تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

پرسپولیس چگونه از بحران عبور کرد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم گفت: پرسپولیس به شناخت کامل از خودش رسیده است. همین موضوع دلیل اصلی برای موفقیت یک تیم است.

پرسپولیس

رویداد۲۴ فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، پیروزی پنج بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران را حاصل دیدگاه تاکتیکی قابل اعتماد یحیی گل محمدی در تغییر ناگهانی ترکیب این تیم دانست و گفت: رفتن یورگن لوکادیا در مهم‌ترین بازی فصل بحرانی‌ترین حالت ممکن برای پرسپولیس بود اما دیدگاه فنی صحیح کادر فنی این تیم و در رأس آنها شناخت کامل یحیی گل محمدی از تیمش باعث شد تا پرسپولیس به خوبی بحران را پشت سر بگذارد.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر روند نتیجه گیری مثبت پرسپولیس در نیم فصل اول افزود: پرسپولیس به شناخت کامل از خودش رسیده است. همین موضوع دلیل اصلی برای موفقیت یک تیم است. وقتی پرسپولیس در شرایط بحرانی می‌داند چه تاکتیک‌هایی را باید پیاده کند دیگر خیالش از بابت شیوه نمایشی خود راحت است و یک قدم جلوتر از هر حریفی به پیروزی می‌رسد.

بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس درباره عملکرد این دو تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افزود: قطعا روند پرسپولیس صعودی تر از بقیه تیم‌ها بوده است. این تیم توانست علاوه بر اطمینان از تاکتیک برنده بودن بردن در هر بازی را مهم‌ترین هدف خود بداند تا الان به صدر جدول تکیه بزند. استقلال با تمام احترامی که برایش قائل هستیم فراز و نشیب زیادی داشته است که نیاز دارد در نیم فصل آنها را در تاکتیک‌های تیمی پوشش دهد.

بیشتربخوانید: خشم این پرسپولیسی از تصمیم عجیب گل‌محمدی!

آشوبی درباره شانس قهرمانی بالای پرسپولیس گفت: به قهرمان نیم فصل لوح تقدیر هم داده نمی‌شود. اگر هر یک از اعضای این تیم در خواب قهرمانی زودهنگام بروند قطعا بزرگترین آسیب را به مجموعه تیم می‌زنند. پرسپولیس فقط در دور رفت بازی‌ها خوب بوده است اما برای قهرمانی باید همین روند را در دور برگشت هم طی کند.

او با اشاره به عدم حضور مهاجم تخصصی در ترکیب پرسپولیس تاکید کرد: اتفاق مهمی در ترکیب پرسپولیس افتاده است که شبیه به تیم‌های بزرگ فوتبال دنیا می‌تواند با هافبک‌های پر تعداد گل‌های زیاد بزند. با این حال تیمی نظیر پرسپولیس در فوتبال ایرانی قطعا به مهاجم جدید نیاز دارد تا بتواند جای خالی انها را پر کند.

آشوبی در خصوص جذب دوباره عیسی آل کثیر نیز یادآور شد: او مدت‌هاست بازی نکرده است. این موضوع می‌تواند برای خودش و تیم خطرناک باشد چون نباید فشار مضاعفی را احساس کند. پرسپولیس باز هم مهاجمی می‌خواهد که آماده بازی کردن باشد و ترس سرمربی را کاهش دهد.

او در پایان خاطرنشان کرد: نگاه یحیی گل محمدی به مجموعه پرسپولیس و استفاده از او از بازیکنان جوان همچون محمد عمری نشان می‌دهد تمام مسائل را در تمرینات زیر نظر دارد. وقتی سرمربی یک تیم بیشترین احساس مسئولیت را در قبال بازیکنانش کند قطعا بهترین نتایج را برای آن مجموعه می‌آورد. سرمربی پرسپولیس هم عیار بالای خود را با شناخت کامل از تیمش و حریفان در نیم فصل اول نشان داد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان