تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۱۷ دی ۱۴۰۱

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد

اینطور که بنظر می‌رسد مهاجمان نیمکت‌نشین یحیی گل‌محمدی به درب خروج باشگاه پرسپولیس نزدیک شده‌اند.

جدایی مهاجم پرسپولیس

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: حامد پاکدل دو فصل پیش با درخشش مقابل پرسپولیس یکی از ستاره‌های آلومینیوم اراک به شمار می‌آمد و پس از آن نیز در فصل نقل و انتقالات به یکی از مهره‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی تبدیل و در نهایت موفق به پوشیدن پیراهن باشگاه پرطرفدار پایتخت شد.

پاکدل شروع خوبی با سرخ‌ها نداشت و در همان دوفصل پیش هم در تیم گل‌محمدی یک بازیکن نیمکت‌نشین بود اما فصل پیش در مقطعی عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی رفته رفته به ترکیب اصلی راه پیدا کرده بود اما این مهاجم زمانی به مرز آمادگی رسید که فصل دیگر به پایان رسیده بود.

در این فصل هم که باوجود سیستم یحیی و خریدهای جدیدی مثل لوکادیا این بازیکن فرصت چندانی برای عرض اندامه پیدا نکرد و در چند بازی که به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد عملکرد دور از انتظاری داشت.

باوجود درخشش اخیر محمد عمری و حضور دیاباته بعید بنظر می‌رسد که تغییری در وضعیت پاکدل تا انتهای فصل بوجود بیاید بنابراین جدایی این مهاجم از پرسپولیس اتفاق عجیبی و دور از ذهنی نخواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از آنست که دو باشگاه ذوب‌آهن و ملوان بندرانزلی در حال مذاکره با مدیربرنامه‌های پاکدل هستند تا درصورت توافق برای ادامه رقابت‌ها راهی یکی از این دو تیم شود.

گفتنی است که وضعیت برای مهدی عبدی دیگر مهاجم نیمکت‌نشین پرسپولیس تفاوت چندانی با حامد پاکدل ندارد و در صورتیکه علی علیپور برای بازگشت به پرسپولیس با سرخ‌ها به توافق برسد و قرارداد امضا کند مهدی عبدی با عقد قراردادی قرضی راهی باشگاه نساجی مازندران خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان