تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۷ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیشنهاد سنگین تیم قطری به یحیی گل‌محمدی

سرمربی پرسپولیس پس از آن که موفق شد تیمش را نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کند با پیشنهاد خوبی از لیگ ستارگان قطر مواجه شد اما در آن مقطع به پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که رسیده بود پاسخ منفی داد.

یحیی گل‌محمدی

رویداد۲۴ سران یک باشگاه قطری به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد داده‌اند که فصل آینده، هدایت تیم‌شان را برعهده بگیرد.

در همین راستا شنیدیم گرچه سرمربی پرسپولیس فعلا پاسخی به این پیشنهاد سنگین و وسوسه‌انگیز نداده، اما ظاهرا لیگ بیست‌ودوم آخرین حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت سرخ‌پوشان تهرانی خواهد بود. یحیی گل‌محمدی بدش نمی‌آید پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرده و سپس به عنوان یک قهرمان چند صباحی را در حاشیه خلیج فارس مربی‌گری کند.

گفته می‌شود تیم قطری مورداشاره در میانه‌های جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد و برای فصل آینده دنبال رسیدن به جایگاه بهتری است. ظاهرا پیشنهاد این تیم قطری به یحیی گل‌محمدی بسیار قابل توجه و وسوسه‌انگیز بوده اما سرمربی پرسپولیس دوست ندارد تمرکز خودش را در این مقطع از فصل بر هم بزند.

البته پیشنهاد قطری‌ها به یحیی گل‌محمدی مربوط به امروز نیست و مسبوق به سابقه بوده است؛ سرمربی پرسپولیس پس از آن که موفق شد تیمش را نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کند با پیشنهاد خوبی از لیگ ستارگان قطر مواجه شد اما در آن مقطع به پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که رسیده بود پاسخ منفی داد.

بیشتربخوانید: پرسپولیس چگونه از بحران عبور کرد؟

گل‌محمدی در سال‌های اخیر به تمام موفقیت‌های ممکن رسیده و در حال حاضر یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان محسوب می‌شود منتهی این احتمال را نمی‌توان رد کرد که با توجه به پیشنهاد و اصرار تیم قطری، شاید او برای تجربه چالشی جدید، از پرسپولیس جدا شود. البته مأموریت اول یحیی گل‌محمدی به قهرمانی رساندن پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم خواهد بود. او فصل گذشته جام قهرمانی را به استقلال و فرهاد مجیدی واگذار کرد و بلافاصله پس از اتمام لیگ بیست‌ویکم تصمیم گرفت، آن نایب‌قهرمانی را با قهرمانی لیگ بیست‌ودوم جبران کند.

جالب آن که فرهاد مجیدی پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ قبل با تیم فوتبال استقلال و جدایی غیرمنتظره و شوکه‌کننده از جمع آبی‌پوشان، با تیم اتحاد کلبا امارات برای نشستن روی نیمکت مربی‌گری این تیم به توافق رسید. حالا بعید نیست یحیی گل‌محمدی نیز همان مسیر را البته در کشور قطر طی کند. او می‌تواند با قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم به یک مربی موفق و دست‌نیافتنی تبدیل شده و سپس با خیال راحت ماجراجویی جدیدی را در کشور قطر آغاز کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
نادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
3
دلال‌ها دست بکار شده اند
نظرات شما
پیشخوان