته بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید نیز یکی از اولویت های حال حاضر فوتبال است. به صورت جدی در این زمینه در حال مذاکراتی هستیم و در یکی از جلسات آینده هیات رییسه سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: سال ها در دو رده تیم ملی نوجوانان و جوانان عقب افتاده ایم در حال که یک روزی در همه این رده ها در جام جهانی حاضر می شدیم اما امیدواریم در انتخابی جام جهانی این دو تیم به خوبی عمل کنند و به جام جهانی راه پیدا کنند.

تاج ادامه داد: بیشترین سرمایه گذاری ها برای این دو رده انجام شده است تا این تیم ها بتوانند موفق عمل‌ کنند.

وی در خصوص جواد نکونام گفت: من از نزدیک در جریان دوران کاپیتانی آقای نکونام در تیم ملی فوتبال و همچنین سرمربیگری وی در فولاد خوزستان بودم. او یکی از بهترین و برجسته ترین مربیان حال حاضر کشور است.  

تاج در پاسخ به سوالی برای کمک به تیم داری خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان  خاطرنشان کرد: دختران خوزستانی از طریق تیم های دیگر استان ها در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور دارند و امیدواریم با درایت مدیرکل ورزش و جوانان استان کمکی شود تا دختران خوزستانی در لیگ برتر یک تیم حتی به نام هیات فوتبال خوزستان داشته باشند. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تیم ملی فوتبال
نظرات شما
پیشخوان