تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۲ دی ۱۴۰۱

بازی مرگ و زندگی برای سرمربی سابق پرسپولیس/ برانکو به ایران می‌آید؟

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی عمان می‌گوید تیمش می‌تواند از سد عربستان عبور کند و به مرحله نیمه نهایی خلیج فارس راه یابد و انتظار دارد در فینال به مصاف عراق برود.

بازی مرگ و زندگی برای سرمربی سابق پرسپولیس/ برانکو به ایران می‌آید؟
رویداد۲۴ امروز تیم‌های عمان و عربستان در جام خلیج فارس به مصاف هم می‌روند و با توجه به وضعیت دو تیم در جدول این دیدار مرگ و زندگی محسوب می‌شود. عمان با یک برد و یک تساوی چهار امتیازی است و عربستان نیز با یک برد و یک باخت سه امتیاز دارد.

برانکو در نشست خبری پیش از آخرین بازی گروهی، مقابل عربستان در ابتدا گفت: بازی مهمی برای دو تیم است. هدف ما پیروزی است. بازی بسیار سختی خواهد بود. مهم نیست که چه می‌شود و من خوشبین هستم. ما در آخرین بازی‌مان با عربستان، شکست خوردیم و این بار به دنبال پیروزی هستیم.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است مقابل عربستان شیوه دیگری پیش بگیرند افزود: ما رویکرد خود را تغییر نخواهیم داد. در دیدار با یمن با شرایط سختی مواجه شدیم. در دیدار قبل مالکیت توپ بیشتری داشتیم و چهار موقعیت واضح ایجاد کردیم. ما با احترام به عربستان سعودی بر سبک خود تمرکز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تیم ملی فعلی عربستان بهترین تیم غرب آسیا است. انتظار داریم حریف سرسختی باشد، اما آماده هستیم و تلاش می‌کنیم که سه امتیاز را بگیریم. هدفمان صعود است. مصدوم داریم، اما بهانه نمی‌آورم و هدف ما برد است و در فینال منتظر عراق خواهم بود.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان