تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۲ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس سازمان بسیج اساتید:

در تمامی دانشگاه‌ها حضور تشکیلاتی داریم/ در سه ماه گذشته ۲ هزار جلسه تبیینی تشکیل داده ایم

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور کمک به تمدن‌سازی اسلامی و تحقق دانشگاه اسلامی را برنامه بسیج اساتید دانست و گفت: کمک به کارآمدی نظام حکمرانی از مأموریت‌های مهم بسیج اساتید است.

در تمامی دانشگاه‌ها حضور تشکیلاتی داریم/ در سه ماه گذشته ۲ هزار جلسه تبیینی تشکیل داده ایم
رویداد۲۴ رئیس سازمان بسیج اساتید کشور کمک به تمدن‌سازی اسلامی و تحقق دانشگاه اسلامی را برنامه بسیج اساتید دانست و گفت: کمک به کارآمدی نظام حکمرانی از مأموریت‌های مهم بسیج اساتید است.

محمدرضا مردانی با بیان اینکه اساتید بسیجی ظرفیت ارزشمند و بسیار بزرگی از استادان ارزشی و انقلابی دانشگاه‌ها محسوب می‌شود، اظهار داشت: بسیج اساتید امروز در تمامی دانشگاه‌ها حضور تشکیلاتی دارد.

وی در گفتگو با تسنیم، ۴ اولویت اساسی در شرایط کنونی بسیج اساتید را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انسجام بخشی و اعتلای سازمانی یکی از اولویت‌های بسیج اساتید است و دانش‌افزایی و توانمندسازی بسیج اساتید در حوزه بصیرت، معرفت، معنویت و اخلاق مورد توجه قرار دارد و حوزه تخصصی آن‌ها هم یکی دیگر از اولویت‌ها است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، انسجام بخشی تشکیلاتی برای حضور و نقش آفرینی در عرصه‌های عمومی صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را از دیگر اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: نقش آفرینی تخصصی در راستای کمک به نظام حکمرانی کشور از دیگر برنامه‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها است.

مردانی کمک به اعتلای آموزش عالی کشور را یکی دیگر از رسالت‌های سازمان بسیج اساتید دانست و خاطرنشان کرد: یک بال اصلی و رکن مهم تمدن‌سازی آموزش عالی است که از طریق دستاورد‌های و پیشرفت‌های علمی و فناوری می‌توانیم به تمدن نوین اسلامی دست یابیم و جایگاه برتر در جهان پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اساتید بسیجی عزم خود را جزم کرده‌اند که به دانشگاه‌های کشور کمک کنند، گفت: تلاش بسیج اساتید بسیجی کمک به دانشگاه‌ها برای دستیابی به مرجعیت علمی است و علاوه بر دستیابی به مرز‌های دانش در شکستن مرز‌های دانش گام برمی‌دارند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور کمک به تمدن‌سازی اسلامی و تحقق دانشگاه اسلامی را از دیگر رسالت بسیج اساتید دانست و اضافه کرد: کمک به کارآمدی نظام حکمرانی از دیگر مأموریت‌ها است، اکنون در برخی حوزه‌ها ضعف وجود دارد، هر چند پیشرفت‌های مهم و خوبی در کشور شده است.

مردانی با بیان اینکه در عرصه پیشرفت کشور حقایق روایت نشده است افزود: در این راستا دشمنان، با روایت غیرواقعی تلاش برای انحراف اذهان مردم به ویژه جوانان می‌کنند.

وی کمک نهاد علم برای رفع مشکلات جامعه را یکی از تأکیدات رئیس جمهور دانست و بیان کرد: بسیج اساتید امروز با انعقاد تفاهم نامه‌ای با مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان جایگاه‌های تاثیرگذار حوزه سیاست‌گذاری، وارد این عرصه شده که کمک به نظام حکمرانی کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور یکی دیگر از اولویت‌ها در شرایط کنونی را جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از اولویت اساسی است و در سه ماه گذشته بیش از ۲ هزار جلسه تبیینی اساتید بسیجی در سراسر کشور تشکیل شده است.

مردانی اهداف تشکیل جلسات جهاد تبیین را برشمرد و گفت: بسیج اساتید با تشکیل ۲ هزار جلسه تبیینی تلاش می‌کنند تا حقایق انقلاب اسلامی روایت کنند و جوانان را با آن چه که پیشرفت‌های بسیار خوب کشور که جامعه را به جایگاه عالی از نظر علمی قرار داده آشنا کند.

وی افزود: در جهاد تبیین، بسیج اساتید جایگاه ایران از لحاظ علمی، فناوری، دفاعی، پزشکی، بیولوژیکی، فناوری و دیگر حوزه‌ها جوانان را آشنا می‌کنند و امیدبخشی در مقابل برنامه ناامیدی دشمنان ترویج می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
2
البته شرح کار اصلی بسیج در چهارماه گذشته بخوبی برای همگان تبیین شده است
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
2
برای آدم فروشی
رسول خادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
2
آنقدر جلسه تشکیل بده تا جونت دراد همه مردم به جزء یه اقلیتی میدونن جریان چیه حالا ارزشیا میگن اقلیت کجا بود 13 آبان رو ندیدی 20میلیون نفر اومدن تو خیابون؟؟1_20میلیون نفر میشه 23درصد 85میلیون نفر 2_در واقع هیچ خطری تهدیدشون نکرده اگر مثل معترض ها با باتوم ازشون پذیرایی میکردن مطمئنا 100هزار نفر هم جمع نمیشد 3_بدبین ترین بسیجی هم فکر نمی کرد اعتراضات 4ماه طول بکشه من که خودم گفتم نهایت یک هفته بعدش جمعش میکنن ولی تو ماه چهارمه هنوز هم تمام نشده و ایمان دارم حکومتی که این همه لجبازی و خشونت خفقان واسه مردم ایجاد کرده نتیجشو به بدترین شکل ممکن میبینه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان