تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

تعطیلی سه روزه گلستان برای مدیریت مصرف گاز!

گلستان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان جزئیات تعطیلی مراکز آموزشی و دستگاه‌های اجرایی استان در پی ورود موج سرما را تشریح کرد.

تعطیلی سه روزه گلستان برای مدیریت مصرف گاز!

رویداد۲۴ حاجی گلدی کر امروز امروز دوشنبه ۱۹ دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمامی ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت سه روز در فاصله روز‌های ۲۰ تا ۲۲ دی ماه تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامد‌های ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود، تصریح کرد: همچنین بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با اشاره به اینکه در این سه روز تمامی مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند غیرحضوری خواهد شد، بیان کرد: با توجه به سرما و برودت هوا به مردم توصیه می‌کنیم رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کر از شرکت گاز استان خواست نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام کرده و گزارش جامعی از نتایج آن، تجزیه و تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مصرف گاز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
زمستان سخت اروپا ایز کامینگ ... بیکاز ....
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
زمستان سخت را با گوشت و پوست و استخوان احساس میکنیم!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان