تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

واکنش سپاهان به انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان احتمالاً خرید‌های زیادی در نقل و انتقالات زمستانی خواهد داشت.

واکنش سپاهان به انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس
رویداد۲۴سپاهان نیم‌فصل اول را با اختلاف ۵امتیازی نسبت به صدر جدول به پایان رساند و حالا مدیران این باشگاه متمول در تلاش برای تقویت تیمشان برای نیم‌فصل دوم هستند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان چند بازیکن را در فهرست مازاد تیمش قرار داده و البته سپاهان طبق لیست این مربی پرتغالی، چند بازیکن را می‌خواهد که هنوز نام آن‌ها رسانه‌ای نشده است. از طرفی یکی از چالش‌های سپاهان حفظ چند ستاره تیم است که هم‌اکنون با پیشنهاد‌های خوبی مواجه شده‌اند.

جدایی قطعی مظاهری

رشید مظاهری، دروازه‌بان سپاهان که بعد از اضافه‌شدن پیام نیازمند به این تیم، فرصتی برای بازی پیدا نکرد، درصدد جدایی از جمع زردپوشان اصفهانی است. او درحالی‌که تمرینات سپاهان در اصفهان پیگیری می‌شود، به تهران آمده و این اتفاق نشان می‌دهد که مظاهری دیگر در سپاهان بازی نخواهد کرد. مظاهری در روز‌های گذشته ۲بار با مدیرعامل سپاهان جلسه داشته و قرار است به‌زودی مدیر برنامه‌اش یک جلسه مهم با محمدرضا ساکت داشته باشد تا طرفین در مورد نحوه جدایی توافق کنند. هم‌اکنون چند تیم صنعتی دنبال جذب مظاهری هستند و باید دید این بازیکن برای جدایی از سپاهان به چه شکل با مدیران این باشگاه توافق خواهد کرد.

کامسوبا هم قصد جدایی دارد

از بین ۴بازیکن خارجی سپاهان هم ۲بازیکن جدا خواهند شد. بر همین اساس از بین ۲مدافع برزیلی سپاهان یک بازیکن قرار است از این تیم جدا شود و گفته می‌شود احتمال جدایی داسیلویرا بیشتر از جونیور است. این در حالی است که الویس کامسوبا، هافبک سپاهان هم تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است، ولی این بازیکن برای جدایی باید رضایت باشگاه را جلب کند. او به همبازی‌هایش گفته قصد جدایی از سپاهان را دارد. در چند روز اخیر خبر‌هایی هم در مورد جدایی مانوئل فرناندز از سپاهان مطرح شده، ولی تکلیف این بازیکن برای ماندن یا جدایی هنوز مشخص نشده است.

چند پیشنهاد مهم برای مغانلو

اینکه یکی از بهترین مهاجمان این فصل اجازه خروج از تیمش را پیدا کند، آن‌هم در شرایطی که پای سپاهان وسط باشد، تقریبا غیرممکن است. شهریار مغانلو که در آخرین بازی سپاهان هت‌تریک کرد با چند پیشنهاد مواجه شده و می‌گویند یکی از این پیشنهاد‌ها مربوط به اتحاد کلباست. البته سپاهانی‌ها اسب خود را برای قهرمانی زین کرده‌اند و با توجه به ناکامی‌های این تیم در چند سال گذشته، بعید است مدیران باشگاه اجازه بدهند شهریار -به‌خصوص حالا که به دوران اوج خودش نزدیک شده- اصفهان را ترک کرده و به امارات برود. از طرفی می‌گویند پرسپولیس هم خواهان جذب مغانلو است، ولی سپاهان تیمی نیست که بهترین مهاجمش را به صدرنشین لیگ بدهد. یکی از مدیران باشگاه سپاهان می‌گوید: «مغانلو بازیکن مؤثر ماست و فروشی هم نیست. در مورد امید نورافکن هم باید بگویم که او با سپاهان قرارداد دارد و حاضر به از دست دادن این بازیکن هم نیستیم. ما دنبال قهرمانی هستیم و اتفاقا باید تیم را تقویت کنیم.»

جدایی حسینی و علی‌محمدی

آخرین اخبار حاکی از آن است که جلال علی‌محمدی و محمدرضا حسینی در فهرست موردنظر ژوزه مورایس برای نیم‌فصل دوم قرار ندارند و این دو بازیکن به‌احتمال فراوان از جمع زردپوشان اصفهانی جدا خواهند شد. آن‌ها جزو بازیکنان قدیمی سپاهان هستند که بعد از چند سال باید این باشگاه را ترک کنند.

منبع: روزنامه همشهری

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان