تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۳ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

زمستان سختِ ایران این استان‌ها را تعطیل کرد

ظاهرا زمستان سخت اروپا در تهران تجلی بیشتری داشته و حالا اخبار تعطیلی از مناطق مختلف کشور آمده. تهران را هم در ساعات آینده تصمیم خواهند گرفت.

زمستان سختِ ایران این استان‌ها را تعطیل کرد

رویداد۲۴ ظاهرا زمستان سخت اروپا در تهران تجلی بیشتری داشته و حالا اخبار تعطیلی از مناطق مختلف کشور آمده است. تهران را هم در ساعات آینده تصمیم خواهند گرفت. وضعیت تعطیلی استان‌های زیر، به این شرح است:

گیلان

براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان،این اقدام در راستای مدیریت مصرف گاز در استان با توجه به برودت هوا و ضرورت صرفه جویی در این زمینه انجام شده و طبق آن تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی مشمول اعمال این مصوبه هستند.

در این مصوبه تاکید شده است که صرفا امتحانات پایه های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود. سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

خراسان جنوبی

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در استان خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی خبر داد.

البرز

استانداری البرز اعلام کرده است تمام ادارات و بانک‌های البرز بجز شعب کشیک، شنبه 24 دی تعطیل است.

تعطیلی تهران به خاطر سرمای هوا

قدرت الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران درباره وضعیت تعطیلی ادارات در شهر تهران گفته «برابر تصمیمات اتخاذ شده تمامی کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در سطح استان تهران در روز شنبه مورخ ۲۴ دی ماه سال ۱۴۰۱ به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری تعطیل هستند.»

او همچنین درباره وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز گفته «کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل است، اما امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود. حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده عالیترین مقام دستگاه خواهد بود.»

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه ستاد بانک‌ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس های غیر حضوری فعالیت می‌کنند، تعطیلند، گفت: ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر بوده و در این ساعات نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام خواهند کرد.

قم

استانداری قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز ازاین گاز و برق؛ تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هواشناسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
6
زمستان سخت اروپا خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
3
یعنی خراسان جنوبی و قم و گیلان از آذرباییجان و اردبیل و کردستان سردترن که اینا رو تعطیل کردن ؟! بیشترین مصرف گاز که مربوط مازندران بود چرا مازندران و تعطیل نکردن ؟
ناشناس.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
ما که تقریبا نزدیک بندرعباس هستیم هر روز بخاری گازیمون روشنه وای به حال سایر مناطق.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان