تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

سیامک نعمتی در عجیب‌ترین موقعیت در پرسپولیس

نعمتی عادت به نیمکت‌نشینی ندارد و بازیکنی است که این روز‌ها با وضعیت عجیبی مواجه است.

سیامک نعمتی در عجیب‌ترین موقعیت در پرسپولیس
رویداد۲۴ آچار فرانسه پرسپولیسی‌ها در دوره برانکو و حتی بعدتر برای یحیی گل‌محمدی که در پست دفاع راست، وینگر و هافبک وسط و حتی مهاجم برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شد، در این فصل اوضاع آنطور که باید و انتظارش را می‌کشید پیش نمی‌رود.

نعمتی که در فصل گذشته در اردوی تیم ملی نیز حاضر بود و بعد از آن با بدشانسی مواجه شد و مجبور به عمل جراحی شده بود، رفته رفته از ترکیب پرسپولیس دور و دورتر شده است و تا جایی که در این فصل بیشتر به عنوان تعویض پنجم و برای دقایقی کوتاه و شاید کمتر از ۲ دقیقه فرصت حضور در برخی دیدار‌ها را به دست آورده است.

موضوعی که باعث شده دیگر تیم‌ها با تصور جذب این بازیکن ناراضی از نیمکت نشینی، چراغ سبز نشان دهند. لیست بیشتر مربیان بالای جدولی یک نام مشترک دارد: «سیامک نعمتی»

هافبک شماره هشتاد و هشت سرخ‌ها که به عشق شماره هشت به این تیم آمده و هر فصل به دلیلی از دستیابی به این شماره ناامید ماند. نعمتی، اما قصدی برای جدایی از پرسپولیس و در آوردن پیراهن تیمی که برای دستیابی به آن تلاش زیادی داشت، در شرایط کنونی ندارد. این بازیکن امیدوار است در گفتگو با کادرفنی و خصوصا یحیی گل‌محمدی از تفکرات او برای ادامه همکاری و انتظاراتی که برای رسیدنش به ترکیب دارد، مطلع شود. نعمتی چه در دوره برانکو ایوانکوویچ و چه گابریل کالدرون نشان داده که برای دستیابی به هدف حضور در ترکیب، جنگیدن را به خوبی بلد است و باید دید قادر خواهد بود یحیی گل‌محمدی را نیز مجاب به استفاده بیشتر از توانایی خود در ترکیب کند یا خیر.

زننده اولین گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا، در شرایطی که بیشتر تیم‌های بالانشین جدول را خواهان خود می‌بیند، نمی‌خواهد پیراهن این را به سادگی از دست بدهد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سیامک نعمتی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان